Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Jr-

Maximum Attack
Liittynyt
29.3.2000
Viestit
14798
Sijainti
Saviseutu
Hyvä fiilis, ekaa kertaa pojan kanssa(10kk) kaksin koko perjantai ja vielä huominen. Ei ollut itkua vaikka äitiä ei nähnyt koko iltana ja saapa se äitikin sitten tuulettua kaverin synttäreillä. Vois tästä itekki ottaa nappulasta mallia ja painua maaten kun herätys tulee siinä kaheksan maissa :jaska:
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Tässä kuuntelen Baddingin "laivat". Siinä on jotain elämää. Siinä on jotain kauaskaipuuta.

Kuuntelen myös Kari Vepsän "Onnenmaa" sävelmää, ja Dannyn vanhoja biisejä.

Mikä siinä on, että kun tarpeeksi tätä elämää katsoo ja tarpeeksi paljon kokee, niin se mikä joskus nuorempana tuntui "kalkkisten jutuilta" niin nyt se on tätä päivää.

On se vaan niin, että Tapio Rautavaaran sanoin "En Päivääkään Vaihtais Pois".

Hitto... mä oon kalkkis... :D
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Micael sanoi:
Tässä kuuntelen Baddingin "laivat". Siinä on jotain elämää. Siinä on jotain kauaskaipuuta.

Kuuntelen myös Kari Vepsän "Onnenmaa" sävelmää, ja Dannyn vanhoja biisejä.

Mikä siinä on, että kun tarpeeksi tätä elämää katsoo ja tarpeeksi paljon kokee, niin se mikä joskus nuorempana tuntui "kalkkisten jutuilta" niin nyt se on tätä päivää.

On se vaan niin, että Tapio Rautavaran sanoin "En Päivääkään Vaihtais Pois".

Hitto... mä oon kalkkis... :D
Hoh hoppana kopo!
 

Örfil

Guest
Mattia ja Teppoa sekä Kari Vepsää ei kuunnella korvalla vaan bi-intiaanin näköiskuvakkeella jota joskus persreiäksi kutsutaan :eek:

JA JUMALAUTA, OON LIKI 50 ENKÄ IKUNA KUUNTELE NUITA! :yuck: Ja tiedän ettei Ruunarikaan.

Lakkaa se senioreiden pilkkaus näissä musahommissa!
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Jussi sanoi:
Mattia ja Teppoa sekä Kari Vepsää ei kuunnella korvalla vaan bi-intiaanin näköiskuvakkeella jota joskus persreiäksi kutsutaan :eek:

JA JUMALAUTA, OON LIKI 50 ENKÄ IKUNA KUUNTELE NUITA! :yuck: Ja tiedän ettei Ruunarikaan.

Lakkaa se senioreiden pilkkaus näissä musahommissa!
Sorry, hieman yli, ja katotaas sitten kun se viiskytävillitys iskee sinnekin.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Kiitos teille, jotka myötäelitte/elätte koiraongelmassa. Tilanne näyttää paremmalta. Yöksi pitäisi panna sille se muovitötsä päähän, ettei nuole haavaa. Voi reppanaa. :eek:
 

Örfil

Guest
Micael sanoi:
Sorry, hieman yli, ja katotaas sitten kun se viiskytävillitys iskee sinnekin.
Mitä se lie?
-Maanantaina tilataan KISS:in konserttiin liput.
-Kesän Iron Maidenin Treen keikalle lippuja varattu 5 kpl
-Oma CD hylly sisältää musaa ajanjaksolta 1967-2008. Metalli ja progevoittoista
-Muksut (pojat 14- ja 16 v) diggaa tismalleen samaa musaa!
-Nykyasunnon soittokämpällä soitellaan Deep Purplea, Henkkaa ym. mun poikien kanssa. Bändi heter: Demon & Co :thumbup: :D

