Olga
.
No jopas! :thumbup:Nyt on oma kulta kainalossa, ihana ilta oli
Terveisiä Jonille, että ne mettäkeikat nyt sitte jää hitoriaan mun osalta.
Ps. Älä mun mettiin ainakaa koske.
No jopas! :thumbup:Nyt on oma kulta kainalossa, ihana ilta oli
http://youtu.be/fiF6pexPVIcLumihanki, poliisi ja viimeinen erhe!
Luin, että liukumäki. Alkoi mieli laukkaamaan.Lumihanki, poliisi ja viimeinen erhe!
Ei minulla. :wink: En tosin katsonutkaan.Olipa ällöttävän romanttinen leffa toi Toscanan auringon alla. Vitun ärsyttävää sekin, että tekstitys oli jotenkin sumeella aina välillä.
Nyt on oma kulta kainalossa, ihana ilta oli
Tee itte toikkis ja aktiviteettis! :mad_old:Tee toikki ja järkkää aktiviteettia!!!
Moon nähny ton, mutta tähän hätään en muista leffasta oikeastaan edes juonta :thumbfh:Olipa ällöttävän romanttinen leffa toi Toscanan auringon alla. Vitun ärsyttävää sekin, että tekstitys oli jotenkin sumeella aina välillä.
:thumbup:Nyt on oma kulta kainalossa, ihana ilta oli
Luulin että riittää kun on äkäinen :frank:Tee itte toikkis ja aktiviteettis! :mad_old:
Niinpä. Kävin Hauskoisssa F1-aiheisissa kuvissa ja yksi kuva taisi aiheuttaa hymähdyksen. Päälimmäiseksi tunteeksi jäi kuitenkin karvas pettymys ja paha mieli.Nauraisisin jos naurattais.
Hymyilit ääneen?Niinpä. Kävin Hauskoisssa F1-aiheisissa kuvissa ja yksi kuva taisi aiheuttaa hymähdyksen .
Tais olla vaan se kaukoputkentulehdus, joka hymähdytti.Niinpä. Kävin Hauskoisssa F1-aiheisissa kuvissa ja yksi kuva taisi aiheuttaa hymähdyksen. Päälimmäiseksi tunteeksi jäi kuitenkin karvas pettymys ja paha mieli.
Tehnyt mieli ruveta mielipidepoliisiksi ja bannata puolet kuvan laittaneista, kun masentavat vaan.Niinpä. Kävin Hauskoisssa F1-aiheisissa kuvissa ja yksi kuva taisi aiheuttaa hymähdyksen. Päälimmäiseksi tunteeksi jäi kuitenkin karvas pettymys ja paha mieli.
Kyllä se mulle ainakin riittää! :mad_old:Luulin että riittää kun on äkäinen :frank:
Jos bännäis kaikki, ni sit ketään ei pitäis masentaa?Tehnyt mieli ruveta mielipidepoliisiksi ja bannata puolet kuvan laittaneista, kun masentavat vaan.
Pieraisisin jos pierettäis.
Näistä tuli mieleen joku sketsi telkkarista. Siinä muistaakseni PPP tai muu hahmo nauroi ja totesi notta "Happi loppuu! Pierettää!"Nauraisisin jos naurattais.