Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Williams- sanoi:
Haastattelu oli ja lähdin pois erittäin iloisena. Sain ensimmäisen työpaikkani! :) :ahem: :) :ahem: (vakituinen vieläpä). Työt alkaa kesällä heti valmistumisen jälkeen.. Mieliala on siis erittäin onnellinen ja iloinen. :) Työelämään siirtyminen oli kuitenkin se päätavoite opintojen jälkeen ja se asia on nyt sitten kunnossa.

Nyt vaan odottelemaan sitä kesäkuuta..
Onneksi olkoon :thumbup:
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Onnea tosiaan Wilzkulle! :thumbup:

Itse kävin vesisateessa juoksemassa koko päivän vaivanneen pahan olon pois. Nyt on parempi mieli. Ja takki, housut ja uudet lenkkarit läpimärkiä...
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Williams- sanoi:
Haastattelu oli ja lähdin pois erittäin iloisena. Sain ensimmäisen työpaikkani! :) :ahem: :) :ahem: (vakituinen vieläpä). Työt alkaa kesällä heti valmistumisen jälkeen.. Mieliala on siis erittäin onnellinen ja iloinen. :) Työelämään siirtyminen oli kuitenkin se päätavoite opintojen jälkeen ja se asia on nyt sitten kunnossa.

Nyt vaan odottelemaan sitä kesäkuuta..
Wou, onnea!
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Williams- sanoi:
Haastattelu oli ja lähdin pois erittäin iloisena. Sain ensimmäisen työpaikkani! :) :ahem: :) :ahem: (vakituinen vieläpä). Työt alkaa kesällä heti valmistumisen jälkeen.. Mieliala on siis erittäin onnellinen ja iloinen. :) Työelämään siirtyminen oli kuitenkin se päätavoite opintojen jälkeen ja se asia on nyt sitten kunnossa.

Nyt vaan odottelemaan sitä kesäkuuta..
Onnea!!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
PuoliPöhkö sanoi:
Hyvät fiilikset yrittäjäpöhköllä.
Puhelin on soinut ahkerasti aamupäivällä ja
olen saanut 3 työtilausta yhteisarvoltaan 2450 e.
Seuraavan viikon työt on taas turvattu.

Kahden viikon päähän katsottaessa mitään ei ole näköpiirissä.
Tällästä tää on. Joskus on hirveetä lentoa viikko tai kaksi ja
yht'äkkiä saattaa olla käsissä viikon loma. :D
Puuuh.
Nyt alkaa olla töitä jo liiaksi. Puhelin soinut tänään taukoamatta.
Seuraavan 10 päivän aikana pitäisi handlata 4200 erkin tilauskanta valmiiksi yhteensä 5iidelle asiakkaalle.
Tietää valvottuja öitä. En toki valita.

Kaikesta huolimatta: Onnittelut Williamssille. Älä ala yrittäjäksi :D
 

Örfil

Guest
Väsyttää ihan v....ti. Ollut töissä raskas alkuviikko ja etenkin eilinen kotiinpaluu tuntuu kropassa.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Williams- sanoi:
Haastattelu oli ja lähdin pois erittäin iloisena. Sain ensimmäisen työpaikkani! :) :ahem: :) :ahem: (vakituinen vieläpä). Työt alkaa kesällä heti valmistumisen jälkeen.. Mieliala on siis erittäin onnellinen ja iloinen. :) Työelämään siirtyminen oli kuitenkin se päätavoite opintojen jälkeen ja se asia on nyt sitten kunnossa.

Nyt vaan odottelemaan sitä kesäkuuta..
Hieno juttu! Oliko ihan uusi 'tuttavuus' vai olitko siellä jo harjoittelemassa opiskeluaikana?
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Dementia-potilainen. Toinen kerta putkeen, kun fetasalaatti tarpeet muuten muistanut, paitsi itse feta jäänyt kaupan hyllylle:alppu:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
kouvotsvoni sanoi:
Dementia-potilainen. Toinen kerta putkeen, kun fetasalaatti tarpeet muuten muistanut, paitsi itse feta jäänyt kaupan hyllylle:alppu:
Voi olla että jos mä tekisin fetasalaattia niin mä unohtaisin tahallaan sen fetan. Mutta kun mä en tee. Mulle kelpaa tavallinen salaatti. Tai Välimeren salaatti, mutta mä laitan siihen Vantaanjokea.
 
Ylös