Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Vesku sanoi:
Tympii ja potuttaa!:jaska:

Pienellä "pakolla" pitää minun lingota lumia noista kylän talojen yms rakennusten pihoista. Ei oo oikein ketään muutakaan tässä lähistöllä. Mulla hyvä linko + traktori ja "joutomies" kuulemma nykyään... :mad: Pari tuntia menee kerrallaan. Taas oli lumi sitä nolla-asteista kittiä, joka ei mene linkoon kunnolla. Ja pinta varsin liukasta, kun en käytä jääketjuja. Vanhustentalolla traktori "nuljahti" vähän ja lingon terän pää ison puukeinun pystypuuhun. Noin 5 senttiä tapasi, mutta sehän riittää...! Ja keinusta muutama ristilauta päreiksi...:jaska: :mad_old:

Helvetti, voisin kai sen korjatakin, mutta pitää tutkailla, onko mulla vakuutuksissa semmoista vahinko- ja/tai vastuuvakuutusta, jolla saisivat uuden keinun. Ite kunnostaisin sen vanhan keinun ja veisin mökille,,,:idea: :dunno:
:thumbup:

Nyt sitten menet sanomaan että linko meni paskaksi. Sitten kolaat oman pihasi käsipelillä jonkin aikaa. Eli niin kauan että hyväksikäyttäjät keksivät jonkun toisen keinon saada lumityöt tehtyä.:D
 

elle

-------
Liittynyt
28.4.2002
Viestit
5538
Vesku sanoi:
Tympii ja potuttaa!:jaska:

Pienellä "pakolla" pitää minun lingota lumia noista kylän talojen yms rakennusten pihoista. Ei oo oikein ketään muutakaan tässä lähistöllä. Mulla hyvä linko + traktori ja "joutomies" kuulemma nykyään... :mad: Pari tuntia menee kerrallaan. Taas oli lumi sitä nolla-asteista kittiä, joka ei mene linkoon kunnolla. Ja pinta varsin liukasta, kun en käytä jääketjuja. Vanhustentalolla traktori "nuljahti" vähän ja lingon terän pää ison puukeinun pystypuuhun. Noin 5 senttiä tapasi, mutta sehän riittää...! Ja keinusta muutama ristilauta päreiksi...:jaska: :mad_old:

Helvetti, voisin kai sen korjatakin, mutta pitää tutkailla, onko mulla vakuutuksissa semmoista vahinko- ja/tai vastuuvakuutusta, jolla saisivat uuden keinun. Ite kunnostaisin sen vanhan keinun ja veisin mökille,,,:idea: :dunno:
Reipasta meininkiä, Vesku. Ja peukku! Meillä maajussit hoitavat talvikunnossapidon kukin reviirillään ja ei ole tämän kylän voittanutta. Laakso herää kunnanmiehineen vasta iltapäivällä, jos herää.

Eilen laitoin kiitoksen sanasen pormestarille.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Sinänsä ok, kun ollaan saatu asioita kuntoon. Tämä loma kului kyllä enimmäkseen stressatessa ja toisten stressiä katsellessa.

Soininvaaran Jumalten Viha tuli luettua. Ihan ok. Tom Clancyn Karhu ja lohikäärme on ihan alussa.
 

Makkonen

Guest
Ihan jees fiilikset, työt loppui.. nyt on aikaa hetki lomailla ja miettiä mitä tekis sitten joskus. :cool:
 

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Liittynyt
20.8.2000
Viestit
6979
Sijainti
Denver
Hiinä ja hiinä, aamulla epsanjaan, mutta mä joudun ajamaan kentälle. Nyt ei tietty nappaa ajot niin hirveesti:alppu:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Palkopoika sanoi:
Hiinä ja hiinä, aamulla epsanjaan, mutta mä joudun ajamaan kentälle. Nyt ei tietty nappaa ajot niin hirveesti:alppu:
629 km tänään. Jo 6 km jälkeen paukku 100000 km rikki Skeidassa.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Moe Szyslak sanoi:
629 km tänään. Jo 6 km jälkeen paukku 100000 km rikki Skeidassa.
Mulla on Söpö 206 vuosimallia 2000, kilometrejä pikkasen alta 130 000, vain n. neljäsosa kilometreistä on mun ajamia, n. kolmen vuoden ajalta.
Sun Sotka on pari-kolme vuotta vanha...?

Siinäpä sitä vertailukohtaa paljon ajavan ja vähän ajavan välille... :cool:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
burb sanoi:
Mulla on Söpö 206 vuosimallia 2000, kilometrejä pikkasen alta 130 000, vain n. neljäsosa kilometreistä on mun ajamia, n. kolmen vuoden ajalta.
Sun Sotka on pari-kolme vuotta vanha...?

Siinäpä sitä vertailukohtaa paljon ajavan ja vähän ajavan välille... :cool:
Alle 2 vuotta.:eek:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Moe Szyslak sanoi:
Alle 2 vuotta.:eek:
Onko siitä tosiaan noin vähän aikaa... Tuntuu että DSG:stä on vitsaa väännetty jo usiampia vuosia...

DSG DSG DSG DSG DSG DSG DSG DSG DSG

Jokohan tuo riittäs... :doubtful:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
burb sanoi:
Onko siitä tosiaan noin vähän aikaa... Tuntuu että DSG:stä on vitsaa väännetty jo usiampia vuosia...

DSG DSG DSG DSG DSG DSG DSG DSG DSG

Jokohan tuo riittäs... :doubtful:
Hyvä että noinkin pienestä harmista ihmiset saa tyydytyksen.:eek:

Ajattele jos olisin ollut koko asiasta hiiren hiljaa.;)
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Juskanen sanoi:
Oon ollu jotensakin kiukkuinen tänään. Ja loputtoman väsynyt :(
Vähän samansuuntaiset ajatukset. Aamuyöllä otti rankasti päähän, mutta mielentila on päivän kuluessa pikkuhiljaa paranemassa. Väsymyskin tuli nukuttua lähes pois.

Tuleva sauna on yksi illan kruunuista.

Heh.
 
Ylös