kouvotsvoni
Banjottu
*rimpuilee irti ja räpylät läpsyttäen juoksee hymyssä suin* KVAAK KVAAK!burb sanoi:*pysäyttää kouvon*
*rimpuilee irti ja räpylät läpsyttäen juoksee hymyssä suin* KVAAK KVAAK!burb sanoi:*pysäyttää kouvon*
Saat 10 000 euroa vuorokaudessa jos pysähdyt. T: Olli Harvialakouvotsvoni sanoi:*rimpuilee irti ja räpylät läpsyttäen juoksee hymyssä suin* KVAAK KVAAK!
*parin päivän seisokki*burb sanoi:Saat 10 000 euroa vuorokaudessa jos pysähdyt. T: Olli Harviala
Jacques sanoi:Tämän päivän mielialat:
1. Masentunut, hyvin surullinen, toivoton
2. Odottava, optimistinen, toivoa (tuli soitto firmasta, haluavat haastatteluun)
3. tosi hyvä mieli (tuli soitto yhdestä välittäjäfirmasta, jolla ois kaksi työpaikkaa mulle melko varmana)
4. Surullinen, itkuinen.
Ja neloskohta kuvastaa mielialaani tällä hetkellä. Äitini nimittäin soitti ja kertoi, että mummoni (isänäiti) on kuollut.
Noh.. kuten jo aiemmin sanoin, niin tätä osattiin odottaa, ja mummoni oli tosi huonossa kunnossa. Kärsimys loppui, ja siitä voi olla tyytyväinen, ettei loppujen lopuksi kauhean pitkään kärsinyt. Dementia eteni hänellä tosi nopeasti. Mutta silti veti mielen ymmärrettävästi alas.
Yritän myötäelää sen minkä kykenen.Veschacher sanoi:Osasihan tuota odottaa joo ja itse satuin näkemään viimesinä suht hyvinä päivinä vielä. Surulliseksi vetää
Meni tämä näköjään multa ohitse. Osanottoni.Jacques sanoi:Ja neloskohta kuvastaa mielialaani tällä hetkellä. Äitini nimittäin soitti ja kertoi, että mummoni (isänäiti) on kuollut.
Noh.. kuten jo aiemmin sanoin, niin tätä osattiin odottaa, ja mummoni oli tosi huonossa kunnossa. Kärsimys loppui, ja siitä voi olla tyytyväinen, ettei loppujen lopuksi kauhean pitkään kärsinyt. Dementia eteni hänellä tosi nopeasti. Mutta silti veti mielen ymmärrettävästi alas.
Joo, tämän takia suru ei ehkä olekaan niin älyttömän suuri, kun tätä osasi odottaa ja toisaalta myös tuo, että näin on parempi. Dementia saattaa kiduttaa ihmistä pitkäänkin, mutta mummo ei oikeastaan täysin tiedottomaan tilaan ehtinyt mennä. Käsittääkseni ihan viimeisinä päivinäänkin tunsi vielä ainakin isäni.Jacques sanoi:Yritä nähdä asian valoisat pulet, jos mummosi tila oli yhtään sellainen miksi sen kuvittelen (vertaan dementiasta aikoinaan kärsineeseen isoäitiini, joka oli loppuaikoinaan lähestulkoot kasvi), niin varmaan loppujenlopuksi kuitenkin näin parempi.
Captain Howdy sanoi:Vittu. Syvään Photarissa polkupyörän pinnoja... :jaska: :mad_old:
ONNEA!Jacques sanoi:Helpottunut, iloinen, onnellinen..
Sain juuri soiton firmasta joka haluaa minut töihin. Olen juuri lähdössä sopimaan asioista.
Jesss! Hieno homma! :thumbup:Jacques sanoi:Helpottunut, iloinen, onnellinen..
Sain juuri soiton firmasta joka haluaa minut töihin. Olen juuri lähdössä sopimaan asioista.
Kannatti kyllä eilen jo miettiä sitä veroprossaa!Jacques sanoi:Helpottunut, iloinen, onnellinen..