Ja vuoden forumisti, Jakkeus, Lekkeuksen kanssa panttina ja takaajana.:thumbup:kouvotsvoni sanoi:Arveluttavaa touhua. Taidan valehdella silmät päästäni pankin tädin juttusilla. ON MULLA KUULE LEXKQSUS pantiksi antaa!
Ja vuoden forumisti, Jakkeus, Lekkeuksen kanssa panttina ja takaajana.:thumbup:kouvotsvoni sanoi:Arveluttavaa touhua. Taidan valehdella silmät päästäni pankin tädin juttusilla. ON MULLA KUULE LEXKQSUS pantiksi antaa!
On mulla takaajia! Yksi Moe Szyslak ja Jacques ja jaska ja OoPee ja Moderaattorit ja Matxi ja burb tuolta F1-Forumilta. Ihan varmasti on!Moe Szyslak sanoi:Ja vuoden forumisti, Jakkeus, Lekkeuksen kanssa panttina ja takaajana.:thumbup:
Juu, ja niihin voi luottaa kuin NEUVOSTOLIITTOON!:ahem:kouvotsvoni sanoi:On mulla takaajia! Yksi Moe Szyslak ja Jacques ja jaska ja OoPee ja Moderaattorit ja Matxi ja burb tuolta F1-Forumilta. Ihan varmasti on!
Menen tuo koppalakki päässä henkailemaan sinne ja kerron, että minulla on molotovin cocktail takataskussa, jotta juttu etenee.Moe Szyslak sanoi:Juu, ja niihin voi luottaa kuin NEUVOSTOLIITTOON!:ahem:
Sehän on kuin elämää suomalaismetsissä.Moe Szyslak sanoi:Vituttaa lailla pikku-Orkun jolla on käpynen jäässä.
On nimittäin aika fitti juttu olla ilman juoksevaa vettä ja wc-pyttyä!
Neste nousee päähän?Moe Szyslak sanoi:Vituttaa lailla pikku-Orkun jolla on käpynen jäässä.
On nimittäin aika fitti juttu olla ilman juoksevaa vettä ja wc-pyttyä!
Ei voi. Suljettu järjestelmä nääs. Kusi virtaa ja paska tekee patoja.:ahem:Vesku sanoi:Neste nousee päähän?
Muumi, hähä!Moe Szyslak sanoi:Ei voi. Suljettu järjestelmä nääs. Kusi virtaa ja paska tekee patoja.:ahem:
Teetkö itse sitä laatoitusta vai onko joku kirvesmies töissä?:doubtful:Moe Szyslak sanoi:Ei voi. Suljettu järjestelmä nääs. Kusi virtaa ja paska tekee patoja.:ahem:
Mulla on tommonen koppalakki, mutta vihreällä nauhalla, punaisen sijaan.:ahem:kouvotsvoni sanoi:Menen tuo koppalakki päässä henkailemaan sinne ja kerron, että minulla on molotovin cocktail takataskussa, jotta juttu etenee.
Ne soittivatkin ja kiroiluni kannatti. Huomenna ehken jo päätös. Tällä viikolla saisin vielä rahnat..ehkä! Jumalauta jos taas pettävät luottamukseni:mad_old:kouvotsvoni sanoi:Muumi, hähä!
TIUTALITAUTALI!!! Lupasivat taas soittaa. Vitut ne soita:mad_old: Huusin jo puhelimeen, että tahdon vastauksia nopeasti.
Toikin postaukset: kouvotsvoni 48Moe Szyslak sanoi:Mulla on tommonen koppalakki, mutta vihreällä nauhalla, punaisen sijaan.:ahem:
:thumbup:Vesku sanoi:Edit! Eikös olekin hyvin sopiva avatar?
En tee itse, koska en ole ammattilainen. Ja vesieristyshommiin tarvii sertifikaatit ja sen valitsee isännöitsijä.Vesku sanoi:Teetkö itse sitä laatoitusta vai onko joku kirvesmies töissä?:doubtful:
Saunaremppa kanssa? Muista kotitalousvähennys! Vai pimeetä palkkaa??
Tässä pitäisi käyttää yhtä puuseppää katsomassa, että tekeekö avoportaat kevättalvella. Mäntyä on ollut sahattuna ko. tarpeeseen jo reilu 10 vuotta. Ei niin kiireistä...
Nykyisen umpiportaiden alla wc, mutta eiköhän siitä voine luopua, kaksi pyttyä toimii senkin jälkeen
Edit! Eikös olekin hyvin sopiva avatar?
Niinhän se on rakentaminen kerrostaloissa.:jaska:Moe Szyslak sanoi:En tee itse, koska en ole ammattilainen. Ja vesieristyshommiin tarvii sertifikaatit ja sen valitsee isännöitsijä.
Ja isännöitsijä maksaa vain LATTIAN vesieristyksen ei seinien. :thumbfh:
Jeesus mitä soutamista tää on.:jaska:
Ja ihan rehellisesti teetetään nämä hommat. Jaskat on erikseen jotka pelaa vilunkia.
Eli saadaanhan me siitä vissiin sitten se kotitalousvähennys. Per nenä, eikö se niin mene?:doubtful:
Puut on parhaimmillaan, kun ovat saaneet vähän totutella... Meillä on kivat portaat, vaikka järsinkin pienenä niitten kaidetta... :tongue:Vesku sanoi:Tässä pitäisi käyttää yhtä puuseppää katsomassa, että tekeekö avoportaat kevättalvella. Mäntyä on ollut sahattuna ko. tarpeeseen jo reilu 10 vuotta. Ei niin kiireistä...
Taidat olla niin pieni vieläkin että järsit.:ahem:S.A sanoi:Puut on parhaimmillaan, kun ovat saaneet vähän totutella... Meillä on kivat portaat, vaikka järsinkin pienenä niitten kaidetta... :tongue:
Oisko nyt tässä 4/6 tehty aika lähiaikoina...Vesku sanoi:Niinhän se on rakentaminen kerrostaloissa.:jaska:
Onko kaikissa talon huoneistoissa kylpyhuoneremppa?
Kotitalousvähennys:
http://www.vero.fi/nc/printarticle.asp?article=4459&language=FIN&domain=VERO_MAIN&path=5,40,90
Per nenä riippuu siviilisäädystä.....