Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

burb

.
kouvotsvoni sanoi:
Klo13 sanoivat, jotta tulee 13.15:mad: Nyt soitin tänään 3. kerran, ja sanoivat jotta tulee 14.30:mad_old: :jaska:
Oletko varma ettei tuo ole joku piilokamerapila, nimittäin siltä alkaa vähän kuulostamaan tuo touhu... :eek:

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Captain Howdy sanoi:
Joo tosta ylennetystä c:stä on vaikee vetää jos ei oo tosiaan aikaisemmin paljon koodaillu...
Tiesitko, etta jos soittaa C# melodista mollia C:n paalle niin toimii. Tulee altered scale. Opettele faktat!

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
kouvotsvoni sanoi:
Numero varattu!!:jaska:
Tunnin putkeen rimpauttelin ja mikä olikaan vastaus, kun lopulta vastattiin. Heillä ei ole mitään papereita, jotka toinen pulju luvannut parikin kertaa toimittaa heille. Tietysti siellä toisessa paikkaa ei sitten ollut ketään enää töissä puolineljän aikaan.:jaska:

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Jännät fiilikset. Nyt on tullut niin monena päivänä kivoja ylläreitä, että kohta tapahtuu jotain tosi kamalaa... :doubtful:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
AJ sanoi:
Noh noh. Kyllähän nyt koodarin pitäis tietää, mikä c# on. :nope:
Kyllähän mä sen tiedän.. Kuka on väittänyt etten tietäisi?
Lähinnä ihmettelin tuota captain howdyn väitettä.. En ole koodannut C#:lla, mutta kyllähän mulla noin muutoin on sen verran hyvällä pohjalla tuo ohjelmointi, ettei siinä nyt kauaa pitäis mennä kun pääsee uuteen kieleen mukaan. Siinä samallahan se menee kun mua perehdytetään olemassa olevan softan koodiin ja sen kehittämiseen.

Jacques

Sijainti
Helsinki
Fiilis on tällä hetkellä edelleen odottava, mutta samalla jotenkin huojentunut ja helpottunut. :)

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Jacques sanoi:
Samalla tuli myös viides haastattelukutsu. Se olis Tampereella viikon päästä perjantaina ja hakevat Tietoenatorille Jyväskylään Java-koodaajaa. Tämänkin takia mielialani on vähän sekava.
Sieltähän oiskin sitten hyvä polkupyöräillä ympäri suomea!

Jacques

Sijainti
Helsinki
jaska sanoi:
Sieltähän oiskin sitten hyvä polkupyöräillä ympäri suomea!
Kyllä! Ja tuparit voisi pitää näppärästi Neste Rallyn yhteydessä. :ahem:
Sopis mulle kyllä kuin nenä päähän. :)

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Nyt on kiire. :doubtful: :thumbfh:

Captain Howdy

Well-known member
Krapulaan liittyviä mielitekoja mielessä: syöntiä, suunkostutusta sekä soidinmenot. Liekö onnistuvainen tuo viimeinen...

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Nälättää, eikä vielä pariin tuntiin saa ruokaa, kun kinkkipaikka aukaisee ruokapuolen vasta seitsemältä (ja ainakin parikyt minsaa joutuu odotteleen sitä apetta).