Ei pidä ottaa niin vakavasti.Voi helevetti noita Acea ja Moeta tän päivän polleineen.
Moe, sie oot kova jätkä. :ahem:Ei pidä ottaa niin vakavasti.
Pahempaa on saada atomipommi silmään.:ahem:
Minähän otan aina kaiken tosissani.Ei pidä ottaa niin vakavasti.
Pahempaa on saada atomipommi silmään.:ahem:
Hieno juttu, notta sait klaarattua asian. Teinien kanssa ei välttämättä aina ole helppoa. TSEMP!Ihan jees.
Parin päivän molemminpuolinen puhumattomuus tyttären kanssa on päättynyt, kun tänään istuttiin naamat vastakkain keittiön pöydän ääreen ja puhuttiin vähän asioista.
Kerroin tyttärelle mm. että en ole vihainen ollut, vaan hämmästynyt, ja että hänen ei tarvitse pelätä tuollasista asioista puhumista jne...
Sanoin myös, että mun mielestäni tapahtunut on ihan yhtä paljon poikaystävänsä aiheuttamaa, kuin tytön itsensäkin, eikä mulla ole mitään vihan tunteita poikaystäväänsäkään kohtaan. Ja että he voivat edelleen olla molemmat täällä, eikä pojan tarvitse pelätä tänne tulemista.
Kerroin myös oman mielipiteeni abortista yleensäkin.
Kaiken kaikkiaan keskustelu selvästi helpotti sekä tytärtä että mua, ja sitä myöten ilmapiiri muuttui ihan selvästi koko kämpässä.
On se näköjään noin puusta katsoen.Itsellä taas hyvä 10h työpäivä takana ja nyt kaveria auttamaan kun sen pitää valmistella joain kuvauksiin. Taas menee koko päivä töitä tehden..
Kyllä lomailu onkin vaan siistiä!
Ja kotona heps. Vajaa 15h...ihan ookoo...On se näköjään noin puusta katsoen.
Tolelle :thumbup:
Hienoja uutisia! Onnea kovasti. Ja väikkäriä vaan haltuun.Leipätyö muuttui tänään väikkärin aihioksi, kun työprojektini sai kolmen vuoden tutkimusapurahan. Tuntuu lottovoitolta saada näillä markkinoilla noinkin pitkä työrauha. Tekisi mieli korkata kuohuvaa, mutten voi. Muksut täytyy kohta kotiuttaa ja anoppi.