...missä vaiheessa se iskelmähurahdus tapahtuu? Heitä jotain vinkkiä, jotta tiedän olla pois kotoa sinä viikonloppuna :D
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Jussi sanoi:
...missä vaiheessa se iskelmähurahdus tapahtuu? Heitä jotain vinkkiä, jotta tiedän olla pois kotoa sinä viikonloppuna :D
Joillain iskee joillain ei? :doubtful: Äipällä on kaikki Kari Tapion levyt. Iskän Winampin soittolistalta löytyy kaikkea Beatlesista ZZ Topin kautta Metallicaan ja Guns N' Rosesiin sekä Iron Maideniin. Puhumattakaan niistä Topi Sorsakoskista ja sit jostain minulle nevö-hörd blues-jostain-jutuista. Isukki oli kyl aika haltioissaan, kun näytin videon, jossa Children Of Bodomin jätkät vetää Vivaldia.

Tosin! Olen itsekin kuunnellut synkkinä hetkinä iskelmää :eek:
 

Örfil

Guest
Juuri niin, ei ole mitään vedenjakajaa jolloin tukka kammataan edestä takaa ja heitetään levyhyllyn CD:t roskiin.

Musamaku pysyy ja kehittyy. Jos on kehittyäkseen. On mulla kavereita jotka edelleen kuuntelee -80 luvun musaa. Mutta ei ne silti "taannu" -40 luvulle.

Hassu ajatuskuvio että ihminen varttuessaan jotenkin alkaisi kuuntelemaan musaa josta ei aiemmin digannut paskan vertaa :eek:
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Väsynyt iltamyöhään venyneistä duuneista.

Tuli romutettua tänään kahden sopimusosapuolen hieman liian ruusunpunaiset kuvitelmat heidän välisensä esisopimuksen asetelmista.

Sain molemmat pettymään lataamalla pöytään nipun faktaa joka
ei ollut oikein kummallekaan mieluisaa kuultavaa.
Tosiasiat on tosiasioita, vaikka ne joskus vähän kirpasisivatkin.

Ja tässäkin asiassa ajoissa oikein esiteyt faktat kääntyvät lopulta hyväksi asiaksi - kunhan totuus on ensin pureksittu ja nielty hyväksymisen merkiksi.

Ei ole koskaan kiva osittain romuttaa valmiiksi luotuja unelmia,
mutta moni on jälkeenpäin erikseen kiittänyt silmien avaamisesta.

Nyt menen etsimään sopivaa musiikkia juutuubista.
 
Viimeksi muokattu:

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Musiikin suhteen olen ollut aina lähes kaikkiruokainen. Nuorempanakin tuli kuunneltua kotimaista heavy rockin vastapainoksi. Se on aina fiiliksen mukaan, mitä milloinkin tulee kuunneltua.
 

djankka

Active member
Liittynyt
21.1.2004
Viestit
29
Hetki sitten töistä kotiin todella pitkän päivän jälkeen. 3 bisseä juotuna maaaaailma näyttää taas ihanalta.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Ihan hyvä fiilis. Illalla ulos syömään ja piipahdus baarin puolella. Tyttö yötä mummolassa ensi yön.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Hyvä hiihtolenkki, Sauna, porekylpy, himmenetyt valot, kuohari lasissa, loma,...

Vois olla paskemminkin.:rolleyes:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Helpottunut. Beibellä jalka turposi ja meni pirun kipeäksi liukkailla portailla kaaduttuaan. Ei ollut murtumia, mutta 4 viikkoa sanoi lääkäri parantumisajaksi. Tarkoittaa sitä että miuta juoksutetaan kotona.

Onpahan vaan sukupuolisyrjintää sairaalan odotusaulassa. Ei yhden yhtä miehille suunnattua lehteä, ja lastenkin lehtiä oli vain Aku Ankka. Naistenlehtiä kyllä löytyi Gloriasta Kotivinkkiin.
 
Ylös