maradona
Resistive User
Rassaa nää hyppytunnit. Joutas kieltää moiset turhuudet jollain tirektiivillä.
:ahem: :mad_old: :jaska: :thumbup:Vellu sanoi:Mikäs kouvoa rassaa?
Olen sairaslomalla toistaiseksi. Enhän minä SAA tehdä töitä, kattovat vielä terveeksi ja jää miljoonat saamatiVellu sanoi:kokeile lottoa tai ansiotyötä
Sairaana ei myöskään pitäisi nauttia alkoholia. :thumbfh: :doubtful:kouvotsvoni sanoi:Olen sairaslomalla toistaiseksi. Enhän minä SAA tehdä töitä, kattovat vielä terveeksi ja jää miljoonat saamati
Tää onki eri juttu hei, kuin kuume tms.Jacques sanoi:Sairaana ei myöskään pitäisi nauttia alkoholia. :thumbfh: :doubtful:
no joo.. Mutta kuten aiemmin tässä toikissa sanoin, niin omasta mielestäni tuo on niin, että jos joidenkin tukirahojen turvin elää, niin ei sitä rahaa saisi mennä alkoholiin vaan pelkästään elämiseen. Tai ainakin sitten rahoittaisi viinat jollain muulla tavalla (esim. se lotto? ).kouvotsvoni sanoi:Tää onki eri juttu hei, kuin kuume tms.
Eipä noita opintopiireissä olevia tuttuja näe kuin alkoholin parissa. Kyllä elämiseen se raha menee, ylimenevä "sijoitetaan" huviin, mutta tajusin kyllä mitä ajoit takaa.Jacques sanoi:no joo.. Mutta kuten aiemmin tässä toikissa sanoin, niin omasta mielestäni tuo on niin, että jos joidenkin tukirahojen turvin elää, niin ei sitä rahaa saisi mennä alkoholiin vaan pelkästään elämiseen. Tai ainakin sitten rahoittaisi viinat jollain muulla tavalla (esim. se lotto? ).
Sama pätee saamaasi palkkaan, että viinaan ei palkkasi saa mennä vaan elämiseen.Jacques sanoi:no joo.. Mutta kuten aiemmin tässä toikissa sanoin, niin omasta mielestäni tuo on niin, että jos joidenkin tukirahojen turvin elää, niin ei sitä rahaa saisi mennä alkoholiin vaan pelkästään elämiseen. Tai ainakin sitten rahoittaisi viinat jollain muulla tavalla (esim. se lotto? ).
Kuka voisi tehdä persesetin tänne nähtäväksi? OoPee varmaan ilmoittautuu vapaaehtoiseksi läpysköjen tekemiseen.Mehe Rienarsuo sanoi:Onhan se persettiä jos mieheltä työnteko kielletään. Milläs mies itsensä mieheksi tuntee jos ei työllä saa itseään tappaa?
Pitää alkaa nussia työkseen. Kylänmieheksi suosittelen.Mehe Rienarsuo sanoi:Onhan se persettiä jos mieheltä työnteko kielletään. Milläs mies itsensä mieheksi tuntee jos ei työllä saa itseään tappaa?
Varmaan saa 50 riviä per viikko vetää, jotta suurella todennäköisyydellä tuossa ajassa saisi päävoiton. Siihen olisi mennyt rahaa tuossa ajassa 50*0,7e*52vkoa*2000vuotta=3.640.000e..Thunder sanoi:Sama pätee saamaasi palkkaan, että viinaan ei palkkasi saa mennä vaan elämiseen.
Ei Kouvo yhdellä lottorivillä saa varmaa lottovoittoa kuin vasta 2000 vuoden kuluttua. Jos vielä elää siihen asti hyvinvointisena?
Kovasti ne yrittävät keksiä jonkun työn minulle, jossa oikeasti pärjäisin, mut ans kattoo.. Minä en nimittäin tiedä mitään "oikeaa" työtä johonka joku minut tahtoisi palkata ottaen huomioon pään ja selän rajoitukset.Mehe Rienarsuo sanoi:Onhan se persettiä jos mieheltä työnteko kielletään. Milläs mies itsensä mieheksi tuntee jos ei työllä saa itseään tappaa?
Sopii kouvolle hyvin. Kuulitko votosvinstoni? Lopetat harrastelijapanemisen ja ryhdyt promeininkiin.KnowHow sanoi:Pitää alkaa nussia työkseen. Kylänmieheksi suosittelen.
MITÄÄH?! Ei kuulu!Mehe Rienarsuo sanoi:Sopii kouvolle hyvin. Kuulitko votosvinstoni? Lopetat harrastelijapanemisen ja ryhdyt promeininkiin.