Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Vaikka talvesta tykkäänkin, niin nyt on taas se aika, jolloin kädet alkavat vuotaa verta.
Mulla taas alkaa naamasta irtoomaan suomuja. Tai siis nahka kuivuu täysin.:thumbfh:
Sama ja sama. Vuosi vuodelta pahenee vain.

Kesti muuten työmatka liki ennätykselliset 1h 20min tänään. Onneksi olin henkisesti varautunut, varsinkin kun tekstiviestivaroitusjärjestelmä toimi taas aamulla :thumbup: Ja sain puhuttua itseni pois tän päivän työmatkasta :thumbup: Olis ollu aika nihkee lähtee reissuamaan Tamperelle tuossa kelissä.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Sama ja sama. Vuosi vuodelta pahenee vain.

Kesti muuten työmatka liki ennätykselliset 1h 20min tänään. Onneksi olin henkisesti varautunut, varsinkin kun tekstiviestivaroitusjärjestelmä toimi taas aamulla :thumbup: Ja sain puhuttua itseni pois tän päivän työmatkasta :thumbup: Olis ollu aika nihkee lähtee reissuamaan Tamperelle tuossa kelissä.
Kotiovesta ulos 5.55, ja sadan metrin tarhamatkalla kului 15 min. Töihin saavuin kahta tuntia myöhemmin. :thumbfh:
 

Miss Piggy

Schufosa
Liittynyt
14.9.2006
Viestit
1827
^^

Me ajettiin eilen Tampereelta kotiin kauheessa lumimyräkässä. 40-60 km/h oli nopeus.

Ei kait tuolla enää tänä aamuna ois paha keli ollut Tampereelle lähteä... Täällä ainakin ihan kirkas taivaskin ja tiet aurattu jopa täällä meidän okt-alueella. :thumbup: Vai mistä päin sä Tampereelle ajelet töihin? Mun työmatka täältä Etelästä päin Hervantaan ei varmaan olis ainakaan ihan toivoton ollut. Mutta paha sanoa, kun en oo töissä tänään...
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
^^

Me ajettiin eilen Tampereelta kotiin kauheessa lumimyräkässä. 40-60 km/h oli nopeus.

Ei kait tuolla enää tänä aamuna ois paha keli ollut Tampereelle lähteä... Täällä ainakin ihan kirkas taivaskin ja tiet aurattu jopa täällä meidän okt-alueella. :thumbup: Vai mistä päin sä Tampereelle ajelet töihin? Mun työmatka täältä Etelästä päin Hervantaan ei varmaan olis ainakaan ihan toivoton ollut. Mutta paha sanoa, kun en oo töissä tänään...
Pk-seudulta. Lunta oli paikoin polviin saakka, mitään ei ollut aurattu. Isommat tiet varmaan olisi ollut. Lunta on tässä myräkässä tullut Ilmatieteen laitoksen mukaan tänne 30cm, ja vielä 10 senttiä päivän mittaan odotettavissa. Lähiliikenteen junat lienee tällä hetkellä 30+ minuuttia myöhässä, kaukoliikenne tunnin. Pysyn mielelläni omalla lämpimällä konttorilla, kun vaivoin tänne saakka pääsin :ahem:
 

geiloord

Rajoittunut mieshenkilö
Liittynyt
17.4.2006
Viestit
1737
Sijainti
Suomi Finland
Eiks sulla helpota yhtään, jos saat ennakkotiedotteita? Mulla ainakin auttaa. Kun olen henkisesti varautunut, niin ei vituta juuri lain.
No silti joutui seisomaan puol tuntia kylmällä asemalla ilman tietoa junan saapumisesta. Enempi ois varmaan vituttanut ilman varoituksia, mutta siltikin vituttaa.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Seesteinen, pirteähkö, positiivinen, rauhallinen, ehkä hieman helmeilevä.

Mikään ei tunnu rasittavan nyt.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Vähän jänskättää pänskättää. Tulin kotia päiväkahveille ja kohta pitäisi lähteä esitelmöitsemään aiheesta josta ei niin mitään hajua.
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
Vähän jänskättää pänskättää. Tulin kotia päiväkahveille ja kohta pitäisi lähteä esitelmöitsemään aiheesta josta ei niin mitään hajua.
Mitä sitä jänskättämään, perseelleen se menee kuitenkin!

Käytä prinssimäistä vinkkiä, eli kuvittele kuulijat alasti.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Mitä sitä jänskättämään, perseelleen se menee kuitenkin!

Käytä prinssimäistä vinkkiä, eli kuvittele kuulijat alasti.
Myös lähtemättömän vaikutuksen saa kun tulee esitelmöimään ja ensimmäiseksi asettaa pöydälle KIRVEEN ja sitten vaan aloittaa rauhallisella äänellä esitelmänsä. Esityksen jälkeen voi ottaa kirveen vielä käteen ja kysyä "Oliko kysyttävää?"
 
Ylös