AJ
Well-known member
Olet.Oonko mä tyhmä kun en ymmärrä mikä on 'väikkärin aihio'?
Olet.Oonko mä tyhmä kun en ymmärrä mikä on 'väikkärin aihio'?
Tsemppiä, kärsivällisyyttä sekä istumalihaksia! :ahem::ahem::ahem:Leipätyö muuttui tänään väikkärin aihioksi, kun työprojektini sai kolmen vuoden tutkimusapurahan. Tuntuu lottovoitolta saada näillä markkinoilla noinkin pitkä työrauha. Tekisi mieli korkata kuohuvaa, mutten voi. Muksut täytyy kohta kotiuttaa ja anoppi.
Voi hemmetti etta mulla taas leikkaa!Liittyiskö väitöskirjaan. Jonkinlainen jarnaamisopus?
Liittyisköhän jotenkin väitöskirjaan...Oonko mä tyhmä kun en ymmärrä mikä on 'väikkärin aihio'?
Eli sä todellakin odotat innolla, että sua nöyryytetään ladulla?Jess, mahtava viilis. Haiskahtaa siltä että pääsen hiihtämään ekaa kertaa tänä talvena.:ahem::ahem::ahem:
Näin se taitaa olla. Pitäisköhän laittaa liisteriä Belmiksen suksien pohjaan.Eli sä todellakin odotat innolla, että sua nöyryytetään ladulla?
Mutta mä tiedän mikä on 'mulkun aihio'. Soon nimittäin tussu. Tai mun auto.:ahem:Liittyisköhän jotenkin väitöskirjaan...
Ja siteet kans?Näin se taitaa olla. Pitäisköhän laittaa liisteriä Belmiksen suksien pohjaan.
Synnyttämäänkö tässä lähdetäänPidetaan taa ja sit ilalla hyperventiloidaan!
Niin sitä tuppaa pitkäripaisessa käyntiä seuraavana päivänä tekemään.Alko vihloon päästä...
Käytitkö ehkäisyä?Nyt on hyvä fiilinki
Ei käyttäny, mutta se kundi väitti olevansa terve.Käytitkö ehkäisyä?
Käytitkö ehkäisyä?
Niin ne kaikki pönkittäjät väittävät.Ei käyttäny, mutta se kundi väitti olevansa terve.