Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
maradona sanoi:
Ihan mukava on fiilis, lukulomaa vietän.
Äidinkieli jo kirjoitettu syksyllä, vai kuinka tuohon aikaan jo lomailit?

Nimimerkillä inhoan tekstitaidon koetta
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
maradona sanoi:
Joo, kirjotin sen syksyllä. Sain E:n :) .

Tai no, eihän se loma oikein vielä ole kunnolla alkanut, kun tiistaina on ruotsin kuuntelu, mutta siitäpä sitten :cool: .
:eek!:

Mua toi äikkä kyllä vähän hirvittää, mitähän siitäkin nyt tulee...
Noh, ensi viikolla sitten ruotsi ja ranska olisi kuunneltava.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Olen murheen murtama: töipaikan keittiössä ei ollut enää kahvia. Eikä tossa naapuriosastonkaan keittiössä. Kukaan ei ole tietenkään viitsinyt enää keittää tähän aikaan lisää... enkä minäkään jaksa alkaa säätämään...
Onko muilla vastaavia kokemuksia? Miten selvisitte tällaisesta kriisistä?
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
burb sanoi:
Olen murheen murtama: töipaikan keittiössä ei ollut enää kahvia. Eikä tossa naapuriosastonkaan keittiössä. Kukaan ei ole tietenkään viitsinyt enää keittää tähän aikaan lisää... enkä minäkään jaksa alkaa säätämään...
Onko muilla vastaavia kokemuksia? Miten selvisitte tällaisesta kriisistä?
Noi on todella vaikeita paikkoja, kannattaa paarustaa länkytelemään sihteerille tai jollekin muulle avuliaalle ja hyväntahtoiselle ihmiselle. Siinä samalla pitää pläräillä papereita tai olla muuten ahkeran näköinen, siis samalla kun keskustele, kysyt sitten ohimennen viitsisikö hän millään hakea sulle kupillista sumppia kun sun pitäis vielä selvittää yks juttu.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Meinasin kirjoittaa aiheista "sihteeri, perjantai, tähän aikaan, mitä kannattais tehdä burbin sijassa", mutten kehdannut. Mutta stemiä, jos aikoo yrittää moista hän.
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Vellu sanoi:
Meinasin kirjoittaa aiheista "sihteeri, perjantai, tähän aikaan, mitä kannattais tehdä burbin sijassa", mutten kehdannut. Mutta stemiä, jos aikoo yrittää moista hän.
Jos änkyttää päiväkahveista, voi saada mitä vaan :ahem:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Moon oikeestaan ite tolla sihteeritasolla, vaikkei nimike ihan just sellainen olekaan, jotta sikäli mun olis aivan turha mennä höpöttämään mistään kahvinkeitosta tai kahvin hakemisesta meidän sihteereille. Nauraisivat mulle...
Enpä ole tosin kuullut meidän pomojenkaan kyselevän kuppi kourassa että jos joku keittäs kahvia, kyllä nekin keittää tarvittaessa itse. Eri asia on tiety kokoukset yms. jolloin joku sihteeri muun valmistelun ohessa posauttaa sumpit.
 

Tolerantti

Well-known member
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
4704
burb sanoi:
... Eri asia on tiety kokoukset yms. jolloin joku sihteeri muun valmistelun ohessa posauttaa sumpit.
Ajattelit sitten kirjoittaa, että pihauttaa sumpit, mutta et kehdannut. Ei se haittaa, en minäkään olisi kehdannut. Hassuttelua.:nope: hähähähä
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Tolerantti sanoi:
Ajattelit sitten kirjoittaa, että pihauttaa sumpit, mutta et kehdannut. Ei se haittaa, en minäkään olisi kehdannut. Hassuttelua.:nope: hähähähä
... no enhän mä nyt... *tirsk*
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Ihan ok fiilis. Ei mikään ratkiriemukas, vaan tasainen. Toivottavasti saan viikonloppuna nukkua!

Parasta on se, että töissä viimein saatiin ylemmiltä tahoilta priorisointi ja vastuutus töille. Nyt on helpompaa, kun tietää mitä voi jättää tekemättä :thumbup: Ja maanantaina selvinnee myös pariin eri projektiin liittyviä juttuja. Töiden suhteen on siis nyt tosi hyvä fiilis. Töitä on ihan liikaa, mutta ne ovat mielenkiintoisia ja työpäivät menevät aivan hujauksessa.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
burb sanoi:
Olen murheen murtama: töipaikan keittiössä ei ollut enää kahvia. Eikä tossa naapuriosastonkaan keittiössä. Kukaan ei ole tietenkään viitsinyt enää keittää tähän aikaan lisää... enkä minäkään jaksa alkaa säätämään...
Onko muilla vastaavia kokemuksia? Miten selvisitte tällaisesta kriisistä?
Kävikkö kattomassa kerrosta alempaa tai ylempää?
Mä tein niin aina edellisessä duunissa kun satuin pääkonttorille, eikä oman osaston sumppipihistimessä ollut juomakelposta pööniä.

Tässä nykyisessä firmassa toimitusjohtaja ja hanslankari keittää aina kahvit yhteistyössä. Joskus harvoin myös sen vaimo.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
PuoliPöhkö sanoi:
Kävikkö kattomassa kerrosta alempaa tai ylempää?
En jaksanut. Kärsin kurkku kuivuen kuutiossani kunnes karkasin kotiin.
PuoliPöhkö sanoi:
Tässä nykyisessä firmassa toimitusjohtaja ja hanslankari keittää aina kahvit yhteistyössä. Joskus harvoin myös sen vaimo.
Siis kumman vaimo? Vai onko tuo toimitusjohtaja ja hanslankari sama tyyppi? Silloin ainakin luulis yhteistyön toimivan...
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
burb sanoi:
Siis kumman vaimo? Vai onko tuo toimitusjohtaja ja hanslankari sama tyyppi?
On se - kun tässä perhanan putiikissa ei ole muita kuin toi tyyppi.
Hyvin on toiminu. Hanslankarina kaadan mulle kaffet ja toimitusjohtajana ryystän ne lärviini.
Ei ole riitoja tullu :rolleyes:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Aika kylläinen. Nummelassa välikahvit pullineen ja täydennystä pissapoikaan. Hangossa sitten lettuja.:eek:
 
Ylös