Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
OoPee sanoi:
Ainakin täällä on tää viikko vielä aikalailla lomailua, tosin täällä alkaa koulutkin vasta ensi viikolla, Suomessa taitavat jo olla koulussa vai?
Pitääkin huomauttaa naperoille, jotta ovat lintsailleet tämän viikon.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
jps sanoi:
Nyt on oikeastaan eka työviikko Joulun jälkeen ja useimmissa paikoissa saadaan aikaisintaan tällä viikolla jotain päätöksiä aikaan, useimmilla tuppaa menemään vähintään ensi viikkoon.

Mikäli lähdet soittelemaan, voit perustella siten että sulla ois parikin hyvää vaihtoehtoa, mutta tämä vaikuuttais mielenkiintoisimmalta, tarvitset kuitenkinpäätöksen nopeasti. On tossa päätöksen hoputtamisessakin riskinsä.
Totta.. kyl mä ajattelin että voin hyvin odottaa ensi viikkoon ennen kun alan soittelemaan.. helpottaisi vain omaa oloa jos olis jo ainakin yksi oikeasti varma paikka tiedossa.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Puolen sekunnin sisään jatkuvaan koko tunneskaala päässä.:eek: :( :wink: :D :jaska: :mad_old: :nope: :eek: :cool: :eek:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Olga sanoi:
Näkeehän tuon jo avatarin naamasta.
Lähinnä tuollainen ilme on kyllä, ihan kajahtanut. Taidan lähteä Paiholan pahnoille lepäilemään tätä menoa, kun jännittää niin maan perkeleesti.

burb

.
Tunnen lievää myötähäpeää itseäni kohtaan.
Kuulin tuossa juuri tietoliikennesanomaliikenteen aikatauluista ja hokasin että turhaan hosun, myöhässä olen joka tapauksessa kuin junan vessa.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
burb sanoi:
Tunnen lievää myötähäpeää itseäni kohtaan.
Kuulin tuossa juuri tietoliikennesanomaliikenteen aikatauluista ja hokasin että turhaan hosun, myöhässä olen joka tapauksessa kuin junan vessa.
Valonnopeutta hankala saavuttaa.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Yksikin ärsyke vielä niin joku esine tekee seinään reiän.. :mad:

Vittu, joinain päivinä ei pitäis herätä lain.