Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Runar ja Kyllikki sanoi:
Hiano fiilis! :thumbup: Tavanomaistakin parempi.
Ei ole huono täälläkään. Katsellaan vanhoja kuvia ja huvitutaan. Pitänee esitellä muillekin kunhan ehtii. :ahem:
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Sain verbaalisen riidan sovittua vanhan ystäväni kanssa. Tunne on siis hyvä. Hirveä harmi olisi ollut, jos molemmat jästipäät olisivat pitäneet katsantokantansa ja 18 vuoden ystävyys olisi kadonnut. Konsensukseen pääseminen on siis henkisesti tyydyttävää ja jopa omakohtaisesti ilahduttavaa.
 

Örfil

Guest
Aivan mielettömän nopea fiilis. Rikoin Suzukartissa henk. koht. "äänivallin" ja pääsin alle 26.0 kierrosajan.
 

Örfil

Guest
Se on ns. sunnuntai-fiilis. Se pahenee jos juo liikaa kahvia.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Hyvä mieli. Luin päivällä maallamaalla päiväkirjasta kesävieraiden (möötteilijöiden) kommentteja mm. kesältä 1999. Se oli sitä aikaa. :)
 

JOC

tavallinen virtanen
Liittynyt
25.8.2001
Viestit
3475
Aika sumunen. Pe 7.15-Su 2.15 välin hereillä. Nyt heräsin iltapäivällä taas.
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
72 sanoi:
Erehdyin katsomaan elokuvan Ylpeys ja ennakkoluulot. Oli aika ahdistavaa rakkautta siinä ja vasta nyt aloin miettimään, että koskahan mun on aika tulla kotosuomeen ja mitä sitten käy niille suhteille joita oon täälä luonu. Joka tapauksessa jotakin menetän tein ratkaisun suuntaan jos toiseen. :jaska:
 

Sammypiru

Isä
Liittynyt
29.1.2002
Viestit
4765
Sijainti
f1racing.net
Pitkästä aikaa kunnolla töissä. Ihan rento ja aikaansaava fiilis. Siivoilen vähän paikkoja, virittelen sorvit huippukuntoon ja sitten teen tulosta aina siihen asti, kunnes sorvi vaatii taas huoltoa.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
lara sanoi:
Erehdyin katsomaan elokuvan Ylpeys ja ennakkoluulot. Oli aika ahdistavaa rakkautta siinä ja vasta nyt aloin miettimään, että koskahan mun on aika tulla kotosuomeen ja mitä sitten käy niille suhteille joita oon täälä luonu. Joka tapauksessa jotakin menetän tein ratkaisun suuntaan jos toiseen. :jaska:

Tuot sen tärkeimmän suhteen mukanas Suomeen! :idea:
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
72 sanoi:
Tuot sen tärkeimmän suhteen mukanas Suomeen! :idea:
Sehän täs onkin, että se tärkein mies on suomessa, mutta mun urakehityksen kannalta, ei vielä vuoteen kannattais lähteä suomeen, kun taas en tiedä, onko tämän mun herrani kannalta järkevää irtisanoutua ja tulla tänne vuodeksi töihin. Hirmu vaikeaa.

Mutta olo on jo parempi. On hyvä tietää, että on joku, joka olis valmis jättämään kaiken ja tulemaan tänne mun takia. :ahem:
 
Ylös