Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
burb sanoi:
Hienoa! :thumbup:
Hyvä startti uudessa paikassa helpottaa jatkossa.
Joo, paitsi että unohdin sitten samantien logoutata itseni kellokorttitsydeemistä. :D
Noh, eiköhän tuon sitten jotenkin saa oikaistua.

Jacques

Sijainti
Helsinki
OoPee sanoi:
Niille joille toi ei auennu, niin mä voin suomentaa lyhykäisesti tuon lauseen perimmäisen tarkoituksen: Jakkeus uskalsi tulla duuniaikana forumille :D
:ahem: :ahem: :ahem: :ahem:

Nopee salamyhkäinen kommentointi, ja äkkiä ruksista ettei kukaan nää.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Jacques sanoi:
Joo, paitsi että unohdin sitten samantien logoutata itseni kellokorttitsydeemistä. :D
Noh, eiköhän tuon sitten jotenkin saa oikaistua.
Älä paina ruksia, vaan PYSY SIELLÄ. Antaa palkan virrata.:ahem:

Jacques

Sijainti
Helsinki
Moe Szyslak sanoi:
Mitä Jakkeus niistä?:doubtful:

Kysy onko siellä hyväperseisiä pyöräilijämiehiä?:rolleyes:
Aika moni siellä tuntuu harrastavan työmatkapyöräilyä.. Ihan noloa myöntää, että minä en moista harrasta, koska mulla on kävelymatka töihin.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
VITTU!:jaska: Vakuutusfirma sanoi, etteivät ole kahdessa viikossa EHTINEET lähettää papereitani ylemmälle taholle, jossa tehtäisiin lopulliset päätökset tulevista tukikuvioistani. Ärräpäitä alkaa tippua.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Mummo pelasti elämäni kuitenkin. Kiitos siitä:) Tämä poika on yhtä hymyä..tosin olen ihmisille selittänyt asiat niin monella eri tavalla, etten tiedä mikä on se oikea enää..Enkä siis ryövännyt mummoa.

Jacques

Sijainti
Helsinki
Suoraan sanottuna en oikein ymmärrä kouvoa. Tyyppi on riippuvainen tukirahoista ja mummonsa rahoista, mutta silti kuitenkin ryyppää kuin sieni.. :thumbfh:

abc

DNF
Jacques sanoi:
Suoraan sanottuna en oikein ymmärrä kouvoa. Tyyppi on riippuvainen tukirahoista ja mummonsa rahoista, mutta silti kuitenkin ryyppää kuin sieni.. :thumbfh:
sama

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Jacques sanoi:
Kouvo dokaa sunkin veroeuroillas :frank:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
OoPee sanoi:
Kouvo dokaa sunkin veroeuroillas :frank:
Mutta aatteles, että alkoholiveron ja alv'n tuotoilla se kustantaa jo melkein itse itsensä. Akuutin rahapulan uhatessa kouvo voi palauttaa tyhjät pullot kauppaan - kuukauden pullokertymäkin vastaa viiden hyväpalkkaisen nettokuukausiansioita.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
jps sanoi:
Mutta aatteles, että alkoholiveron ja alv'n tuotoilla se kustantaa jo melkein itse itsensä. Akuutin rahapulan uhatessa kouvo voi palauttaa tyhjät pullot kauppaan - kuukauden pullokertymäkin vastaa viiden hyväpalkkaisen nettokuukausiansioita.
:D :D :D :D :ahem:

burb

.
Suolainen olotila, koht'puoliin olen napostellut "Pääkallo super salmiakki" -pussin tässä töiden lomassa.

burb

.
Olen hämmästynyt, täällä töissä ei ihmiset tunnu yhtään tajuavan että rallikausi on alkanut ja Dakarissakin pöristellään. Nää vaan puhuu jotain työjuttuja. :confused:

Jacques

Sijainti
Helsinki
On tosi levoton olo tällä hetkellä.. en malta odottaa että pääsen vihdoin tänään illalla hiihtämään.. Sukset voitelin jo eilen valmiiksi.. Tänään meen sitten tykittämään vaspäria paloheinään. :ahem: :ahem: :ahem:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Jacques sanoi:
On tosi levoton olo tällä hetkellä.. en malta odottaa että pääsen vihdoin tänään illalla hiihtämään.. Sukset voitelin jo eilen valmiiksi.. Tänään meen sitten tykittämään vaspäria paloheinään. :ahem: :ahem: :ahem:
Jesss!!! :thumbup:

Lumihiutaleita hiljallllleeeeen, sataa maahan lumivalkoiseeeeeennnn... :)

Vesku

Maatalousneuvos
Jacques sanoi:
On tosi levoton olo tällä hetkellä.. en malta odottaa että pääsen vihdoin huomenna päivällä linkoamaan.. Lingon laitoin jo jo eilen valmiiksi.. Huomenna meen sitten tykittämään lunta metsän puolelle eräälle metsäautotielle.

(Siellä tiellä särjin eräästä traktorista 5-6 vuotta sitten ulosoton voimansiirrosta erään rattaan.....:yuck:
Vaihdoin kyllä sen rattaan semmoista kautta, ettei ammattiasentaja uskonut!:p )

Niin erilaisia on lumeen kohdistuvat ajatukset! :)

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Pää kipee ja tuntuu, että on kuumetta. :thumbfh: :frown: Vois kohta lähtee kotia.

Captain Howdy

Well-known member
Melko levollinen, koska pyytämäni painoarkit saapuivat painosta ja ne näyttivät hyviltä!

On aina hienoa nähdä työnsä jälki. Toivottavasti näette tekin...
Seuratkaapa ensi viikon aikana aamutv:tä ja huomentasuomea hakusanalla Porkkala-kirja...:wink:

Knoukka

Well-known member
Levännyt ja levollinen. Pitkästä aikaa...:ahem: