kouvotsvoni
Banjottu
Montako grammaa Karalahden osuus?Moe Szyslak sanoi:Jaa, mä tein tänään yhdet 14 tonnin kaupat.Sairaslomalla.
![]()
Ja meni muuten eräälle Kärppä-pelaajallekin tavaroo.:eek!:
Montako grammaa Karalahden osuus?Moe Szyslak sanoi:Jaa, mä tein tänään yhdet 14 tonnin kaupat.Sairaslomalla.
![]()
Ja meni muuten eräälle Kärppä-pelaajallekin tavaroo.:eek!:
Siis tua on mun viikottainen vuokra taala tyoskentelysta..kaikki mika menee yli tulee itelle...eli jos oon kipea viikon, joudun maksaa tonnin..Moe Szyslak sanoi:Hirmuset liksat laralla ja 1/2pöhköllä. Kyllä mäkin tolla rahalla itteni tapattaisin.:ahem:
Hyvä sä olet diilejä tekemään!:thumbup:lara sanoi:Siis tua on mun viikottainen vuokra taala tyoskentelysta..kaikki mika menee yli tulee itelle...eli jos oon kipea viikon, joudun maksaa tonnin..![]()
"Älä ny vaan sano ,että oot ilmatteeks ottanu noita sponsori-tarroja? "Ei, kyllä mä niistä maksoin"Moe Szyslak sanoi:Hyvä sä olet diilejä tekemään!:thumbup:
Yks kaveri, jolla on edustusliike, suostui ottamaan erään ruotsalaisen ketjun edustukseensa, joka on aloittamassa Suomen valloitusta.kouvotsvoni sanoi:"Älä ny vaan sano ,että oot ilmatteeks ottanu noita sponsori-tarroja? "Ei, kyllä mä niistä maksoin"
Esim, sen että akka käy vieraissa ja ottaa eron.:ahem:72 sanoi:Yksinhuoltaja voi olla muistakin syistä kuin suhteesta eroamisen takia. Voi vittu, että pisti vihaksi eräs postaus.
Moe Szyslak sanoi:Hyvä sä olet diilejä tekemään!:thumbup:
Just trimmasin itselleni pitsaa uuniin ja siihen tuli: kepattia, tonnikalaa, pepperonia, osalle herskusieniä ja osalle tomaattia sekä ananasta.72 sanoi:Menin sitten tilaamaan Kotipizzaa ja mässyttelin itselleni morkkiksen. :dunno:
Oot katsellut ohiviuhahtelevia formuloita eilen aamulla.Olga sanoi:'Mielenkiintoinen' olo, kun niska/kaula on niin kipeä, ettei kärsi päätä kääntää.
Jos tämä olo olisi ollut kaksi viikkoa sitten, niin tietäisin syyn.