Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Päätin nukkua vähän pidempään ja ottaa aamupalani amiksella, kun kerta semmosia jaellaan.. Virhe. SIELLÄ EI OLLUT KAHVIA!!1:jaska: Himpun väsyttää.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
*Lähtee hakemaan toista mukillista höyryävää Presidentti-kahvimukillista*:alppu:
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Hieman allapäin. Näin pahoja unia, ja heräsin (tai minut herätettiin) juuri ennen kellon soittoa omaan itkuuni. Ei ihan kaikkein aurinkoisin aamu siis.

Olen edelleen yksin pitämässä putiikkia pystyssä. Kai tässä pitää alkaa hommiin, että saa jotain aikaan ennen iltapäivän palaveerauksia.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Eikös noi palaverit syö aika paljon tehokasta peliaikaa?

Meillä palaveerataan kerran kuussa (myyntipalaveri) ja sekin tuntuu liian tiheältä tahdilta välillä.:thumbfh:

Tai voihan niissä möötteissä pelata sitä 'haistapaska-bingoa' kun kaikki palaveri-fraasit tulee täyteen.:eek:
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Moe Szyslak sanoi:
Eikös noi palaverit syö aika paljon tehokasta peliaikaa?

Meillä palaveerataan kerran kuussa (myyntipalaveri) ja sekin tuntuu liian tiheältä tahdilta välillä.:thumbfh:

Tai voihan niissä möötteissä pelata sitä 'haistapaska-bingoa' kun kaikki palaveri-fraasit tulee täyteen.:eek:
No niin no. Kun palaverit on aika kiinteä osa tätä työtä. Hankala rakentaa systeemejä, jos ei pääse asiakkaan kanssa keskustelemaan (määrittelemään ja suunnittelemaan) siitä millaisia systeemejä pitäis olla :rolleyes:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Juskanen sanoi:
No niin no. Kun palaverit on aika kiinteä osa tätä työtä. Hankala rakentaa systeemejä, jos ei pääse asiakkaan kanssa keskustelemaan (määrittelemään ja suunnittelemaan) siitä millaisia systeemejä pitäis olla :rolleyes:
Ok. Mä luulin/ajattelin että te palaveeraatte keskenänne.:rolleyes:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Bobakki sanoi:
Tuo olisikin mielenkiintoinen konsepti jos juskanen on tosiaan yksin paikalla.
Kyllä meitillä on aina myös pomo paikalla. Juskahan totesi että hänen osastonsa väki on kipeenä.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Olga sanoi:
No johan on aamu. Kai tämä tästä.
Aamulla tulee lievä kiire, jos ei noteeraa herätyskellon soittoa. Oli niin pitkät unet.
Kyllähän se siitä sitten iloksi muuttui. :wink:
 

Örfil

Guest
Tyrmistys ja vitutus ja sitten paskainen nauru: olin pojan kanssa thaikkulassa joulu/tammikuussa. Laitoin lähtiessä pojan matkalaukun sivutaskuun toisen matkalaukkulapun siltä varalta, että kahvassa oleva hukkuu. No, kun poika meni palatessa kotiin, se lappu oli varmaan jäänyt sinne sivutaskuun.

Exä käyttää samaa laukkua työreissuillansa ja ko. laukku oli kadonnut lennolla Hki-Oulu jonnekin ja oli palautunut kyllä lentoasemalle, mutta pojan nimellä.

Exä vittusoittaa kesken palaverin ja haukkuu mut pystyyn että joutui ostamaan bleiserit ym. uusiksi , koska minun takiani laukku joutui hukkaan eikä löytynyt heti, koska se oli palautunut Hgin kentälle pojan nimellä :D

Että siis minun takiani laukku hukkui lennolla Hgistä Ouluun?!? :alppu:

Pyhä Sylvi, Pyhä Olavi ja kaikki muut pyhimykset, suokaa minulle jo syntini anteeksi, ja minulle antakaa tuntematon puhelinnumero :D
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Kenen muun syytä se laukun katoaminen muka olisi ollut?
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Jussi sanoi:
Pyhä Sylvi, Pyhä Olavi ja kaikki muut pyhimykset, suokaa minulle jo syntini anteeksi, ja minulle antakaa tuntematon puhelinnumero :D
Sun exän on pakko olla sukua mun exälle. :D Itseasiassa välillä tulee sellanen olo, että kaikki exät on sukua toisilleen.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Runar ja Kyllikki sanoi:
Sun exän on pakko olla sukua mun exälle. :D Itseasiassa välillä tulee sellanen olo, että kaikki exät on sukua toisilleen.
Ei, vaan kaikki exät ovat yksi ja sama henkilö!
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Runar ja Kyllikki sanoi:
Sun exän on pakko olla sukua mun exälle. :D Itseasiassa välillä tulee sellanen olo, että kaikki exät on sukua toisilleen.
Ettekö te Jussi, Runar ja Juskanen ole itse kaikki exiä?:rolleyes:

Nimim: X :D
 
Ylös