Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Oli sit kurkun lisäksi tulehtunut keuhkoputkikin :thumbfh: Oon nyt kotona sairastamassa. Ei oo kivaa. Inhoan olla saikulla, koska näännyn tylsyyteen yksin täällä!!! :jaska:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Juskanen sanoi:
Oli sit kurkun lisäksi tulehtunut keuhkoputkikin :thumbfh: Oon nyt kotona sairastamassa. Ei oo kivaa. Inhoan olla saikulla, koska näännyn tylsyyteen yksin täällä!!! :jaska:
Painu nukkumaan. Uni paras lääke on, siitä nauttikaamme.
Eikä ole tylsää jos onnistuu vaikuttamaan uniensa juoniin kuten mä joskus.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Juskanen sanoi:
Oli sit kurkun lisäksi tulehtunut keuhkoputkikin :thumbfh: Oon nyt kotona sairastamassa. Ei oo kivaa. Inhoan olla saikulla, koska näännyn tylsyyteen yksin täällä!!! :jaska:
Tulit kerhoonn. Mä olen nyt ollut reilun 3 viikkoa kipeänä.:eek:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
lara sanoi:
Vahan samanlainen fiilis. Vasyttaa ja harmittaa kun oon ollut kipeana jo nain kauan. :nope:
Kohta säkin makaat viikkotolkulla kipeenä sängyssä, kun et tajua hellittää.:ahem:
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Vähän harmittaa, että tämän viikon alkuun sovittu uunin kasaus meni ensi viikkolle ( asentaja sairaslomalla ja itse johtaja lupasi tulla tekemään, kun kerkiää ) Sitten on pääriäinen ja parin huoneen katon maalaus, tapetointi ja lattian laitto siirtyy sen "taakse"...:thumbfh: Pieni haave oli, että jos pääsiäiseksi valmista. Eipä toki maailma tuohon kaadu.

No, joutaa hyvin tästä hammaslääkärille!
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Moe Szyslak sanoi:
Kohta säkin makaat viikkotolkulla kipeenä sängyssä, kun et tajua hellittää.:ahem:
Tulee vahan liian kalliiksi tua kotona makaaminen. n.1000€/vko jos jaa sankyyn makaamaan...ekat kaks viikkoa noin ja sitten vasta vakuutus korvaa...teen nyt vahan vahemman tunteja...(50/vko) :rolleyes:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Hirmuset liksat laralla ja 1/2pöhköllä. Kyllä mäkin tolla rahalla itteni tapattaisin.:ahem:
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Moe Szyslak sanoi:
Hirmuset liksat laralla ja 1/2pöhköllä. Kyllä mäkin tolla rahalla itteni tapattaisin.:ahem:
Tää on tätä yrittäjän arkea. Ei toi nyt mun suora liksani tietenkään ole. Reilu puolet siitä jää itselle lopulta näppiin.
Viimesen 3 viikon aikana on kumminkin ollut työt aika ruuhkassa ja niitä on tullu tehtyä joskus yölläkin. Aamupäivät on menny nukkuessa.
Mutta kun mä katson tota laskutustaulukkoa, niin on tässä viimesen 19 päivän aikana kertynyt 7650,- laskutettavaa.

Joskus saattaa mennä viikko ettei ole mitään muuta kuin peukalon pyöritystä - että kyllä toi tulopuoli jakautuu pitkässä juoksussa sille tasolle, josta ei tarvitse yhtään kade olla.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Jaa, mä tein tänään yhdet 14 tonnin kaupat.:eek: Sairaslomalla.:D

Ja meni muuten eräälle Kärppä-pelaajallekin tavaroo.:eek!:
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Moe Szyslak sanoi:
Hirmuset liksat laralla ja 1/2pöhköllä. Kyllä mäkin tolla rahalla itteni tapattaisin.:ahem:
Yrittäjillä tuo on hiukka eri juttu, tulot jää saamatta, mutta suurin osa kuluista säilyy. Tuo summa sisältää kulujen lisäksi lomaliksat yms.
 
Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
jps sanoi:
Yrittäjillä tuo on hiukka eri juttu, tulot jää saamatta, mutta suurin osa kuluista säilyy. Tuo summa sisältää kulujen lisäksi lomaliksat yms.
Kyy-yyllä. Kikut säilyy, mukut jää pois. Jokku joutuu vielä maksamaan verojankin yms. sosiaalikuluja.:confused:
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
jps sanoi:
Kuulostaa pahalta, ei taida tullakaan kuin 10+.
Helmikuussa olleesta tekstitaidon kokeesta sain oman opettajan arvion mukaan 12/18 pistettä (, jotka kerrotaan kolmella, 36 siis yhteensä) ja maanantaina esseekokeessa sorruin sitten kirjoittamaan jotain pakinan tuherrusta, jollaista en ole oikeastaan koskaan ennen tehnyt.
Aika epävarmalta yritelmältä se näin jälkeenpäin miettien vaikuttaa. Noh, ei voi kuin odotella ensin oman opettajan pisteitä ja toukokuussa sitten niitä oikeita.
 
Ylös