Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Formulanomi sanoi:
Jotain vois tietysti arvailla. Ties vaikka liittyisi äskeittäin kokemaani juttuihin.

Tuli kyl ensin mieleen, että kyse on sikotaudin hoidosta. Siihen tautiinhan ei pitäisi sairastua enämpi kuin kerran. Ja silloinkin aika junnuna.
PuoliPöhköhän kertoi, että kirjoittelee Kauppalehteen Provikka-nicillä...
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Joni sanoi:
Nojaa menee harmot kyl yhteen neuro-psygologiin joka ei anna mun lähtee sairaalasta ilman saattajaa enkä saa uusia lääkkeitäkään ennenku mul on saattaja paikalla. :jaska:
Niuvasta ei taida päästä potilaat nettiin...:doubtful:
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Vesku sanoi:
PuoliPöhköhän kertoi, että kirjoittelee Kauppalehteen Provikka-nicillä...
Niin kirjottelee, mutta se ei paljasta mun yrityksestä vielä juuri mitään.
Lähinnä osake ja johdannaissijoittamiseen liittyviä juttuja löytyy sieltä.
Tosin on siellä yritys-puolellakin tullut joku ympäripyöreä sana lausahdettua.
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
PuoliPöhkö sanoi:
Niin kirjottelee, mutta se ei paljasta mun yrityksestä vielä juuri mitään.
Lähinnä osake ja johdannaissijoittamiseen liittyviä juttuja löytyy sieltä.
Tosin on siellä yritys-puolellakin tullut joku ympäripyöreä sana lausahdettua.
Juu, eipä mulla ainakaan ole mitään syytä lähteä tutkimaan, minkä firman pomo olet. Tuo oli lähinnä viittaus Nomille, kun mulkoili, että oletko yrittäjä.
Mutta esim korkoselvityksesi joku pv sitten oli sen verran asiantunteva, että voisi johonkin pankki/rahoitus/vakuutus-asiaan yms liittyä.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Joni sanoi:
Nojaa menee harmot kyl yhteen neuro-psygologiin joka ei anna mun lähtee sairaalasta ilman saattajaa enkä saa uusia lääkkeitäkään ennenku mul on saattaja paikalla. :jaska:
Ole onnellinen, minä en ole saanut mitään lääkitystä aivoverenvuotoon, enkä päässyt kuin rollaattorin kanssa ulkosalla käymään pari viikkoa tapahtuman jälkeen.:alppu:
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
kouvotsvoni sanoi:
Ole onnellinen, minä en ole saanut mitään lääkitystä aivoverenvuotoon, enkä päässyt kuin rollaattorin kanssa ulkosalla käymään pari viikkoa tapahtuman jälkeen.:alppu:
Minä sain - ennaltaehkäisevästi ko. mahdollisuuteen- varmaan jotain leikkauspuukkoa päänahkaan ja luusahaa takaraivoon... siitä sitten vaan syvemmälle.... :eek:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Vesku sanoi:
Minä sain - ennaltaehkäisevästi ko. mahdollisuuteen- varmaan jotain leikkauspuukkoa päänahkaan ja luusahaa takaraivoon... siitä sitten vaan syvemmälle.... :eek:
Taidan nyt sekoittaa lobotomiaan, joka tehty piikillä nenän ja silmän välistä.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Väsynyt, muuten tasainen. Lopetin työtkin jo tältä illalta, ja kohta saan laadukasta seuraa. Siinähän sitä on jo kaikkea mitä toivoa voi :ahem:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Mä taidan alkaa hissukseen kattelemaan muita töitä...
Nykyiset hommat vähän tökkii enkä mä voi muutenkaan kehua mitenkään viihtyneeni täällä viimeisen vuoden tai parin aikana...

Toisaalta olen syvästi ilahtunut: työpaikan lähikauppaan oli taas tullut niitä oikeita pääkallosamiakkeja. Ostin. Tuli hyvä mieli.
 

Juggis

Well-known member
Liittynyt
29.1.2008
Viestit
244
Sijainti
Espoo
Työkoneella istun ja juon kahvia, taustalla soi Nova. Ihan rauhallinen fiilis, ähkynä lasagnesta :dunno:
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Järkyttynyt

...ja surullinen! :nope: :frown: :(
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Tympii ja potuttaa!:jaska:

Pienellä "pakolla" pitää minun lingota lumia noista kylän talojen yms rakennusten pihoista. Ei oo oikein ketään muutakaan tässä lähistöllä. Mulla hyvä linko + traktori ja "joutomies" kuulemma nykyään... :mad: Pari tuntia menee kerrallaan. Taas oli lumi sitä nolla-asteista kittiä, joka ei mene linkoon kunnolla. Ja pinta varsin liukasta, kun en käytä jääketjuja. Vanhustentalolla traktori "nuljahti" vähän ja lingon terän pää ison puukeinun pystypuuhun. Noin 5 senttiä tapasi, mutta sehän riittää...! Ja keinusta muutama ristilauta päreiksi...:jaska: :mad_old:

Helvetti, voisin kai sen korjatakin, mutta pitää tutkailla, onko mulla vakuutuksissa semmoista vahinko- ja/tai vastuuvakuutusta, jolla saisivat uuden keinun. Ite kunnostaisin sen vanhan keinun ja veisin mökille,,,:idea: :dunno:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Himpun pääsi sarkastista naurua.. Soittelin asiainhoitajani perään. Ei ollut paikalla...kuten tavallista. Palaa maanantaina. Vittuunnuttuani siihen, ettei se koskaan ole paikalla, niin pyysin yhdistämään esimiehelleen..ei paikalla..no kysyin tämänkin esimiestä, ei paikalla. Koko puljun henkilöstöpäällikköä kyselin, ei paikalla hänkään ennen maanantaita. Kysyin sitten keskuksen tytöltä, joka tuntui olevan ainut työntekijä talossa, että miksei kukaan ole ennen maanantaita paikalla. Vastasi: "Ei ole mitään merkintää, että miksi ovat poissa... Vissiin ketään ei vaan perjantaina huvittanut tulla töihin, heheee." Että nauratti:D ... :nope: SAATANAN SAATANA!:jaska: No eihän minua kiinnostaisi missä helmikuun rahat viipyvät puhumattakaan tammikuun. Se ainaskin varmaa, että tuohon puljuun haen työharjoitteluun, kun työajat noin liukuvat.
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Minka67 sanoi:
Kipeänä jo neljättä päivää.
Viidettä täällä. Silti piti pari vuorokautta työskennellä pitkää päivää, kun väsäsimme venäläisten kanssa videota. Melkoisia hemppoja, puluja ja kottaraisia :wink:
 
Ylös