Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Miguel sanoi:
ihan hyvä, oli meinaan sen verran karseen näköistä. :frown:
Itseasiassa se on vähimmillään hyvinkin mitättömän näköinen sairaus, mulla meinaan on ollut vyöruusu (vai pelkkä ruusu, jos noita on eriasteisina nimityksestä riippuen). Ei ollut sen kummempi kuin vasemman kyljen alueella hieman punoittava alue, jossa oli näppylän näköisiä kohoumia ehkä sentin-parin säteellä toisistaan. Mutta voi luoja, kuinka se teki yliherkäksi kaikelle kosketukselle melkein missäpäin kehoa tahansa (tietysti eniten tuon ruusun alueella). Meni itsekseen ohi ja täytyy toivoa, ettei uusiudu, koska se oli aivan tuskaa. Mainittakoon, että mun polttarit oli just silloin, kun mulla tuo ruusu oli, eli vähän jouduin siitä kärsimään illan mittaan.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Vellu sanoi:
Itseasiassa se on vähimmillään hyvinkin mitättömän näköinen sairaus, mulla meinaan on ollut vyöruusu (vai pelkkä ruusu, jos noita on eriasteisina nimityksestä riippuen).
Vyöruusun aiheuttaa sama virus kuin vesirokon, ruusut ovat bakteerien aikaansaannoksia. Ruusu voi kaiketi olla todella pahakin juttu.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
S.A sanoi:
Vyöruusun aiheuttaa sama virus kuin vesirokon, ruusut ovat bakteerien aikaansaannoksia. Ruusu voi kaiketi olla todella pahakin juttu.
ok, sit se oli ihan toi vyöruusu sittenkin. Hyvä, että tuli selväksi. :thumbup:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
S.A sanoi:
Vyöruusun aiheuttaa sama virus kuin vesirokon, ruusut ovat bakteerien aikaansaannoksia. Ruusu voi kaiketi olla todella pahakin juttu.
Aika kova kuume tuli siitäkin.:ahem:
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Lievä vitutus eilisen illan takia/jäljiltä. Rahaa meni ihan liikaa, eikä ollut yhtään hauskaa :thumbdown
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Tulin just töistä ja pitäsi alkaa vääntämmään keikan pohjalta sellasta 10-15 sivuista raporttia.

Ei millään jaksais ja viittis - on vaan puskettava. Ei auta.
Laskun kirjoitus on aina se paras hetki työprosessissa. Mutta se tulee vasta ihan viimeiseksi. Kurjemmat hommat ensin.

*haukotuksen haukotus*
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Kylmä ja paikkoja särkee. :thumbdown Nyt ei olisi ihan paras hetki tulla kipeäksi. :doubtful:
 

Örfil

Guest
Työn paljous vituttaa. Ja se että ihan turha urputtaa kellekkään että ettei ehdi tehdä kaikkea kuun loppuun mennessä.

Pääsiäisvapaita en kyllä uhraa, kärsitään homma nahoissa vaikka jossain muussa muodossa sitten.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Pikkasen jännittää matikka... Maanantainen äikkä taisi mennä aika perseelleen. :thumbfh:
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Kurkku on kipiä. Varasin just ajan lääkärille. Ei nyt vaan joutais taaskaan saikulle :rolleyes:

Tsemppia S.A:lle, hyvin se menee :thumbup:
 
Ylös