Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Eiköhän se tästä!

Sitä vaan tuntee ittensä hetken aikaa siaksi, mutta miehen tehtävä on vaikea kun nainen tarjoutuu ja testaa omaa viehätysvoimaansa; torjuminen loukkaa naisen itsetuntoa ja tarjouksen käyttäminen voi tuoda ystävyyssuhteeseen särön.

Pitäisi osata sekä ottaa tarjous vastaan että olla käyttämättä sitä, mutta ei perkele osaa. Siinä ollaan herkillä alueilla liikkeellä.

Toisaalta miehen ja naisen väliseen ystävyyteen kuuluu jossain tapauksissa seksuaalinen jännite, lisämausteena. Sitäkin tulisi vaalia eikä mässäillä.
Tulipa mieleen pari kaveruussuhdetta jotka jäi kaveruuden asteelle. Jälkikäteen harmitti koska oikeastaan sensuaalinen kanssakäyminen olisi ollut tosi hieno homma hei.
Niin ja sitten se kun erään mukavan tytön kanssa päädyttiin petipuuhiin ja samalla katosi orastavan antoisa ystävyys.

Ei mulla tainnut tässä jutustelussa olla mitään pointtia, tai ehkä se että ei näitä asioita ainakaan suunnittelemalla tai suunnittelematta jättämisellä tehdä oikein. Nämä jutut vaan tapahtuu tai eivät tapahdu. Tai sitten päinvastoin. Vissiin, emmätiijä.
 

Forzacupika!

apina
Liittynyt
15.3.2008
Viestit
1010
Moen uus kiva avatar pitäis bannata, oon meinaan suht monta kertaa jo yrjönnyt eikä pysty enää selailemaan foorumia kohta :yuck::yuck::yuck:
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Tulipa mieleen pari kaveruussuhdetta jotka jäi kaveruuden asteelle. Jälkikäteen harmitti koska oikeastaan sensuaalinen kanssakäyminen olisi ollut tosi hieno homma hei.
Niin ja sitten se kun erään mukavan tytön kanssa päädyttiin petipuuhiin ja samalla katosi orastavan antoisa ystävyys.

Ei mulla tainnut tässä jutustelussa olla mitään pointtia, tai ehkä se että ei näitä asioita ainakaan suunnittelemalla tai suunnittelematta jättämisellä tehdä oikein. Nämä jutut vaan tapahtuu tai eivät tapahdu. Tai sitten päinvastoin. Vissiin, emmätiijä.
Mulla meni taas niin päin että suhteenyritys ei onnistunut ja siitä päädyttiin ystävyyteen. Paneminen oli _mahtavaa_ ja vieläkin kokee jonkinlaisia soulmate-fiiliksiä hänen kanssaan jutustellessa. Hän on auttanut mua mulle tärkeissä asioissa ja tietyissä tilanteissa saanut elämän (ja ajatukset) käännettyä parempaan suuntaan. Mutta varsinaisesti seksuaalisia jännitteitä en ole enää nähnyt, mikä on varmaan ihan hyvä juttu. :eek: ...mut jos hän joskus taas sinkkuuntuu niin aika isot prosentit laittaisin et saatettais käydä sängyn kautta asiaa pohtimassa, which is nice.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Mulla meni taas niin päin että suhteenyritys ei onnistunut ja siitä päädyttiin ystävyyteen. Paneminen oli _mahtavaa_ ja vieläkin kokee jonkinlaisia soulmate-fiiliksiä hänen kanssaan jutustellessa. Hän on auttanut mua mulle tärkeissä asioissa ja tietyissä tilanteissa saanut elämän (ja ajatukset) käännettyä parempaan suuntaan. Mutta varsinaisesti seksuaalisia jännitteitä en ole enää nähnyt, mikä on varmaan ihan hyvä juttu. :eek:
Mulla on vähän vastaavanlainen tilanne sen naimisissa olevan milf-ystäväni kanssa. Meillä on hyvinkin läheinen ystävyyssuhde, mutta ei enää mitään muuta. Eli ilmeisesti klaarasin vaikean tilanteen varsin mallikkaasti. :)
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Mulla on vähän vastaavanlainen tilanne sen naimisissa olevan milf-ystäväni kanssa. Meillä on hyvinkin läheinen ystävyyssuhde, mutta ei enää mitään muuta. Eli ilmeisesti klaarasin vaikean tilanteen varsin mallikkaasti. :)
Tai sitten se näki sut pyöräilytrikoissa.:alppu:

Ps. Oli eilen ne seuran yhteiset treenit ja samalla siellä on pyöräilykerhon porukkaa myös. Oli heitin pj:llä Discovery-teamin rensselit päällä.:thumbfh:
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Mulla on vähän vastaavanlainen tilanne sen naimisissa olevan milf-ystäväni kanssa. Meillä on hyvinkin läheinen ystävyyssuhde, mutta ei enää mitään muuta. Eli ilmeisesti klaarasin vaikean tilanteen varsin mallikkaasti. :)
Ystävyyssuhde my ass. Et kai vaan huonosti pannut?
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Panemisen, varsinkin huonon sellaisen jälkeen on muuten aika vaikea olla ystäviä. Itse en ole edes jaksanut yrittää. Panot panoina ja kaverit erikseen.

Mutta joo. Oon nukkunu viimeisen vuorokauden aikana noin 20 tuntia. Ja edelleen väsyttää. Pakko vaan yrittää kitkutella vielä hetki hereillä lääkkeenottoaikaan saakka.
 

Teukka

Jarnapoliisi
Liittynyt
4.8.2000
Viestit
13740
Sijainti
Jarnapolis
Mulla on vähän vastaavanlainen tilanne sen naimisissa olevan milf-ystäväni kanssa. Meillä on hyvinkin läheinen ystävyyssuhde, mutta ei enää mitään muuta. Eli ilmeisesti klaarasin vaikean tilanteen varsin mallikkaasti. :)
Jompikumpi osapuoli liian ruma. Muuten ei tyssaa.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Panemisen, varsinkin huonon sellaisen jälkeen on muuten aika vaikea olla ystäviä. Itse en ole edes jaksanut yrittää. Panot panoina ja kaverit erikseen.
Näin on. Huonon panon jälkeen katoo kaverisuhteesta "se jännite" ja hyvä jälkeen "sitä jännitettä" tulee liikaa. Ei hyviä vaihtoehtoja.

Eikä sekään oo kivaa, että toinen alkaa ihastua liikaa. Vittu koko ajan oot sitten varpaillas, että voiko lähtee yhdessä leffaan tai kaljalle. Että onko onko odotuksia. Menee kaveruuskin sellaseksi kvartaalihommaksi.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Meinasin kertoa, että tuntui työt hetkellisesti mukavilta (pitkästä aikaa se tunne), mutta en kehtaa kertoakaan, kun täällä on näköjään ihan eri teema. :eek:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Jompikumpi osapuoli liian ruma. Muuten ei tyssaa.
Teukka sano totuuden, jota ei sais ääneen sanoa. Peesaan ja komppaan.

Ja neuvo, että älkää jumalauta menkö ihastumaan itteenne kauniimpaan seuraan. Siitä ei seuraa kun itkua ja yksinäistä runkkausta.
 
Ylös