Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Olga sanoi:
Voi kauhistus. Meinasi käydä pahasti. En pysty oikein kirjoittamaan, kun käsiä vapisuttaa. Käytin koiraa ulkona ja sille tuli kylmä (kun leikkauksen takia turkkia on leikattu). Otin sen syliin ja tulin vauhdilla kotia kohti. Alaovella yht'äkkiä kaaduin, koira lensi sylistä ja itse löin pääni oveen. Ei tule verta, päähän ja lonkkaan sattuu, peukalot ja vasen kyynäspää ovat kipeät. :frown: Onneksi koiralle ei kai tullut mitään.
No huh :eek!:

Tsemppiä ja pikaista toipumista!
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Kiitos tsempityksistä. Päällisinpuolin olen kunnossa. Päässä on patti ja muualla on pienempiä liikkuessa tuntuvia vammoja. :rolleyes: Vieläkään en tajua, miten se sattui. Lunta tietysti oli ja jäätäkin, mutta ei ole havaintoa liukastumisesta, yht'äkkiä vaan mentiin päin ovea. :dunno:
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Ohhoh! Onneksi ei käynyt pahemmin.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Huh, hurjalta kuulosti Olgan kaatuilu :eek!: Onneks ei käynyt pahemmin.

Mulla on ihan hyvä fiilis. Vähä väsyttää, mutta ei se mitn. Jotenki pöhkö olo, hymyilyttää vaan :eek:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Olga sanoi:
Kiitos tsempityksistä. Päällisinpuolin olen kunnossa. Päässä on patti ja muualla on pienempiä liikkuessa tuntuvia vammoja. :rolleyes: Vieläkään en tajua, miten se sattui. Lunta tietysti oli ja jäätäkin, mutta ei ole havaintoa liukastumisesta, yht'äkkiä vaan mentiin päin ovea. :dunno:
Sarvi päässä?:eek:

Kypäräpakko Olkulle koiralenkeille!:ahem:

Tsemppiä:thumbup:
 

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
Olga sanoi:
Lunta tietysti oli ja jäätäkin, mutta ei ole havaintoa liukastumisesta, yht'äkkiä vaan mentiin päin ovea. :dunno:
Jospa se ei ollut liukastuminen. Unohditte vain hiljentää ajoissa. Tilannenopeus on kaiken a ja o.
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Olga sanoi:
Voi kauhistus. Meinasi käydä pahasti. En pysty oikein kirjoittamaan, kun käsiä vapisuttaa.... .
Se on tuo eläinten pito vaarallista puuhaa!:dunno:
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Olga sanoi:
Kiitos tsempityksistä. Päällisinpuolin olen kunnossa. Päässä on patti ja muualla on pienempiä liikkuessa tuntuvia vammoja. :rolleyes: Vieläkään en tajua, miten se sattui. Lunta tietysti oli ja jäätäkin, mutta ei ole havaintoa liukastumisesta, yht'äkkiä vaan mentiin päin ovea. :dunno:
Olgalle kävi kuin Kallion Mikalle eilen illalla:

"- Ajattelin, että törmään Aoyamaan, kun välimatka lyheni koko ajan mutkaan tullessa. Sain ohjattua pyörän Aoyaman ohi, mutta sitten etujarru löi lukkoon ja se oli menoa. En tiedä, mitä sen jälkeen tapahtui, mutta ilmeisesti löin hieman päätäni johonkin, sillä menetin muistini, Mika kertaa illan dramaattisia tapahtumia."

Tsemppiä kaikille :thumbup:

Edith: Mika kaatui la-iltana
 
Viimeksi muokattu:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Olga, raportoin tapaturmastasi Kimmo Kiljuselle, hän totesi ettei naskaleista tuossa olisi juuri apua, mutta kypärästä olisi, toimenpiteitä odotellessa...

Toipumisia.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Kiitos kannustuksista. Huomasin äsken, että ranteessa oli neljä rinnakkaista naarmua noin sentin välein. Ilmeisesti koira yritti ottaa lentoon lähtiessään kiinni, mutta kynsien ote lipesi. :cool:

Kalliolla näyttäisi olleen samanlainen tilanne. :eek:
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Olga sanoi:
Voi kauhistus. Meinasi käydä pahasti. En pysty oikein kirjoittamaan, kun käsiä vapisuttaa. Käytin koiraa ulkona ja sille tuli kylmä (kun leikkauksen takia turkkia on leikattu). Otin sen syliin ja tulin vauhdilla kotia kohti. Alaovella yht'äkkiä kaaduin, koira lensi sylistä ja itse löin pääni oveen. Ei tule verta, päähän ja lonkkaan sattuu, peukalot ja vasen kyynäspää ovat kipeät. :frown: Onneksi koiralle ei kai tullut mitään.
Toipumisia, taisi tuntua enämpi henkisellä puolella.
 

Örfil

Guest
Väsyttää. Kerran kun vähän viikonloppupörpöttelee niin on ihan kuollut päiväkausia.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Aika mietteliäs fiilis just nyt. Hokasin nimittäin ihan mielenkiintoisen työpaikkailmoituksen firman sisältä. Siinä olis omat etunsa, mutta ei se mitenkään ylivertainen olisi nykyiseen verrattuna. Hmm....:dunno:
Ostetaan tarkka vaaka, nyt nää plussat ja miinukset pitää punnita tarkkaan.
 
Ylös