kouvotsvoni
Banjottu
Hyvinhän se meni.. Minä kun luulin, jottei tuotetta X edes saa Suomesta oikein missään, jotta voin huoleti selittää mitä sattuu, niin yksi aloitti "kyllä mie olen sitä nähnyt siinä karkkikaupassa" (jonne alle 1km matkaa)
Pääkallosalmiakkeja?Hyvinhän se meni.. Minä kun luulin, jottei tuotetta X edes saa Suomesta oikein missään, jotta voin huoleti selittää mitä sattuu, niin yksi aloitti "kyllä mie olen sitä nähnyt siinä karkkikaupassa" (jonne alle 1km matkaa)
Eikun semmosta toista mässytettävää juttua.Pääkallosalmiakkeja?
Sama vika, ei saa millään motivoitua lukemiseen. :nope:ärsyttää kun pitäis lukee tenttiin. Silti mä taas jätän sen ihan viimemetreille, helpottais omaa oloa kun lukis jo nyt mut ei vaan jotenkin.. Kaisse on tää lämmin tunnelma täällä voorumilla ku sen tekee.
Vähän sama.Voi että kun itsellä riittäisi paukkuja vaan heittäytyä asioihin miettimättä, mutta kun on analysoivaksi ja pohtija luonteeksi kasvanut...
sori.Kahden viikon tapailu ei tuottanut tulosta. Pettynyt fiilis, jopa vähän itkuinen. Vittujen kevät ja kyrpien takatalvi.
Voi että kun itsellä riittäisi paukkuja vaan heittäytyä asioihin miettimättä, mutta kun on analysoivaksi ja pohtija luonteeksi kasvanut, niin mihin vittuun sitä kissa karvoistaan pääsee.
On tämä kanssa, puuh.
Mikäs juskaa from puska nyt jännittää ?Jännittynyt. Ei pahasti, mutta huomenna varmasti enämpi.
Tarttetko apua sen hanuriluotaimen kanssa?Paasto aloitettu, jonka seurauksena fiilis puhdistautunut ja määrätietoinen välittömästi. Viiden päivän paastopaketin ostin, saas nähdä miten menee.
Tänks mutta pärjään ilman kun on pitkät kädet ja lyhyt selkä kato. Mutta muuten jos kiinnostaa niin mikä ettei!Tarttetko apua sen hanuriluotaimen kanssa?
Tottakai kiinnostaa! Aika lepponen hätämöötte tiedossa. Näitä lisää. Sä hoidat sen möötterapomisen sitte.Tänks mutta pärjään ilman kun on pitkät kädet ja lyhyt selkä kato. Mutta muuten jos kiinnostaa niin mikä ettei!
Oi voi. :frown:Nyt se päänsärky alkaa.