Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
maradona sanoi:
Tuntuu kuin maailma olisi labyrintti, josta on päästävä ulos ennen kuin se kaatuu päälle. Lisäksi en tiedä, mihin suuntaan lähtisin ensiksi.
Helvetistä Itään.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
maradona sanoi:
Tuntuu kuin maailma olisi labyrintti, josta on päästävä ulos ennen kuin se kaatuu päälle. Lisäksi en tiedä, mihin suuntaan lähtisin ensiksi.
Olipas hienosti aseteltu! :thumbup:

Nimittäin mulla on just tasan tuo sama tunne. Syy lienee alkavassa keväässä. Mä en ole koskaan oikein kestänyt kevättä, joka kerta tulee masennus. Syksyllä taas ei masenna lain.
 

Örfil

Guest
Ärsyttää kun SAP yhteydet tökkii. Ei oikein mallinnus etene :mad:
 

Örfil

Guest
Captain Howdy sanoi:
Olipas hienosti aseteltu! :thumbup:

Nimittäin mulla on just tasan tuo sama tunne. Syy lienee alkavassa keväässä. Mä en ole koskaan oikein kestänyt kevättä, joka kerta tulee masennus. Syksyllä taas ei masenna lain.
Kirjaston kohdalta vasempaan! Eikö se neuvo mene nyt perille, EIKÖ?
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Mehe Rienarsuo sanoi:
Käytin koiraa lääkärissä, leikattiin, ei ollutkaan helppo tapaus, vaikka piti olla. Nyt kitisee koko ajan, eikä sille saa antaa kipulääkettä ennen huomista. :(
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Olga sanoi:
Käytin koiraa lääkärissä, leikattiin, ei ollutkaan helppo tapaus, vaikka piti olla. Nyt kitisee koko ajan, eikä sille saa antaa kipulääkettä ennen huomista. :(
Ikävää. Aina yhtä inhottavaa katsoa toisen kärsimistä, ja leikkauksesta ja nukutuksesta tokeneva koira on ehkä yksi maailman säälittävimpiä näkyjä. Voimia sekä nelijalkaiselle että huoltajalle.
 

elle

-------
Liittynyt
28.4.2002
Viestit
5538
^Melissa sanoi:
Ikävää. Aina yhtä inhottavaa katsoa toisen kärsimistä, ja leikkauksesta ja nukutuksesta tokeneva koira on ehkä yksi maailman säälittävimpiä näkyjä.
Peesaan tätä ja toivon Olgan "kaverille" toipumista.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Olga sanoi:
Käytin koiraa lääkärissä, leikattiin, ei ollutkaan helppo tapaus, vaikka piti olla. Nyt kitisee koko ajan, eikä sille saa antaa kipulääkettä ennen huomista. :(
Jaksamisia koiralle. Ja tietty sulle.
 

elle

-------
Liittynyt
28.4.2002
Viestit
5538
Kohtalainen.

Mies tuli lätkäleiriltä ja sain tuliaisiksi ison kassillisen hikisiä kamppeita. Päivällä tuhlatessa huomasin, että frangi on vahvistunut.
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
PRÄT KLÄSH.. tjsp...

Hieman melankolinen. Muistelen menneitä aikoja, kaikkea sitä mitä on joskus ollut. Ja kaikkea sitä mitä elämä on antanut. Ja kaikkea sitä, mitä elämä on nyt.

Kiitän Luojaani terveydestä ja kaikesta siitä, mitä elämä on antanut. Se on elämää.

Joskus on vaikeaa, joskus helpompaa; kaikesta niistä on vain elämää koettu, ja kaikesta selvitty.

On hyviä ystäviä, on selkäänpuukottajia, ne kaikki ovat vain elämää. Mitä siitä jälkeen jää?

Vain elämää.

Olen omillani. On minulla terve, rakas poikani, on koti.

Ja kaikesta siitä kiitän Luojaani.

Ja tästä on vain eteenpäin mentävä. Sinne jonnekin, tulevaisuuteen, sinne, mitä kukaan ei voi sanoa mitä se eteen tuo. Katsotaan huomeneen avoimin silmin, ja avoimin sydämin.

Tervetuloa, huominen. Sinuun minä uskon.
 
Ylös