PekPoy
oik. yo.
Kyl se sieltä takaisin tulee.S.A sanoi:Vituttaa.
Kyl se sieltä takaisin tulee.S.A sanoi:Vituttaa.
Onnea, tää näköjään meni multa aikaisemmin ohitteJacques sanoi:Helpottunut, iloinen, onnellinen..
Sain juuri soiton firmasta joka haluaa minut töihin. Olen juuri lähdössä sopimaan asioista.![]()
Nyt sitten soittelet tänään sille naikkoselle ja pyydät drinksulle työpäivän jälkeen.Jacques sanoi:(mm. sen Cameron Diazia etäisesti muistuttavan kauniin blondityttösen, joka hymyili jälleen minulle (NSE!)).![]()
Veikkasit nyt kyllä mielialani syyn vähän vikaan. Voihan tuonkin tulkita eräällä tavalla osalliseksi, mutta pikkasen eri tavalla kuin lienet ajatellut...PekPoy sanoi:Kyl se sieltä takaisin tulee.![]()
Minäkin yleensä. Nyt on vaan semmonen tilanne, että en voi oikeastaan kuin toivoa parasta ja sekös raastaa hermojani.Runar ja Kyllikki sanoi:Mulla on varmaan joku vika ko mä oon lähes aina tasasen hyvällä tuulella ja kun tätä toikkia lukee, niin se ei liene kovin tavanomasta. :doubtful:
Mua taas yleensä tasasesti tympii. Nyt on ihan jees, on sentään perjantai ja viikonloppu edessäRunar ja Kyllikki sanoi:Mulla on varmaan joku vika ko mä oon lähes aina tasasen hyvällä tuulella ja kun tätä toikkia lukee, niin se ei liene kovin tavanomasta. :doubtful:
Mä luulen että tuo taitaa olla varattu.jps sanoi:Nyt sitten soittelet tänään sille naikkoselle ja pyydät drinksulle työpäivän jälkeen.
Hyvinkäällä voisi käydä pyörähtämässä tässä taasen joskusJacques sanoi:Mä luulen että tuo taitaa olla varattu.
Enkä tiedä sen numeroakaan.:thumbfh:
Mut sen tiedän, että hän on Hyvinkäältä kotoisin. :ahem:
Luulo ei ole tiedon väärti.Jacques sanoi:Mä luulen että tuo taitaa olla varattu.![]()
Hö. [sijoita vastaava, tällä kertaa aiheeseen sopiva kommentti tähän]S.A sanoi:Veikkasit nyt kyllä mielialani syyn vähän vikaan. Voihan tuonkin tulkita eräällä tavalla osalliseksi, mutta pikkasen eri tavalla kuin lienet ajatellut...
No ei ihme, kun tuollai varpaat paljaana. :wink:Juskanen sanoi:Onpa tylsää. Paleltaakin :frown:
myöhästyneet oonittelut. :thumbup:Nick sanoi:Ihan hjuva fiilis, kun synttärirahat tuli (päivän myöhässä)
Laitoin just villasukat jalkaanOlga sanoi:No ei ihme, kun tuollai varpaat paljaana. :wink: