AJ
Well-known member
Mulla on kik olo nyt.
Herne nenässä?Mulla on kik olo nyt.
:doubtful:Mulla on kikolo nyt.
KIK = Krapula Ilman Känniä.Herne nenässä?
:eek!::eek!::eek!::doubtful:
Edelleen.Tympii.
Sama. Ja morkkis. Selvinpäin hankin eilen. Vittu.Edelleen.
Kävit vieraissa?:doubtful:Sama. Ja morkkis. Selvinpäin hankin eilen. Vittu.
Lapanen krapulassa?Edelleen.
On.Lapanen krapulassa?
Kumpi oli pahempi? Eilen vai tänään?
Pikemminkin tutuissa. Helvetti vie.Kävit vieraissa?:doubtful:
Petit siis mua kuitenkin jonkun Göranin kanssa.Pikemminkin tutuissa. Helvetti vie.
:eek!:Petit siis mua kuitenkin jonkun Göranin kanssa.
Katos Göran!!!:eek!:
Semi vaisuja ovat olleet kumpainenkin. Molempina iltoina oli vallan hauskaa :ahem::alppu:Kumpi oli pahempi? Eilen vai tänään?
Samalla voi peilata kumpi ilta oli hauskempi?
Hyvän frendin kans tuli nussittua. Tussu siltä löytyi jalkovälistä. Vitun morkkis ja ahdistus tuli. Mutta aikuisia ihmisiä molemmat ollaan. Eikä ollu ees susiruma, päinvastoin klassikkokamaa. Kulli ja järki seisoo yhtä aikaa, se on taas kerran nähty.Petit siis mua kuitenkin jonkun Göranin kanssa.
Turhaan räpsyttelet niitä silmiä. Et pääse tähän junaan mukaan. Mutta Vellun ja Burbin voimme ottaa. :ahem::eek!:
En Görän ja oon järkyttynyt, että olette niitä miehiä. :thumbdownTurhaan räpsyttelet niitä silmiä. Et pääse tähän junaan mukaan. Mutta Vellun ja Burbin voimme ottaa. :ahem:
Jaahas, sitä on oltu silleen.Hyvän frendin kans tuli nussittua. Tussu siltä löytyi jalkovälistä. Vitun morkkis ja ahdistus tuli. Mutta aikuisia ihmisiä molemmat ollaan. Eikä ollu ees susiruma, päinvastoin klassikkokamaa. Kulli ja järki seisoo yhtä aikaa, se on taas kerran nähty.