Sam
Muumipappa
Suosittelen käyttämään myös isyyslomat, mikäli vielä ehdit.stressaa ens viikko ja toi lumisade. Jos joku muu tuon koulutuksen pystyis vetämään, niin ilomielin siirtäisin vastuun toisaalle.
Milloinkohan ne loput kesälomat ehtis pitää?
Suosittelen käyttämään myös isyyslomat, mikäli vielä ehdit.stressaa ens viikko ja toi lumisade. Jos joku muu tuon koulutuksen pystyis vetämään, niin ilomielin siirtäisin vastuun toisaalle.
Milloinkohan ne loput kesälomat ehtis pitää?
Kiitti. Mulla on vain asennevamma. Olin haaveillut meneväni tänään kaupungille juttelemaan joulupukin kanssa, mutta sit ilmaantu kaks estettä, joista toinen toi lumipyry. Sit tässä koneessa ei oo WinZipiä. Ja sit pitäis viikkailla noita pyykkejä kaappiin ja pitäis siivoilla ja pitäis käydä kaupassa (tossa myräkässä...). Ärh.Juskalle tsemppiä.
Mua ahistaa kun pitäis vaihtaa viimeinkin talvirenkaat ja ulkona on tollanen myräkkä. Ja sitten pitäis tiskatakin...
Eli nyt on aika vähissä valittamisen aiheet mutta parhaani teen.
Ne on pidetty. Isyys-kk on vielä edessäpäin ja sen pidän sitten huhtikuussa.Suosittelen käyttämään myös isyyslomat, mikäli vielä ehdit.
OikeinNe on pidetty. Isyys-kk on vielä edessäpäin ja sen pidän sitten huhtikuussa.
helsingin sanomat10 minsan päästä koneeseen. Ei taideta päästä ajoissa lähtemään... (16:20)
kone on muuten Embraer :thumbfh:
Miuta ainaskin tässä myräkässä himppasen pelottaisi lentoon lähtö.10 minsan päästä koneeseen. Ei taideta päästä ajoissa lähtemään... (16:20)
kone on muuten Embraer :thumbfh:
No ehkä olisi housut värjääntyneet, vaikka olisi kuka tuota ohjannutEntäs, jos olis tuo kundi ohjaimissa?
Jahas. Taas olisin näköjään ollut hidas.No ehkä olisi housut värjääntyneet, vaikka olisi kuka tuota ohjannutPätkän pituudelle:thumbup:
Nii olet. :ahem:Jahas. Taas olisin näköjään ollut hidas.
Tartte nauraa siinä.Nii olet. :ahem:
Pakko, aina ja joka hetki.Tartte nauraa siinä.![]()
Et pidä lainkaan taukoja?Pakko, aina ja joka hetki.![]()
Nauran nukkuessakin. :ahem:Et pidä lainkaan taukoja?
Kivat sulle.Nauran nukkuessakin. :ahem:
Et kai luullut, että oon tosissani? :dunno:Kivat sulle.
Tyhmät kysymykset oikeaan toikkiin, kiitos.Et kai luullut, että oon tosissani? :dunno: