Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13764
Eilen lauantaina näin sanomalehden kuolinilmoituksissa ammattikouluaikaisen kaverini muutaman vuoden takaa, vähän se pysähdytti. Mieleen tulivat juttelumme ihmissuhdeasioista kun hänellä meni poikaystävänsä kanssa silloin huonommin. Ja viimeksi näimmekin pari vuotta sitten. Metkaa kun pitkästä aikaa tässä pari viikkoa sitten koitin soittaa hänelle muuten vaan, olikin hän jo vähän aiemmin lähtenyt tästä maailmasta. Mutta ehkä joskus seuraavassa maailmassa sitä taas tapaa vanhoja tuttuja. Sitä vain ei varmaksi kukaan tiedä.

Niin se elämä antaa ja ottaa.
 

Miguel

beagle
Liittynyt
20.2.2003
Viestit
21803
Sijainti
West highland
Räkää valuu nenästä ja jotain.

Kuume meinaa taas nousta.

Huulet halkeilee. :(

Sairastaminen on syvältä. :nope:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Miguel sanoi:
Räkää valuu nenästä ja jotain.

Kuume meinaa taas nousta.

Huulet halkeilee. :(

Sairastaminen on syvältä. :nope:
Niin varmaan on. Koeta kestää.

Meiltä töistä on huomenna pois ainakin kolme ihmistä. Päällikön poissaollessa minulla on 'onni' olla hänen sijaisensa ja saan järjestellä työt uusiksi. Sunnuntaina se onnistuu oikein hyvin. :mad_old:
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Olga sanoi:
Niin varmaan on. Koeta kestää.

Meiltä töistä on huomenna pois ainakin kolme ihmistä. Päällikön poissaollessa minulla on 'onni' olla hänen sijaisensa ja saan järjestellä työt uusiksi. Sunnuntaina se onnistuu oikein hyvin. :mad_old:
Kuuluuko tuohon sijaisuuteen myös vihaisen ilmeen pitäminen? :confused:
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Olga sanoi:
Ei se ollut sitä ensimmäisen ilmoituksen jälkeen, mutta nyt alkaa vähitellen tuskastuttaa.
Niin, mä vaan ajattelin, että teillä pitää pomon olla koko ajan vihaisen näköinen, niin sä harjoittelet sitä.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
AJ sanoi:
Niin, mä vaan ajattelin, että teillä pitää pomon olla koko ajan vihaisen näköinen, niin sä harjoittelet sitä.
Se on minulle ylivoimainen urakka. Joskus olen kyllä yrittänyt, mutta ei se oikein luonnistu.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Eipä tuo nyt kovin hääppöinen ole. Hautajaisten jälkeisissä tunnelmissa ollaan siis, nyt ihmetellään raha-asioita/perintöasioiden kanssa.

Lomalla olen, mutta tästä taitaa tulla enämpi "loma"...
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Aivan loistava! Vedettiin 7 aivan käsittämättömän tykkiä biisiä nauhalle viikonlopun aikana!!! Teiltä lähtee kaikilta päät irti, kun kuulette!!! Jumalauta, mikä levy tulossa!
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Captain Howdy sanoi:
Aivan loistava! Vedettiin 7 aivan käsittämättömän tykkiä biisiä nauhalle viikonlopun aikana!!! Teiltä lähtee kaikilta päät irti, kun kuulette!!! Jumalauta, mikä levy tulossa!
Jotain humppaa kummiski!!
 
Ylös