Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Estate

Well-known member
Onnea Jarkolle! :) Kai tätä nyt juhlitaan jotenkin? :D

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Jacques sanoi:
Helpottunut, iloinen, onnellinen..

Sain juuri soiton firmasta joka haluaa minut töihin. Olen juuri lähdössä sopimaan asioista. :)
Hieno juttu! Onnea!

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Toivottavasti on semmonen kusiputka toi Jakkeuksen työpaikka notta pääsee tänne forumille päivisinkin.

Muuten saattaa olla Vuoden forumisti-titteli 2007 uhattuna.:eek!:

Onnea! Ja pyysithän tarpeeksi palkkaa, notta saat sen kunnon pyörän ostettua.:doubtful:

Ja täydet lomat, tottakai!:thumbup:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Jacques sanoi:
Helpottunut, iloinen, onnellinen..

Sain juuri soiton firmasta joka haluaa minut töihin. Olen juuri lähdössä sopimaan asioista. :)
Hienoa.

Ihan uteliaisuudesta, monenneksiko olit henkilökohtaisesti rankannut tämän putkan toivetyönantajalistallasi haastattelukokemusten perusteella ?

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
jps sanoi:
Hienoa.

Ihan uteliaisuudesta, monenneksiko olit henkilökohtaisesti rankannut tämän putkan toivetyönantajalistallasi haastattelukokemusten perusteella ?
Höh! 107. tietty!

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Kiitos vain kaikille :)

jps sanoi:
Hienoa.

Rankkasin tämän ihan ykköseksi. Sijainti kävelymatkan päässä, hyvä duuni, rento ilmapiiri, liukuvat työajat, suht varma työ pidemmäksikin aikaa ja palkkakin ihan ok.

Moe Szyslak sanoi:
Toivottavasti on semmonen kusiputka toi Jakkeuksen työpaikka notta pääsee tänne forumille päivisinkin.

Muuten saattaa olla Vuoden forumisti-titteli 2007 uhattuna.:eek!:

Onnea! Ja pyysithän tarpeeksi palkkaa, notta saat sen kunnon pyörän ostettua.:doubtful:

Ja täydet lomat, tottakai!:thumbup:
Eiköhän tuosta liksasta jää nyt sen verran käteen, että viimeistään elokuussa mulla olisi uusi maantiekiituri perseeni alla! :ahem: :ahem: :ahem:

Edit: ja niin now it's official, nimet on paperilla. :ahem:
Edit2: ja joo voi olla jopa mahdollista, että ensi kesänä tämä poika ui jäämeressä rankan vuoristoetapin jälkeen. ;)

Viimeksi muokattu:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
kouvotsvoni sanoi:
Ykkösbonusseteli tuli tänään:)
Pitääkin väärentää isän nimmari, jotta pääsen rahoihin käsiksi:mad: ...kortin antoi minulle joskus aikoja sitten, enkä ole jaksanut omiin nimiin tuota laittaa vielä.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Jacques sanoi:
Rankkasin tämän ihan ykköseksi. Sijainti kävelymatkan päässä, hyvä duuni, rento ilmapiiri, liukuvat työajat, suht varma työ pidemmäksikin aikaa ja palkkakin ihan ok.
Toihan meni sitten just nappiin.

Nythän sä voit sitten alkaa suunnittelemaan muuttoa vähän kauemmaksi.

burb

.
Jacques sanoi:
Edit2: ja joo voi olla jopa mahdollista, että ensi kesänä tämä poika ui jäämeressä rankan vuoristoetapin jälkeen. ;)
:eek!:
Vai niin pitkälle meinasit polkaista.
Kerran käytiin kaverin kanssa Skibotnissa, olipa matkan varrella komeita maisemia.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Jacques sanoi:
Kiitos vain kaikille :)

Eiköhän tuosta liksasta jää nyt sen verran käteen, että viimeistään elokuussa mulla olisi uusi maantiekiituri perseeni alla! :ahem: :ahem: :ahem:

Edit: ja niin now it's official, nimet on paperilla. :ahem:
Ihanaa nähdä/lukea, että kerrankin jollakin on hyviä uutisia. :ahem:
Huomasin hymyileväni ja tuntuu taas niin kuin olisin itsekin onnistunut, vaikka enhän minä ole tainnut tehdä tämän asian hyväksi mitään. :rolleyes:

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Olga sanoi:
Ihanaa nähdä/lukea, että kerrankin jollakin on hyviä uutisia. :ahem:
Huomasin hymyileväni ja tuntuu taas niin kuin olisin itsekin onnistunut, vaikka enhän minä ole tainnut tehdä tämän asian hyväksi mitään. :rolleyes:
Meinasin kirjoitella ihan samaa :) Jacquesin työpaikasta tuli tosi hyvä mieli minullekin.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
tuli taas vähän haikea olo kun kävin vikan kerran vanhalla toimistolla palauttamassa avaimet ja noutamassa vanhan työkoneeni itselleni. Samalla näki vanhoja duunikavereita (mm. sen Cameron Diazia etäisesti muistuttavan kauniin blondityttösen, joka hymyili jälleen minulle (NSE!)). :)

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Jacques sanoi:
tuli taas vähän haikea olo kun kävin vikan kerran vanhalla toimistolla palauttamassa avaimet ja noutamassa vanhan työkoneeni itselleni. Samalla näki vanhoja duunikavereita (mm. sen Cameron Diazia etäisesti muistuttavan kauniin blondityttösen, joka hymyili jälleen minulle (NSE!)). :)
Montako promillea tuohon yhdennäköisyyteen tarvitaan?