Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Moe Szyslak sanoi:
Me ollaan ns. kierrätyskamaa eli recyclingstuff
Katoin tuossa viikonloppuna elokuvan "äksyt vanhat herrat", pääosissa Walter Mathieu ja Jack Lemmon. Siinäköhän se oli sitten se vanhuuden koko kuva, sellaiseksiko se tekee?
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Micael sanoi:
Katoin tuossa viikonloppuna elokuvan "äksyt vanhat herrat", pääosissa Walter Mathieu ja Jack Lemmon. Siinäköhän se oli sitten se vanhuuden koko kuva, seksikö sen tekee?
En nähnyt, en osaa sanoa.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Micael sanoi:
Katoin tuossa viikonloppuna elokuvan "äksyt vanhat herrat", pääosissa Walter Mathieu ja Jack Lemmon. Siinäköhän se oli sitten se vanhuuden koko kuva, sellaiseksiko se tekee?
Ainakin mitä meidän faijaa kattoo, niiin sinnehän se menee. Koko kuva.:eek:
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
No nyt näyttää paremmalta. Ehkä tässä voi viettää vähän lomaakin..."loman" sijasta. :)
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
laiskottaa mukavasti.
taidan siirtyä tästä töiden parista (( :yuck: )) tuonne soffan syleilyyn katsomaan josko tv:ssä olisi tarjolla jotain sopivaa kallontyhjentäjää.
Onnexi yrittäjä voi valkata edes hieman milloin haluaa pitää vapaa-aikaa.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
PuoliPöhkö sanoi:
laiskottaa mukavasti.
taidan siirtyä tästä töiden parista (( :yuck: )) tuonne soffan syleilyyn katsomaan josko tv:ssä olisi tarjolla jotain sopivaa kallontyhjentäjää.
Onnexi yrittäjä voi valkata edes hieman milloin haluaa pitää vapaa-aikaa.
Minkäs alan yrittäjä luulet olevasi? :rolleyes:
 

Örfil

Guest
AJ sanoi:
Eli ne on sukua toisilleen?
Ne exät voi tosiaan olla sukua toisilleen: ehkäpä sama henkilö! Onko se sellainen koukkuleukainen blondi, joka haistattaa vittua joka välissä?
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Formulanomi sanoi:
Minkäs alan yrittäjä luulet olevasi? :rolleyes:
Emmä mitään luule. Lopetin palkkatyöt 2004-2005 vaihteessa ja rupesin nimmaar gauhiast yrittelemään.
Mä autan tietyssä tilanteessa olevia ihmisiä selviämään katastrofitta sen tietyn (en kerro) tilanteen läpi. (ne ihmiset eivät ole varsinaisesti pulassa kun tarvitsevat minua, eivätkä joudu jatkossakaan tähän tiettyyn pulaan kun kääntyvät ajoissa mun puoleeni) :D

Mä en kerro enempää kun meitä on niin vähän tässä maassa. Gookkelilla tulee aina mun firma ekana kun laittaa hakusanaksi jonkun avainsanan tältä alalta mitä mä teen.

Mutta ny laiskottaa - viuh - telkun ääreen.

Edit, ton kuukkelin löytämänä tuo toimittajakin mulle varmaan soitteli.
 
Viimeksi muokattu:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
PuoliPöhkö sanoi:
Emmä mitään luule. Lopetin palkkatyöt 2004-2005 vaihteessa ja rupesin nimmaar gauhiast yrittelemään.
Mä autan tietyssä tilanteessa olevia ihmisiä selviämään katastrofitta sen tietyn (en kerro) tilanteen läpi. (ne ihmiset eivät ole varsinaisesti pulassa kun tarvitsevat minua, eivätkä joudu jatkossakaan tähän tiettyyn pulaan kun kääntyvät mun puoleeni) :D

Mä en kerro enempää kun meitä on niin vähän tässä maassa. Gookkelilla tulee aina mun firma ekana kun laittaa hakusanaksi jonkun avainsanan tältä alalta mitä mä teen.

Mutta ny laiskottaa - viuh - telkun ääreen.
Jotain vois tietysti arvailla. Ties vaikka liittyisi äskeittäin kokemaani juttuihin.

Tuli kyl ensin mieleen, että kyse on sikotaudin hoidosta. Siihen tautiinhan ei pitäisi sairastua enämpi kuin kerran. Ja silloinkin aika junnuna.
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Micael sanoi:
Mitäs äksät?:D :D
Päivällä postasin sen Mombasa-biisin - tai linkin YouTubeen...
Helkkari, exsä alkoi "vaivata"! Ei ollenkaan pahasti, vaan muistelin niitä mukavia hetkiä n. 15-20 v sitten ... kaivelin toiselta pitkän matkan reissulta kuvia ja vaivuin muistohin... :eek: Topi Sorsakoski vetelee taustalla sen ajan suosikkebiisejä... Eevaa, ajomiestä, vain yksin me kaksi, jne

Siis olo helkkarin nostalginen, osaltaan tyytyväinen, että katkeruuden ja pettymyksen tunteet pystyy työntämään taustalle , johtunee siitä, että nyt on tunneasiat täysin kunnossa... Suloisen katkeraa, voisi ehkä joku kuvata... mutta sehän on sitä elettyä elämää!:thumbup: Ei ehkä aina niin täysillä.... varmaan teen itseni kanssa jonkin sortin "tiliä"...
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Nojaa menee harmot kyl yhteen neuro-psygologiin joka ei anna mun lähtee sairaalasta ilman saattajaa enkä saa uusia lääkkeitäkään ennenku mul on saattaja paikalla. :jaska:
 
Ylös