Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kaikkea huonoa L-objekteille B ja C. Buu, huonotapaista! Tsemppiä suomalaiselle seksiobjektoimattomalle subjektiivisyydelle ja varsinkin erisnimelle Thyella. Substantisuuden suodatus on puruissa. Kunnolla tsemppiä, kosto on suolaista. :thumbup:

On vähän semmone kyllästynyt forkan ylläpitämiseen ja on lähel et suljen sen.

Stadin slangia lienee tuo forkka eli haarukka on kyseessä?
Koita syödä pelkällä lusikalla.

En todellakaan jaksaisi nyt vittuilua..

Siis tarkoitin minun Nuortenohjelmat-foorumia, olen kyllästynyt ylläpitämiseen ja on tod näk et se menee pian kii.

En olisi jaksanut lukea kuin vähän alkua, mutta pakko oli lukea loppuun siinä toivossa, että postauksessa olisi tarkemmin selostettu B:n ja C:n välistä kanssakäymistä. Ei ollut. Harmi.

:D

Täytyy myöntää että mielenkiinto tarinaa kohden nousi noilla kohdin melkoisesti... :D

En todellakaan jaksaisi nyt vittuilua..

Siis tarkoitin minun Nuortenohjelmat-foorumia, olen kyllästynyt ylläpitämiseen ja on tod näk et se menee pian kii.

Yleensä otetaan vaan ritolat ja jätetään forumi selväpäisimmille.

Vai onko meininki *Hitler* eli jos minä menen, niin menee mukana koko KANSA!

Yleensä otetaan vaan ritolat ja jätetään forumi selväpäisimmille.

Vai onko meininki *Hitler* eli jos minä menen, niin menee mukana koko KANSA!

Jos kerran vaadit, että KANSA menee mukana, niin on varmaan kaikkien mielestä paras ratkaisu, että Tapani menee kokonaisena.

Juuri kun luulee pahimman tuskan olevan ohi, niin sitten viiltää piikki niin syvältä ettei mitään rajaa :( :) :(

Vähän masentaa osittain tuleva olgapään leikkaus, mutta toisaalta taas kiva, jos kivuista pääsee eroon.:thumbdown:thumbup:

Pidä nyt vielä hetki auki! Meinaan jos ei Antti saa forumin DB-oneglmia ratkaistua pikapuoliin, niin rynnätään kaikki sun forumilles. Keräät vaan mainosmiljoonat pois kuleksimasta ja susta tulee rikas, voit syljeksiä loppuekämäs kattoon (tai vaikka lattiallekin, jos siltä tuntuu). Pelkillä korkotuloilla voit ostaa Tapparan ittelles. Tai vielä ilkeemmin: ostat Ilveksen ja myyt sen eurolla Vladivostokiin! :ahem:

Viimeksi muokattu:
Pidä nyt vielä hetki auki! Meinaan jos ei Antti saa forumin DB-oneglmia ratkaistua pikapuoliin, niin rynnätään kaikki sun forumilles. Keräät vaan mainosmiljoonat pois kuleksimasta ja susta tulee rikas, voit syljeksiä loppuekämäs kattoon (tai vaikka lattiallekin, jos siltä tuntuu). Pelkillä korkotuloilla voit ostaa Tapparan ittelles. Tai vielä ilkeemmin: ostat Ilveksen ja myyt sen eurolla Vladivostokiin! :ahem:

*huoh*

Viimeksi muokattu:
Oli hieno tarina, ei tarvinnut yhtään lesboilua mausteekseen se!

Suosikkikohtani oli ehdottomasti suola :ahem:.

Kessunkatkuinen lespoilu ois mielestäni nostanut tarinan hienosta suorastaan huikeaksi. Loppukliimaksi suolaista maistellen.