Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

burb

.
kouvotsvoni sanoi:
Yllättävältä taholta ja pyytämättä tulee huomenna soitto ja ehken postissa tulee 72000kruunua 10kruunun seteleinä:wink: :rolleyes:
Paljonkos se tekee EMUn nahkoina?
(en jaksa kuuklettaa..:eek: )

Pitäisköhän vielä jaksaa tehdä töitä?
Hommia olis nyt kyllä, ja jos en nyt jatka niin huomisesta tulee kiire päivä.
Toisaalta nyt vähän jo laiskottais ja huomenna vois taas ihan virkeillä silmillä näpytellä hiirtä. Ja ilmastointikin meni jo pois päältä, täällä tulee kohta tunkkaista...
Taidanpa keksiä vielä pari tekosyytä ja luikkia kotio.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
burb sanoi:
Paljonkos se tekee EMUn nahkoina?
(en jaksa kuuklettaa..:eek: )
8000euroopan taalaa olis se unelma, mut kyllä vähempikin kelpaa, jos nyt mitään tulee.:rolleyes:

Ylirauhallinen meininki ollut kyllä tänään:)

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
kouvotsvoni sanoi:
Yllättävältä taholta ja pyytämättä tulee huomenna soitto ja ehken postissa tulee 72000kruunua 10kruunun seteleinä:wink: :rolleyes:
Eli niihin Nigerialaiskirjeisiin kannattaakin siis vastata?

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Kadoksissa ollut muistitikku löytyi ja siitä hyvästä olen ansainnut pienet nokoset. :ahem:

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Jännittää, että miten AJ paukauttaa. Jos vaivautuu tuollaisia mitättömiä tonneja paukuttamaan...

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Hieman vituttaa, kun vanhassa ryhmässä ei jannut ole reagoineet yhteen rakenteelliseen ongelmaan yhdessä koodissa, josta mä huomautin ekan kerran jo joskus 2002 ja oon siitä senkin jälkeen aika tasaisesti maininnut. Nyt sitten tuli huomattua, että jopa 29% taulukosta jää tyhjäksi tilanteessa, jossa taulukon ylivuotoalue täyttyy. PRKL.

burb

.
burb sanoi:
Hommia olis nyt kyllä, ja jos en nyt jatka niin huomisesta tulee kiire päivä.
Arvasin oikein. Nyt en ehdi edes kissaa sanomaan.

Kis...

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Jacques sanoi:
Siinä on vain se, että niiden päättävä taho tulee lomilta vasta ensi viikolla, joten päätös tulee aikaisintaan silloin. Eli itseasiassa jos nyt tulee myönteistä päätöstä jostain toisesta paikasta, niin pitäisi saada vähän aikaa päättää otanko sen työn. Jos mun pitääkin tehdä päätös pian, niin sitten voi olla että jää vielä mielenkiintoisempi työ saamatta. Vaikka ei toki nuo muutkaan huonoja vaihtoehtoja ole.
Ei tuo ole paha ongelma. Ennenkuin olet aloittanut uudessa paikassa voit aivan huoletta muuttaa mielesi, eihän se välttämättä kiva homma ole, mutta mahdollista kuitenkin. Mikäli jo vastaanottamassasi hommassa on koeaika, niin silloinkin ritolat voi ottaa välittömästi. Ei nuo kuiteskaan ihan helppoja päätöksiä ole.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
jps sanoi:
Ei tuo ole paha ongelma. Ennenkuin olet aloittanut uudessa paikassa voit aivan huoletta muuttaa mielesi, eihän se välttämättä kiva homma ole, mutta mahdollista kuitenkin. Mikäli jo vastaanottamassasi hommassa on koeaika, niin silloinkin ritolat voi ottaa välittömästi. Ei nuo kuiteskaan ihan helppoja päätöksiä ole.
Ei kai nyt sentään ihan huoletta? Sopimusrikkomus kuitenkin.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
jps sanoi:
Juu, mähän toimin just noin tossa kuutisen vuotta sitten. Piti vaihtaa tästä duunista muualle ja olin jo allekirjoittanut sinne sopparin, mutta mun silloinen pomo sai käännytettyä mun pääni enkä sitten mennykkään. Vetosin nimenomaan juuri tuohon koeaikaan.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Koeaika alkaa vasta, kun työsuhde alkaa konkreettisesti. Näin meille erään riidan yhteydessä sanottiin. Ennen työn alkamista on ns. 'harmaa vyöhyke', josta ei ole oikein selviä sääntöjä. :rolleyes: