Hieno juttu! Onnea!Jacques sanoi:Helpottunut, iloinen, onnellinen..
Sain juuri soiton firmasta joka haluaa minut töihin. Olen juuri lähdössä sopimaan asioista.
Työsuhdepyörä!Moe Szyslak sanoi:Onnea! Ja pyysithän tarpeeksi palkkaa, notta saat sen kunnon pyörän ostettua.:doubtful:
:thumbup:Jacques sanoi:Helpottunut, iloinen, onnellinen..
Sain juuri soiton firmasta joka haluaa minut töihin. Olen juuri lähdössä sopimaan asioista.
Hienoa.Jacques sanoi:Helpottunut, iloinen, onnellinen..
Höh! 107. tietty!jps sanoi:Hienoa.
Ihan uteliaisuudesta, monenneksiko olit henkilökohtaisesti rankannut tämän putkan toivetyönantajalistallasi haastattelukokemusten perusteella ?
Rankkasin tämän ihan ykköseksi. Sijainti kävelymatkan päässä, hyvä duuni, rento ilmapiiri, liukuvat työajat, suht varma työ pidemmäksikin aikaa ja palkkakin ihan ok.jps sanoi:Hienoa.
Ihan uteliaisuudesta, monenneksiko olit henkilökohtaisesti rankannut tämän putkan toivetyönantajalistallasi haastattelukokemusten perusteella ?
Eiköhän tuosta liksasta jää nyt sen verran käteen, että viimeistään elokuussa mulla olisi uusi maantiekiituri perseeni alla! :ahem: :ahem: :ahem:Moe Szyslak sanoi:Toivottavasti on semmonen kusiputka toi Jakkeuksen työpaikka notta pääsee tänne forumille päivisinkin.
Muuten saattaa olla Vuoden forumisti-titteli 2007 uhattuna.:eek!:
Onnea! Ja pyysithän tarpeeksi palkkaa, notta saat sen kunnon pyörän ostettua.:doubtful:
Ja täydet lomat, tottakai!:thumbup:
Pitääkin väärentää isän nimmari, jotta pääsen rahoihin käsiksi ...kortin antoi minulle joskus aikoja sitten, enkä ole jaksanut omiin nimiin tuota laittaa vielä.kouvotsvoni sanoi:Ykkösbonusseteli tuli tänään
Toihan meni sitten just nappiin.Jacques sanoi:Rankkasin tämän ihan ykköseksi. Sijainti kävelymatkan päässä, hyvä duuni, rento ilmapiiri, liukuvat työajat, suht varma työ pidemmäksikin aikaa ja palkkakin ihan ok.
:eek!:Jacques sanoi:Edit2: ja joo voi olla jopa mahdollista, että ensi kesänä tämä poika ui jäämeressä rankan vuoristoetapin jälkeen.
Ihanaa nähdä/lukea, että kerrankin jollakin on hyviä uutisia. :ahem:Jacques sanoi:Kiitos vain kaikille
Rankkasin tämän ihan ykköseksi. Sijainti kävelymatkan päässä, hyvä duuni, rento ilmapiiri, liukuvat työajat, suht varma työ pidemmäksikin aikaa ja palkkakin ihan ok.
Eiköhän tuosta liksasta jää nyt sen verran käteen, että viimeistään elokuussa mulla olisi uusi maantiekiituri perseeni alla! :ahem: :ahem: :ahem:
Edit: ja niin now it's official, nimet on paperilla. :ahem:
Edit2: ja joo voi olla jopa mahdollista, että ensi kesänä tämä poika ui jäämeressä rankan vuoristoetapin jälkeen.
Meinasin kirjoitella ihan samaa Jacquesin työpaikasta tuli tosi hyvä mieli minullekin.Olga sanoi:Ihanaa nähdä/lukea, että kerrankin jollakin on hyviä uutisia. :ahem:
Huomasin hymyileväni ja tuntuu taas niin kuin olisin itsekin onnistunut, vaikka enhän minä ole tainnut tehdä tämän asian hyväksi mitään.
Montako promillea tuohon yhdennäköisyyteen tarvitaan?Jacques sanoi:tuli taas vähän haikea olo kun kävin vikan kerran vanhalla toimistolla palauttamassa avaimet ja noutamassa vanhan työkoneeni itselleni. Samalla näki vanhoja duunikavereita (mm. sen Cameron Diazia etäisesti muistuttavan kauniin blondityttösen, joka hymyili jälleen minulle (NSE!)).