Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Moe Szyslak sanoi:
Hirmuset liksat laralla ja 1/2pöhköllä. Kyllä mäkin tolla rahalla itteni tapattaisin.:ahem:
Siis tua on mun viikottainen vuokra taala tyoskentelysta..kaikki mika menee yli tulee itelle...eli jos oon kipea viikon, joudun maksaa tonnin..:eek:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
lara sanoi:
Siis tua on mun viikottainen vuokra taala tyoskentelysta..kaikki mika menee yli tulee itelle...eli jos oon kipea viikon, joudun maksaa tonnin..:eek:
Hyvä sä olet diilejä tekemään!:thumbup:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
kouvotsvoni sanoi:
"Älä ny vaan sano ,että oot ilmatteeks ottanu noita sponsori-tarroja? "Ei, kyllä mä niistä maksoin"
Yks kaveri, jolla on edustusliike, suostui ottamaan erään ruotsalaisen ketjun edustukseensa, joka on aloittamassa Suomen valloitusta.

Ihan ok, tai oikeastaan tosi hyvä, provikka. Mutta sanoi, että kun on uus juttu, niin pitäis saada joku pohjaprovikkakin kuussa. No, se saa nyt alkuunsa 3000€ pohjia, ja myydyistä sitten lisät.:rolleyes:

Sen lisäksi sillä on eräs toinenkin, helvetin tunnettu ja ostettu tuote, kapsäkissä myynnissä.:eek:
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Vitutus

Yksinhuoltaja voi olla muistakin syistä kuin suhteesta eroamisen takia. Voi vittu, että pisti vihaksi eräs postaus.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
72 sanoi:
Yksinhuoltaja voi olla muistakin syistä kuin suhteesta eroamisen takia. Voi vittu, että pisti vihaksi eräs postaus.
Esim, sen että akka käy vieraissa ja ottaa eron.:ahem:
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Moe Szyslak sanoi:
Hyvä sä olet diilejä tekemään!:thumbup:
:eek: Se on kaikille sama. Mä oon puhunu itelleni kaikki koulutukset ilmaiseksi mikä on loppupeleissä n.8000 säästö..
 

Jr-

Maximum Attack
Liittynyt
29.3.2000
Viestit
14798
Sijainti
Saviseutu
Ihan hyvä fiilis, kohta junalla Jyväskylään josta joukkueen mukana Pielavedelle katsomaan ottelua. Taitaapi kesälomat alkaa 'omalta' joukkueelta tänään joten paluumatkalla voi olla mukavaa kun kausi meni odotettua paremmin. Ainakin mikäli vertaa sitä alkukauteen ja ei se kahdeksas sija ole yhtään huono saavutus liigatulokkaalta ja kun tiputtajana on todennäköinen Suomen mestari. Matkaevästäkin otin vähän mukaan paluumatkalle :alppu:
 

Örfil

Guest
Väsyttää, kuten eilenkin...perhanan Australian kisan varhaiset lähetysajat.

Nyt täytyy mennä rökittämään lauantaiajelijoita Suzukart:tiin jotta aamuyön aika-ajopettymys tulee parannettua ;)
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Morkkis

Menin sitten tilaamaan Kotipizzaa ja mässyttelin itselleni morkkiksen. :dunno:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
72 sanoi:
Menin sitten tilaamaan Kotipizzaa ja mässyttelin itselleni morkkiksen. :dunno:
Just trimmasin itselleni pitsaa uuniin ja siihen tuli: kepattia, tonnikalaa, pepperonia, osalle herskusieniä ja osalle tomaattia sekä ananasta.:eek:

Ns. biafralainen kurjuuspitsa.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Vähän riipoo. Välillä näytti olevan kaksoisvoitto tulossa ja sit Kimillä hatelikkoon ja turva-auto väärään kohtaan Heikin kannalta. Lisäksi ärsytti, kun Bourdaisin upea kisa päättyi tuolla tavalla. Hienoa sentäs että Nico kolmanneksi:thumbup:
 

Velocità

Touho-Tiina
Liittynyt
16.3.2008
Viestit
22
Sijainti
Eastern Finland, North-Karelia
Vielä vähän pöhnäolo, vaikka heräsin jo ennen 7, mutta mukavasti piristi nauttia aamiainen kuitenkin katsellessa formuloita telkkarista.:cool: Autokuumeiluakin ilmassa, mutta koitetaas nyt maltella ihan rauhassa.:rolleyes:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Olga kiekaisee

'Mielenkiintoinen' olo, kun niska/kaula on niin kipeä, ettei kärsi päätä kääntää. :eek:
Jos tämä olo olisi ollut kaksi viikkoa sitten, niin tietäisin syyn.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Olga sanoi:
'Mielenkiintoinen' olo, kun niska/kaula on niin kipeä, ettei kärsi päätä kääntää. :eek:
Jos tämä olo olisi ollut kaksi viikkoa sitten, niin tietäisin syyn.
Oot katsellut ohiviuhahtelevia formuloita eilen aamulla.:eek:
 
Ylös