Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Vesku

Maatalousneuvos
S.A sanoi:
Puut on parhaimmillaan, kun ovat saaneet vähän totutella... :) Meillä on kivat portaat, vaikka järsinkin pienenä niitten kaidetta... :tongue:
Sitä samaa se puuseppäkin sanoi!:thumbup:
Juu, pari kolmet komeat mäntyiset avoportaat olen nähnyt!
*tahtoo semmoiset* :eek:
Ajattelin vielä semmoisia, joiden väli/kääntötasolle ( n 4 askeleen korkeudella) pääsee sekä tuvasta että eteisestä. Tais sitten kääntäis peilikuvaksi, tai laakeaa kierrettä.... *sekoa suunnitelmissaan*:eek:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
kouvotsvoni sanoi:
Ne soittivatkin ja kiroiluni kannatti. Huomenna ehken jo päätös. Tällä viikolla saisin vielä rahnat..ehkä! Jumalauta jos taas pettävät luottamukseni:mad_old:
Masentaa jo etukäteen tollaset lupaukset, joitten toteutumiseen ei usko:(

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Vähän haikea, niin kuin onnellisten lomapäivien jälkeen aina. Tammikuun alussa on lähitulevaisuuden kannalta kaksi tärkeää tapaamista, joista toinen on huomenna ja deadline-orientoitunut kun olen, paketti ei ole vielä lähellekään kasassa.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Mr Natural sanoi:
Vähän haikea, niin kuin onnellisten lomapäivien jälkeen aina. Tammikuun alussa on lähitulevaisuuden kannalta kaksi tärkeää tapaamista, joista toinen on huomenna ja deadline-orientoitunut kun olen, paketti ei ole vielä lähellekään kasassa.
Deadline on maailman paras motivoija. Ettäs sen edellä syntyy tulosta.
Nimim. kokemusta on!

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
AJ sanoi:
No tota jälkimmäisellä kerralla tuli kyllä semmonen ":eek:"-fiilis.
Tuollaisissa tilanteissa tulee itselle joskus semmoinen ... onko se nyt myötähäpeän... tunne, että tilanteesta pitää päästä nopeasti ohi, ettei kertoja huomaa toistavansa itseään.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
PekPoy sanoi:
Ui saa..kuta mikä mesta. Joutuu vissiin käymään kesällä.
Varsin hieno paikkahan tuo on. Tosin visiitistäni tuonne on kulunut jo aika monta vuotta, vaikka suht lähellä tuota tuleekin usein aikaa vietettyä.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Positiivisella tavalla sekava ja ristiriitainen..

Kahdesta paikasta ois tulossa päätös tällä viikolla. Ehkä jopa jo tänään. Mikä tästä tekee kinkkisen, niin olin tänään haastattelussa yhdessä paikassa, joka vaikutti just siltä mun jutulta. Siis kuin mulle tehty työ. Siinä on vain se, että niiden päättävä taho tulee lomilta vasta ensi viikolla, joten päätös tulee aikaisintaan silloin. Eli itseasiassa jos nyt tulee myönteistä päätöstä jostain toisesta paikasta, niin pitäisi saada vähän aikaa päättää otanko sen työn. Jos mun pitääkin tehdä päätös pian, niin sitten voi olla että jää vielä mielenkiintoisempi työ saamatta. Vaikka ei toki nuo muutkaan huonoja vaihtoehtoja ole.

Miss Piggy

Schufosa
Väsyttää ja yököttää. Viime yönä meillä pikkuneiti oli 40 asteen kuumeessa ja siinä sitten valvottiinki koko yö melkein... Päivällä en osaa nukkua, joten täällä haahuilen... Neiti meni onneksi unille, josko vaikka paranis. Itelläki flunssa päällä edelleen. Että kunnon keskiviikkkofiilikset!:mad_old: :yuck: