Samaburb sanoi:Joo, meinas alkaa jo tärinät.
Nyt on helpottunut olo.
Samaburb sanoi:Joo, meinas alkaa jo tärinät.
Nyt on helpottunut olo.
Onnea uuteen kotiin!kouvotsvoni sanoi:Älälölöö. Hermoilen aivan sairaasti ennenkuin maksut on varmasti maksettu, vaikka yksi jos toinenkin taho avittamassa ja rahaa pitäisi taasen tulla. Pitäisi ottaa rauhallisesti, kun unelma lähes satavarmasti käytännössä toteutumassa, mutta teoreettisten mahdollisuuksien olemassaolo saa minut ihan sekaiseksi.
Käytännöllisesti katsoen satavarma, mutten osaa olla hermoilematta:dunno:Formulanomi sanoi:Onnea uuteen kotiin!
ps. Niinhän se oli...oliko, oliko ?!:thumbfh:
mulla jo lens kone ikkunasta.. onneks asun ykköskerroksessa, niin ei käynyt pahemmin.burb sanoi:Joo, meinas alkaa jo tärinät.
Nyt on helpottunut olo.
En minä osaa.Il Tempo Gigante sanoi:Koetas ny Kouvo rauhoittua. Kyllä se siitä.
Micael sanoi:Fiilikset aika huonot. Hyvä ystäväni menehtyi viime yönä. Suruviestin sain päivällä 11.00 aikoihin, olin sanaton.
Hän oli todellinen ystävä. Apua tuli pyyteettömästi ja usein myös minä autoin häntä tietokoneasioissa. Lepää rauhassa, ystäväni.
jaksamisiaMicael sanoi:Fiilikset aika huonot. Hyvä ystäväni menehtyi viime yönä. Suruviestin sain päivällä 11.00 aikoihin, olin sanaton.
Hän oli todellinen ystävä. Apua tuli pyyteettömästi ja usein myös minä autoin häntä tietokoneasioissa. Lepää rauhassa, ystäväni.
Otan osaa.Micael sanoi:Fiilikset aika huonot. Hyvä ystäväni menehtyi viime yönä. Suruviestin sain päivällä 11.00 aikoihin, olin sanaton.
Yritän olla parhaani mukaan olla hengessä mukana.Micael sanoi:Fiilikset aika huonot. Hyvä ystäväni menehtyi viime yönä. Suruviestin sain päivällä 11.00 aikoihin, olin sanaton.
Osanottoni ja voimiaMicael sanoi:Fiilikset aika huonot. Hyvä ystäväni menehtyi viime yönä. Suruviestin sain päivällä 11.00 aikoihin, olin sanaton.