Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ai Capu on fiksu? No en sano mitään.
Mieshän on jo kaks kertaa ostanut multa hylättyä musiikillista elektroniikkaromua... yks kerta mennee erehdyksen piikkiin mutta kaks kertaa...

Taisin sanoa sittenkin.

Tulipahan vaan mieleen että forumin Jeesukset tais provosoitua enämpi kuin se mun 'julman' postauksen kohde.:o

Olgakin valitteli lääkkeiden loppumista, kun niin syrämmestä otti.:D

Mulla tuli aamulla mieleen pyydellä hieman anteeksi kommenttejani, mutta taidankin haistattaa homevitut.

Tulipahan vaan mieleen että forumin Jeesukset tais provosoitua enämpi kuin se mun 'julman' postauksen kohde.:o

Sä et nyt vaan tunnu tajuavan, mikä siinä närpesi ja närpeää. Tai uskon kyllä, että tajuat mutta esität nyt autuaan tietämätöntä.

Tarkkana saa kyllä olla sanojensa kanssa, ettei joudu myötämielensäpahoittajien raadeltavaksi. Ahdistaa tuollainen. En taida uskaltaa enää möötteen, koskaan.

Se taas ei yllätä ketään, että nollakasi on ihan aasi.

Sinä se et osaa edes vittuilla. Kitistä kyllä senkin edestä.

Edit.
Tarkkana saa kyllä olla sanojensa kanssa, ettei joudu myötämielensäpahoittajien raadeltavaksi. Ahdistaa tuollainen. En taida uskaltaa enää möötteen, koskaan.

Lopettaa sen marttyroinnin. Se, että sun näkemykset saa sellasen vastaanoton kuin ne saa johtuu ihan vaan siitä mitä sun näkemykset on. Menee itteensä ja lakkaa syyttämästä muita omista perseilyistään.

Viimeksi muokattu:
Lopettaa sen marttyroinnin. Se, että sun näkemykset saa sellasen vastaanoton kuin ne saa johtuu ihan vaan siitä mitä sun näkemykset on. Menee itteensä ja lakkaa syyttämästä muita omista perseilyistään.
Jotenkin tuntuu ympyrä tulleen täyteen tämän kommentin myötä. Alku- ja loppupisteet on vaan eri.

No koirat haukkuu ja..

Fiilis, no fiilis on fiilis ei kait sitä enempiä tarvitse selittää.