Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Juskanen sanoi:
Olipas aivan täysin erilainen aamu kuin eilen :rolleyes: Kun vertailukohtana käyttää mun (meidän) normaaliaamuja, niin tää aamu oli suorastaan hilpeä.

Junakin oli ajallaan, ja tossa aseman ja työpaikan välisellä matkalla jokin ammattiliitto tarjoili (reilua) aamukahvia. Kiitos, maistui :thumbup:
Juskanen sanoi:
Masentaa ja vituttaa ja on totaalisen paska olo
Hiukka ailahtelevaa.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Juskanen sanoi:
Kuis sun integrointiasiat nykyisin sujuu? :wink:
No huomenna olisi matikan korotustentti, joten toivoa sopii, että hyvin... :rolleyes:

Ei sillä, että tuon tentin menestyksellä minulle mitään väliä olisi muuten kuin näyttämässä tasoa kirjoitusten uhkaavasti lähestyessä.

Noin muuten olen huomannut integraation onnistuneen mainiosti ainakin oluiden osalta. Sillä ei ole mitään väliä, kumpi on juomat kaappiin kantanut, yhtä hyvin ja nopeasti tuntuvat katoavan.
 

Williams-

Senior member
Liittynyt
14.5.2003
Viestit
1224
Sijainti
Hyvinkää
Williams- sanoi:
Vähän jännittynyt, mutta toisaalta odottava. :) Noin 1,5 tunnin päästä ois työhaastattelu yhdessä firmassa..
Haastattelu oli ja lähdin pois erittäin iloisena. Sain ensimmäisen työpaikkani! :) :ahem: :) :ahem: (vakituinen vieläpä). Työt alkaa kesällä heti valmistumisen jälkeen.. Mieliala on siis erittäin onnellinen ja iloinen. :) Työelämään siirtyminen oli kuitenkin se päätavoite opintojen jälkeen ja se asia on nyt sitten kunnossa.

Nyt vaan odottelemaan sitä kesäkuuta..
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
S.A sanoi:
No huomenna olisi matikan korotustentti, joten toivoa sopii, että hyvin... :rolleyes:

Ei sillä, että tuon tentin menestyksellä minulle mitään väliä olisi muuten kuin näyttämässä tasoa kirjoitusten uhkaavasti lähestyessä.

Noin muuten olen huomannut integraation onnistuneen mainiosti ainakin oluiden osalta. Sillä ei ole mitään väliä, kumpi on juomat kaappiin kantanut, yhtä hyvin ja nopeasti tuntuvat katoavan.
Työnjako siis toimii? Se on hyvä se :ahem: Meillä miespuolinen kantaa kaljat kaupasta jääkaappiin, ja mä taas sit jääkapista sohvalle... vai miten se meni :rolleyes:

Tää integrointiasiakin ollaan jaettu tasan. Miespuolinen etsii sitä nollakohtaa, mä yhdistelen töiden puolesta.
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Williams- sanoi:
Haastattelu oli ja lähdin pois erittäin iloisena. Sain ensimmäisen työpaikkani! :) :ahem: :) :ahem: (vakituinen vieläpä). Työt alkaa kesällä heti valmistumisen jälkeen.. Mieliala on siis erittäin onnellinen ja iloinen. :) Työelämään siirtyminen oli kuitenkin se päätavoite opintojen jälkeen ja se asia on nyt sitten kunnossa.

Nyt vaan odottelemaan sitä kesäkuuta..
Onneksi olkoon. :ahem:
 
Ylös