Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Örfil

Guest
Väsyttää ja väsyttää jo etukäteen kun huomenna on herätys 04:00 ja reissuunlähtö edessä & helkkarin pitkä työpäivä siihen päälle.
Ja ahistaa kun ei saa talohommia etenemään.

...taidan tarvita toisen kupin kahvia...
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Hiukkasen väsyttää. :thumbfh:
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Moe Szyslak sanoi:
:eek:

Mihin sitä on tohon aikaan jouduttu?:D

Onko morkimo?:rolleyes:
Olin Hervannassa ryyppäämässä kaverini tupareissa kaiken maailman teekkarien kanssa. Pitänee tosiaan hiukan harjoitella tuota lajia...

Ja ei, en tehnyt mitään, mikä jäisi omaatuntoa kolkuttelemaan. Vitutti vain, kun jumitin tuossa vaiheessa yksin siellä kaverin kämpillä ja kaipasin 200 km päähän.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Harvinaisen paskamainen aamu.

Olin äkäinen vielä tänne tullessa (junakin vartin myöhässä, kun joku romu oli levinny raiteille, ei ainakaan helpottanu suuttumusta yhtään), mutta nyt kääntyi surullisemman puolelle, kun luin forumilta ikäviä uutisia.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Hyvät fiilikset yrittäjäpöhköllä.
Puhelin on soinut ahkerasti aamupäivällä ja
olen saanut 3 työtilausta yhteisarvoltaan 2450 e.
Seuraavan viikon työt on taas turvattu.

Kahden viikon päähän katsottaessa mitään ei ole näköpiirissä.
Tällästä tää on. Joskus on hirveetä lentoa viikko tai kaksi ja
yht'äkkiä saattaa olla käsissä viikon loma. :D
 

GeGe

Talvihorrostaja
Liittynyt
26.3.2002
Viestit
2828
Flunssaisen tukkoinen. Ollut jo viime perjantaista lähtien :(
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Tänään on ollut aika rankka päivä. Kaikenlaisia huolia ja huolehtimisia. Kun viimein raahauduin kotipihaan, oli joku pässinpää ajanut autorottelonsa minun tolppapaikalleni. Olihan siihen varmasti hyvä ajaa, kun oli hyvin putsattu lumesta. :doubtful:

Pienet tirsat pienten bonusjatkojen kanssa on otettu. Vielä pitäisi jatkaa työasioiden kanssa. Jospa tämä tästä vielä iloksi muuttuisi. :eek:
 

Örfil

Guest
Oksettaa. Lankesin suklaavohveleihin. Piti syödä vain puolikas paketti mutta tässä voorumia selaillessa meni koko pirun loota napaan ja nyt äklöttää :thumbdown

Vai johtuiskohan se näistä jutuista :doubtful: :wink:
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Olipas aivan täysin erilainen aamu kuin eilen :rolleyes: Kun vertailukohtana käyttää mun (meidän) normaaliaamuja, niin tää aamu oli suorastaan hilpeä.

Junakin oli ajallaan, ja tossa aseman ja työpaikan välisellä matkalla jokin ammattiliitto tarjoili (reilua) aamukahvia. Kiitos, maistui :thumbup:
 

Williams-

Senior member
Liittynyt
14.5.2003
Viestit
1224
Sijainti
Hyvinkää
Vähän jännittynyt, mutta toisaalta odottava. :) Noin 1,5 tunnin päästä ois työhaastattelu yhdessä firmassa..
 
Ylös