Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Vitutus

Lähdin töihin mokkanilkkureissa kun meilläpäin oli hanget korkeat nietokset, mutta annas olla, älähän souva, Helsingissä on täys paskakeli, ja nyt sitten kenkulit ja sukat on litimärät. Onneksi työkaverilla oli lainata varasukat. Miksi, oi miksi, en voinut laittaa kumisaappaita jotka kerran olen hankkinut. :mad:
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Oon vähän liian hyvällä tuulella siihen nähden, että tänään pitäisi mennä yhteistyökumppanin luo tappelemaan. Pitäis saada sellanen hyvä kiukku päälle, että olis topakkana lyömässä pukusedille nyrkkiä pöytään... Noh, liituraitajakku on päällä ja tukka kiinni, oon ainakin tiukan näköinen :tongue:
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Juskanen sanoi:
Oon vähän liian hyvällä tuulella siihen nähden, että tänään pitäisi mennä yhteistyökumppanin luo tappelemaan. Pitäis saada sellanen hyvä kiukku päälle, että olis topakkana lyömässä pukusedille nyrkkiä pöytään... Noh, liituraitajakku on päällä ja tukka kiinni, oon ainakin tiukan näköinen :tongue:

Pitäskö forumilaisten alkaa vähän ärsyttelemään sua?

Aloitan: lällällällällieru! :p
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
72 sanoi:
Pitäskö forumilaisten alkaa vähän ärsyttelemään sua?

Aloitan: lällällällällieru! :p
Kiitos, avusta, mutta ei tarvii enää. KAIKKI MUUT meidän tiimistä ilmoittautuivat kipeeksi!!! :frank:

Olen sanaton.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Juskanen sanoi:
Kiitos, avusta, mutta ei tarvii enää. KAIKKI MUUT meidän tiimistä ilmoittautuivat kipeeksi!!! :frank:

Olen sanaton.

Teidän tiimi teki Olgan kollegat.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
72 sanoi:
Lähdin töihin mokkanilkkureissa kun meilläpäin oli hanget korkeat nietokset, mutta annas olla, älähän souva, Helsingissä on täys paskakeli, ja nyt sitten kenkulit ja sukat on litimärät. Onneksi työkaverilla oli lainata varasukat. Miksi, oi miksi, en voinut laittaa kumisaappaita jotka kerran olen hankkinut. :mad:
Nyt on kaksi hyvää vaihtaria, a) tyhmyys kee) turhamaisuus :eek:
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Moe Szyslak sanoi:
Nyt on kaksi hyvää vaihtaria, a) tyhmyys kee) turhamaisuus :eek:

Varmaan se tyhmyys sitten, kun en ajatellut lähimaisemia pitemmälle.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Moe Szyslak sanoi:
Sulla ei sitten toimi tuo kaukonäkö lain? Olet likinäköinen.:ahem:

Nii-i, en nähnyt meiltä Helsinkiin asti, voi minua!
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
72 sanoi:
Nii-i, en nähnyt meiltä Helsinkiin asti, voi minua!
:nope: :thumbfh: :nope: :thumbfh:

Tässä kun paljon ajelee, aika pitkiäkin matkoja välillä, niin tulee aika paljon seurattua noita tiehallinnon sivuja sekä tiirattua Ylen teksti-tv:stä 411-413 sivuja kelitiedoista.

Mutta kuten 72 katkerasti aamulla huomasi, niin lyhelläkin matkalla keli muuttuu paljon. Sama täällä. Kotona talvikeli, 20 km päässä kaupungissa märkää.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Moe Szyslak sanoi:
:nope: :thumbfh: :nope: :thumbfh:

Tässä kun paljon ajelee, aika pitkiäkin matkoja välillä, niin tulee aika paljon seurattua noita tiehallinnon sivuja sekä tiirattua Ylen teksti-tv:stä 411-413 sivuja kelitiedoista.

Mutta kuten 72 katkerasti aamulla huomasi, niin lyhelläkin matkalla keli muuttuu paljon. Sama täällä. Kotona talvikeli, 20 km päässä kaupungissa märkää.
Nyt on kaksi hyvää vaihtaria, a) tyhmyys kee) turhamaisuus
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
kouvotsvoni sanoi:
Sit se on toi turhamaisuus.
Eikös se olis turhamaista olla vesikelissä kengissä (jotkut hienot nahkapohjakengät) jotka eivät vettä pidä, vain pelkästään siksi että haluaa 'näyttää hyvältä'?:doubtful:

Vai oletko sä nyt yhtään tässä maailmassa?:rolleyes:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Moe Szyslak sanoi:
Eikös se olis turhamaista olla vesikelissä kengissä (jotkut hienot nahkapohjakengät) jotka eivät vettä pidä, vain pelkästään siksi että haluaa 'näyttää hyvältä'?:doubtful:

Vai oletko sä nyt yhtään tässä maailmassa?:rolleyes:
Ootas hetki niin tiedän enemmän..
 
Ylös