OoPee
Nuori ikäisekseen
Tällä vaiko viime vuosituhannella? :eek!:Keväällä
eikun siis kesäkuussa.
Tällä vaiko viime vuosituhannella? :eek!:Keväällä
eikun siis kesäkuussa.
Väärä lähestymiskulma. Sillä naisella niitä perhosia pitäis olla. Sä vaan keräät ne sitten haaviisi, saattaa kato siihen samaan haaviin osua sit hämähäkkikin.Pointtihan tossa jutussa oli se, että on pitkästä aikaa kenekään naisen takia vähän perhosia vatsassa ja SE ei ole ollenkaan huono juttu se. On ollu nimittäin perhoset viime aikoina vähän kateissa...
Itse olet väärä lähestymiskulma! Meen tasan semmosena ku oon ja jos siihen kuuluu perhoset, niin sitten ne saatana kuuluu.Väärä lähestymiskulma. Sillä naisella niitä perhosia pitäis olla. Sä vaan keräät ne sitten haaviisi, saattaa kato siihen samaan haaviin osua sit hämähäkkikin.
Ei se oo mitään teeskentelyä että näyttää parhaat puolensa. Että pidä vaikka perhosnäyttely jäänmurtajana, kyllä se siitä. :thumbup:Itse olet väärä lähestymiskulma! Meen tasan semmosena ku oon ja jos siihen kuuluu perhoset, niin sitten ne saatana kuuluu.
Juu, ei arkailu ole kuulunut tapoihin enää pitkiin aikoihin. Mut siis, kai sä ny ymmärrät et jos vähän sillai, tiedäksää. On hyvä fiilis jutusta. Oli ne perhosia tai miksi niitä sitten kukakin nimittää.Ei se oo mitään teeskentelyä että näyttää parhaat puolensa. Että pidä vaikka perhosnäyttely jäänmurtajana, kyllä se siitä. :thumbup:
Mutta sen sanon, että jos koko illan arkailet niin kusimunaa tulee. Sellasta että jessica alba tulee, vikittelee ja ottaa sen aran nörtin ei tapahdu kun ysärijenkkicollegekomedioissa.
Tiedän mää. Äkkirakkaus tekee ripulin. Varma tieto.Juu, ei arkailu ole kuulunut tapoihin enää pitkiin aikoihin. Mut siis, kai sä ny ymmärrät et jos vähän sillai, tiedäksää. On hyvä fiilis jutusta. Oli ne perhosia tai miksi niitä sitten kukakin nimittää.
Tossa on kuitenkin käynny naisia, joiden kans on tullut toimeen ja voinu touhuta, mut jokin on puuttunu...ja sillai.
Hmm... sanottavaa ja informaatiota. Koska oot muuten saanu viimeksi pillua?Minulla ei ole tähän asiaan enää mitään sanottavaa, ellei ilmaannu uutta informaatiota.
Viime vuosituhannella?! Kait....Hmm... sanottavaa ja informaatiota. Koska oot muuten saanu viimeksi pillua?
Kerro ny vaan, ku määki jaoin tietoa tossa aikaisemmin!Viime vuosituhannella?! Kait....
EIKU en kerro.
Minulla ei ole tähän asiaan enää mitään sanottavaa, ellei ilmaannu uutta informaatiota.Kerro ny vaan, ku määki jaoin tietoa tossa aikaisemmin!
Ei pidä rakastua kesken panohommien..Tiedän mää. Äkkirakkaus tekee ripulin. Varma tieto.
Myöskään äidin ummetuslääkkeiden syönti sekaisin viinan kanssa säväreiden aikaan saamiseksi ja sen jälkeen seksin harrastaminen ei ole toivottavaa.Ei pidä rakastua kesken panohommien..
Eli isotissinen!!Jännittää hieman, ku pe tulee yks daami kylään...kovasti vaikuttais "mun tyyppiseltä" ihmiseltä...mut noh, täytyy vaan toivoo parasta ja olla rennosti.
Itseasiassa ei oo.Eli isotissinen!!
:eek!:Itseasiassa ei oo.
Eli siinä mielessä siis sun tyyppinen, kummallakaan teistä ei oo isoja tissejä?Itseasiassa ei oo.
Muista: itsetunto!Pointtihan tossa jutussa oli se, että on pitkästä aikaa kenekään naisen takia vähän perhosia vatsassa ja SE ei ole ollenkaan huono juttu se. On ollu nimittäin perhoset viime aikoina vähän kateissa...