Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Thyella

þýðingafræðingur
Sijainti
Ciutat Comtal
Mahassa on perhosia: tulevaisuudensuunnitelmat ei taidakaan olla niin hankalia toteuttaa :thumbup:

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Vittumainen, vituttaa ihan sikana, se, et näen et kolmannen kerran viikon sisään näen et yks tyyppi on mode, vaikka ei pitäisi ja toisen kerran syylinen on sama.

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Kuulostaa joltain sekakäyttäjien forumilta, jos jonain päivänä on saanut bannit ja toisena onkin moderaattori.
Selitän asian nyt hyvin rautalankaa vääntäen.

Mun foorumilla on nyt 52 käyttäjää, niistä neljä on modeja ja kaks ylläpitäjää. Nyt kaksi kertaa tämä toinen ylläpitäjä on laittanut kysymättä multa, et tarvitaanko me enää modeja. Hän itse kieltää kaiken, mut todisteet puhuvat häntä vastaan. Ja meillä oli diili, et me kysytään toisiltamme, ennen kuin teemme asioita. Ja siis tämä on nyt tapahtunut 3 kertaa eka oli vahinko ja kaksi muuta toisen ylläpitäjän mokia. Ja mie olen nyt kaikkina kolmena kertana poistanut kyseisen käyttäjän modeoikeudet, koska hänen ei ole tarkoitus olla mode. Ja tämä toinen ylläpitäjä, poistin toissapäivänä hänen ylläpito-oikeutensa, koska ei käyttäytynyt niin kuin kuuluisi. Olin liian ystävällinen ja annoin hänelle toisne mahdollisuuden, ja nyt kadun sitä.

Toivon, että tajusit, en jaksaisi enää selittää.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Palautin gradun lopullisen version tänään. Ristiriitaiset fiilikset, varsinkin kun en ollut lopputulokseen täysin tyytyväinen ja ohjaajalta tuli vielä viesti: "voisit kyllä vielä lisätä tähän loppuyhteenvetoon..." No, viimeinen palautuspäivä on tänään ja luin viestin juuri kun olin menossa saunaan. En siis ruvennut enää lisäilemään, kun ei ollut enempää sanottavaa. Tällä mennään.

Helmikuussa pitäisi vielä esitellä, Skypen välityksellä. Vihaan julkisesti puhumista.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Palautin gradun lopullisen version tänään. Ristiriitaiset fiilikset, varsinkin kun en ollut lopputulokseen täysin tyytyväinen ja ohjaajalta tuli vielä viesti: "voisit kyllä vielä lisätä tähän loppuyhteenvetoon..." No, viimeinen palautuspäivä on tänään ja luin viestin juuri kun olin menossa saunaan. En siis ruvennut enää lisäilemään, kun ei ollut enempää sanottavaa. Tällä mennään.

Helmikuussa pitäisi vielä esitellä, Skypen välityksellä. Vihaan julkisesti puhumista.
:thumbup: