maradona
Resistive User
Vieläkö se Marco omin voimin kuleksii, vai joko turvautuu ulkoiseen apuun?Pitisköhän ostaa Polo poies kuleksimasta? Voi tätä päättämättömyyden tuskaa.
Vieläkö se Marco omin voimin kuleksii, vai joko turvautuu ulkoiseen apuun?Pitisköhän ostaa Polo poies kuleksimasta? Voi tätä päättämättömyyden tuskaa.
osta pois niin päästään kisamatkat samalla mallilla kuin helsinkiläisetkinPitisköhän ostaa Polo poies kuleksimasta? Voi tätä päättämättömyyden tuskaa.
Nykyään bensa, autovero ja vakuutuksetkin ovat niin edullisia, että kaupoille vaan!Pitisköhän ostaa Polo poies kuleksimasta? Voi tätä päättämättömyyden tuskaa.
Ai siis...EN MITÄÄN VAI! Enkö edes sitä kauppahintaa??Nykyään bensa, autovero ja vakuutuksetkin ovat niin edullisia, että kaupoille vaan!
Et voi hävitä mitään!
Ainoa mitä voit menettää on poikuutesi.Ai siis...EN MITÄÄN VAI! Enkö edes sitä kauppahintaa??
*kiiruhtaa kaupoille*
En kyllä itse maksaisi siitä, että sen saa pois liikenteestä.Pitisköhän ostaa Polo poies kuleksimasta? Voi tätä päättämättömyyden tuskaa.
Montako perhosta pukkaa 9 kuukauden sisään?Mahassa on perhosia: tulevaisuudensuunnitelmat ei taidakaan olla niin hankalia toteuttaa :thumbup:
Juu, mut jos olet poistanut erään oikeidet jo KOLME KERTAA ja sit joku menee ja laittaa ne takasi ni se vituttaa.Itsensä näkeminen näkemässä itsensä moderaattorina on hubaa.
Kuka siellä määrää ja kuka siellä häärää? Näihin kahteen kyssäriin kun vastaat vaikka itsellesi ja sen jälkeen toimenpiteisiin.Juu, mut jos olet poistanut erään oikeidet jo KOLME KERTAA ja sit joku menee ja laittaa ne takasi ni se vituttaa.
Minun foorumi, minä määrään ja siel häärää 51 käyttäjää.Kuka siellä määrää ja kuka siellä häärää? Näihin kahteen kyssäriin kun vastaat vaikka itsellesi ja sen jälkeen toimenpiteisiin.
Kuulostaa joltain sekakäyttäjien forumilta, jos jonain päivänä on saanut bannit ja toisena onkin moderaattori.Minun foorumi, minä määrään ja siel häärää 51 käyttäjää.
Valitettavasti ei yhtään :frown:Montako perhosta pukkaa 9 kuukauden sisään?
Alkoholilla ja lennokkiliimalla on iso ero:ahem:Kuulostaa joltain sekakäyttäjien forumilta, jos jonain päivänä on saanut bannit ja toisena onkin moderaattori.
Selitän asian nyt hyvin rautalankaa vääntäen.Kuulostaa joltain sekakäyttäjien forumilta, jos jonain päivänä on saanut bannit ja toisena onkin moderaattori.
:thumbup:Palautin gradun lopullisen version tänään. Ristiriitaiset fiilikset, varsinkin kun en ollut lopputulokseen täysin tyytyväinen ja ohjaajalta tuli vielä viesti: "voisit kyllä vielä lisätä tähän loppuyhteenvetoon..." No, viimeinen palautuspäivä on tänään ja luin viestin juuri kun olin menossa saunaan. En siis ruvennut enää lisäilemään, kun ei ollut enempää sanottavaa. Tällä mennään.
Helmikuussa pitäisi vielä esitellä, Skypen välityksellä. Vihaan julkisesti puhumista.