Joo, paitsi että unohdin sitten samantien logoutata itseni kellokorttitsydeemistä.burb sanoi:Hienoa! :thumbup:
Hyvä startti uudessa paikassa helpottaa jatkossa.
Noh, eiköhän tuon sitten jotenkin saa oikaistua.
Joo, paitsi että unohdin sitten samantien logoutata itseni kellokorttitsydeemistä.burb sanoi:Hienoa! :thumbup:
Hyvä startti uudessa paikassa helpottaa jatkossa.
:ahem: :ahem: :ahem: :ahem:OoPee sanoi:Niille joille toi ei auennu, niin mä voin suomentaa lyhykäisesti tuon lauseen perimmäisen tarkoituksen: Jakkeus uskalsi tulla duuniaikana forumille
Älä paina ruksia, vaan PYSY SIELLÄ. Antaa palkan virrata.:ahem:Jacques sanoi:Joo, paitsi että unohdin sitten samantien logoutata itseni kellokorttitsydeemistä.
Noh, eiköhän tuon sitten jotenkin saa oikaistua.
Mitä Jakkeus niistä?:doubtful:S.A sanoi:Onko siellä kauniita naisia?
Aika moni siellä tuntuu harrastavan työmatkapyöräilyä.. Ihan noloa myöntää, että minä en moista harrasta, koska mulla on kävelymatka töihin.Moe Szyslak sanoi:Mitä Jakkeus niistä?:doubtful:
Kysy onko siellä hyväperseisiä pyöräilijämiehiä?
samaJacques sanoi:Suoraan sanottuna en oikein ymmärrä kouvoa. Tyyppi on riippuvainen tukirahoista ja mummonsa rahoista, mutta silti kuitenkin ryyppää kuin sieni.. :thumbfh:
Kouvo dokaa sunkin veroeuroillas :frank:Jacques sanoi:Suoraan sanottuna en oikein ymmärrä kouvoa. Tyyppi on riippuvainen tukirahoista ja mummonsa rahoista, mutta silti kuitenkin ryyppää kuin sieni.. :thumbfh:
Mutta aatteles, että alkoholiveron ja alv'n tuotoilla se kustantaa jo melkein itse itsensä. Akuutin rahapulan uhatessa kouvo voi palauttaa tyhjät pullot kauppaan - kuukauden pullokertymäkin vastaa viiden hyväpalkkaisen nettokuukausiansioita.OoPee sanoi:Kouvo dokaa sunkin veroeuroillas :frank:
:ahem:jps sanoi:Mutta aatteles, että alkoholiveron ja alv'n tuotoilla se kustantaa jo melkein itse itsensä. Akuutin rahapulan uhatessa kouvo voi palauttaa tyhjät pullot kauppaan - kuukauden pullokertymäkin vastaa viiden hyväpalkkaisen nettokuukausiansioita.
Jesss!!! :thumbup:Jacques sanoi:On tosi levoton olo tällä hetkellä.. en malta odottaa että pääsen vihdoin tänään illalla hiihtämään.. Sukset voitelin jo eilen valmiiksi.. Tänään meen sitten tykittämään vaspäria paloheinään. :ahem: :ahem: :ahem:
On tosi levoton olo tällä hetkellä.. en malta odottaa että pääsen vihdoin huomenna päivällä linkoamaan.. Lingon laitoin jo jo eilen valmiiksi.. Huomenna meen sitten tykittämään lunta metsän puolelle eräälle metsäautotielle.Jacques sanoi:On tosi levoton olo tällä hetkellä.. en malta odottaa että pääsen vihdoin tänään illalla hiihtämään.. Sukset voitelin jo eilen valmiiksi.. Tänään meen sitten tykittämään vaspäria paloheinään. :ahem: :ahem: :ahem: