PekPoy
oik. yo.
Kyl se sieltä takaisin tulee.S.A sanoi:Vituttaa.
Kyl se sieltä takaisin tulee.S.A sanoi:Vituttaa.
Onnea, tää näköjään meni multa aikaisemmin ohitteJacques sanoi:Helpottunut, iloinen, onnellinen..
Sain juuri soiton firmasta joka haluaa minut töihin. Olen juuri lähdössä sopimaan asioista.
Nyt sitten soittelet tänään sille naikkoselle ja pyydät drinksulle työpäivän jälkeen.Jacques sanoi:(mm. sen Cameron Diazia etäisesti muistuttavan kauniin blondityttösen, joka hymyili jälleen minulle (NSE!)).
Veikkasit nyt kyllä mielialani syyn vähän vikaan. Voihan tuonkin tulkita eräällä tavalla osalliseksi, mutta pikkasen eri tavalla kuin lienet ajatellut...PekPoy sanoi:Kyl se sieltä takaisin tulee.
Minäkin yleensä. Nyt on vaan semmonen tilanne, että en voi oikeastaan kuin toivoa parasta ja sekös raastaa hermojani.Runar ja Kyllikki sanoi:Mulla on varmaan joku vika ko mä oon lähes aina tasasen hyvällä tuulella ja kun tätä toikkia lukee, niin se ei liene kovin tavanomasta. :doubtful:
Mua taas yleensä tasasesti tympii. Nyt on ihan jees, on sentään perjantai ja viikonloppu edessäRunar ja Kyllikki sanoi:Mulla on varmaan joku vika ko mä oon lähes aina tasasen hyvällä tuulella ja kun tätä toikkia lukee, niin se ei liene kovin tavanomasta. :doubtful:
Mä luulen että tuo taitaa olla varattu.jps sanoi:Nyt sitten soittelet tänään sille naikkoselle ja pyydät drinksulle työpäivän jälkeen.
Hyvinkäällä voisi käydä pyörähtämässä tässä taasen joskusJacques sanoi:Mä luulen että tuo taitaa olla varattu.
Enkä tiedä sen numeroakaan. :thumbfh:
Mut sen tiedän, että hän on Hyvinkäältä kotoisin. :ahem:
Luulo ei ole tiedon väärti.Jacques sanoi:Mä luulen että tuo taitaa olla varattu.
Hö. [sijoita vastaava, tällä kertaa aiheeseen sopiva kommentti tähän]S.A sanoi:Veikkasit nyt kyllä mielialani syyn vähän vikaan. Voihan tuonkin tulkita eräällä tavalla osalliseksi, mutta pikkasen eri tavalla kuin lienet ajatellut...
No ei ihme, kun tuollai varpaat paljaana. :wink:Juskanen sanoi:Onpa tylsää. Paleltaakin :frown:
myöhästyneet oonittelut. :thumbup:Nick sanoi:Ihan hjuva fiilis, kun synttärirahat tuli (päivän myöhässä)
Laitoin just villasukat jalkaanOlga sanoi:No ei ihme, kun tuollai varpaat paljaana. :wink: