Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Knoukka

Well-known member
Micael sanoi:
Fiilikset aika huonot. Hyvä ystäväni menehtyi viime yönä. Suruviestin sain päivällä 11.00 aikoihin, olin sanaton.

Hän oli todellinen ystävä. Apua tuli pyyteettömästi ja usein myös minä autoin häntä tietokoneasioissa. Lepää rauhassa, ystäväni.
Osanottoni.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Kiitos kaikille myötätunnosta.

Hyviä, todellisia ystäviä, niitä on vähän, ja nyt heitä on yksi vähemmän. Edesmenneen ystäväni kanssa jaoimme monet huolemme, autoimme toinen toisiamme, kerroimme huolemme avoimesti. Vietimme monet hauskat saunaillat ja monet kerrat nauroimme toistemme toilauksille. Monen monta kertaa tietokoneenkin ääressä naurettiin kaiken maailman asioille. Jyväskylän rallireissujakin tuli tehtyä muutama ja toinen toistamme ojasta joskus nosteltiin ja jälkeenpäin naurettiin.

Avoimuus ja luottamus oli keskeinen tekijä välillämme. Nyt hän on poissa ja se on niin pirun vaikea asia ymmärtää. Häneltä jäi samanikäinen poika kuin omakin poikani on. Myös hänen poikansa suru on koskettanut minuakin todella paljon.

Tässä ajan kanssa kai tämäkin jää pikkuhiljaa historiaan, mutta yksi ystävä on poissa, muisto säilyy, aina.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Tämän päivän mielialat:

1. Masentunut, hyvin surullinen, toivoton
2. Odottava, optimistinen, toivoa (tuli soitto firmasta, haluavat haastatteluun)
3. tosi hyvä mieli (tuli soitto yhdestä välittäjäfirmasta, jolla ois kaksi työpaikkaa mulle melko varmana)
4. Surullinen, itkuinen.

Ja neloskohta kuvastaa mielialaani tällä hetkellä. Äitini nimittäin soitti ja kertoi, että mummoni (isänäiti) on kuollut. :(

Noh.. kuten jo aiemmin sanoin, niin tätä osattiin odottaa, ja mummoni oli tosi huonossa kunnossa. Kärsimys loppui, ja siitä voi olla tyytyväinen, ettei loppujen lopuksi kauhean pitkään kärsinyt. Dementia eteni hänellä tosi nopeasti. Mutta silti veti mielen ymmärrettävästi alas. :(

burb

.
Laiskottaa. Taidan lähteä kotiin nyt kyllä.
Milloinhan viimeksi olen nähnyt auringon valoa...? Viikonloppunakaan ei tullut vietyä Päivänsädettä armaakseni tuonne mun kotiluolaan, pääsi käymään niin että olin vain ilta-aikaan liikkeellä.

burb

.
Jacquekselle voimia. :frown:

Ai niin, Veschacher taisi olla Jacqueksen veli...? Jaksamisia myös sinulle.

Viimeksi muokattu:

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Osanottoni.

Nämä surullisetkin uutiset kuuluvat elämään ja aina ne koskettavat. Omakin äitini on aika huonossa kunnossa ja dementoitunut. On tässä vielä kai odotettavissa lisää näitä uutisia ja jokainen päivä puhelimen soidessa tulee katsottua ensin soittajan numero.

Pitää itse iloita ja olla tyytyväinen terveydestään. Pitää vaan jaksaa aina katsoa huomiseen luottavaisena ja koittaa löytää se iloinenkin ilme jokaiseen päivään kaikkien huonojenkin uutisten keskellä. Kyllä elämä tuo tullessaan vielä hyviäkin uutisia.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Micael sanoi:
Fiilikset aika huonot. Hyvä ystäväni menehtyi viime yönä. Suruviestin sain päivällä 11.00 aikoihin, olin sanaton.

Hän oli todellinen ystävä. Apua tuli pyyteettömästi ja usein myös minä autoin häntä tietokoneasioissa. Lepää rauhassa, ystäväni.
Jacques sanoi:
Ja neloskohta kuvastaa mielialaani tällä hetkellä. Äitini nimittäin soitti ja kertoi, että mummoni (isänäiti) on kuollut. :(

Noh.. kuten jo aiemmin sanoin, niin tätä osattiin odottaa, ja mummoni oli tosi huonossa kunnossa. Kärsimys loppui, ja siitä voi olla tyytyväinen, ettei loppujen lopuksi kauhean pitkään kärsinyt. Dementia eteni hänellä tosi nopeasti. Mutta silti veti mielen ymmärrettävästi alas. :(
No onpas nyt..

Jaksamisia sekä Micaelille että Jaquesille kuten myös Veschacherille :(

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Jacques sanoi:
Tämän päivän mielialat:

1. Masentunut, hyvin surullinen, toivoton
2. Odottava, optimistinen, toivoa (tuli soitto firmasta, haluavat haastatteluun)
3. tosi hyvä mieli (tuli soitto yhdestä välittäjäfirmasta, jolla ois kaksi työpaikkaa mulle melko varmana)
4. Surullinen, itkuinen.

Otan osaa, ikävä uutinen taas. :(

Thunder

Vihan aiheuttaja
Ikävä juttu, koeta kestää. Elämässä ei säästy kukaan. Tiedän sen tunteen, kun joku pyytää tietokonekorjauksia ja haluaa jutella. Lopulta tulee yllätys, ettei kaveri vastaa mihinkään sähköposteihin tai liveviesteihin, lopulta tulee viesti yhdistykseltä, joka ilmoittaa surunvalittelun äsken kuolleelta. Se ei todellakaan ole hauskaa tietää. Koita jaksaa ja jatka elämää, tiedät kyllä, että sinulla on ystäviä ympärilläsi, kuten myös forumisteilta. Et ole yksin, voit pyytää aina kun haluat mutta foorumi on sellainen, että se ei tarjoa apua kuin vasta sitten kun on pakko. Näin minä sen luulen olevan.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Yllättänyt kun kovalevyn irti repiminen koneesta ja hakkaaminen pöytään sai koneen pelittämään näinkin kauan.:eek!:

Yleensä on tullut bluescreen noin minuutissa.:thumbfh:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Oulusta selvitty. Rahakuvioista ei mitään havaintoa. Hähä. Katsoo mitä tästä tulee.:ahem: :nope: :eek!: :thumbfh: :D :(

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
kouvotsvoni sanoi:
Oulusta selvitty. Rahakuvioista ei mitään havaintoa. Hähä. Katsoo mitä tästä tulee.:ahem: :nope: :eek!: :thumbfh: :D :(
Haisiko siellä sellupaska?:yuck:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Moe Szyslak sanoi:
Haisiko siellä sellupaska?:yuck:
Ei:frown: Oululaiset ovat muuten ihan mulkkuja mitä tulee liikennekäyttäytymiseen. Siellä kun yritti luovia oikealle kaistalle, niin turha pelätä, että tietä annettaisiin.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
kouvotsvoni sanoi:
Ei:frown: Oululaiset ovat muuten ihan mulkkuja mitä tulee liikennekäyttäytymiseen. Siellä kun yritti luovia oikealle kaistalle, niin turha pelätä, että tietä annettaisiin.
Se on ihan totta.:thumbfh:

JuuZa

Kulttuurispesialisti
Nyt on sellanen fiilis, että pitäis tupakkia mennä ostamaan..