Knoukka
Well-known member
Mä luulen jotta on kolmen päivän rukous johon nyt vastataan pelkkareilla. Tuolla on muuten hyviä juttuja, proo-meininkiäSon pörpötelly eilen. Jallua nauttinu.
Mä luulen jotta on kolmen päivän rukous johon nyt vastataan pelkkareilla. Tuolla on muuten hyviä juttuja, proo-meininkiäSon pörpötelly eilen. Jallua nauttinu.
:eek!: Mistä tiesit? Ootsä toi meidän naapuri?Son pörpötelly eilen. Jallua nauttinu.
Selkeet oireet, ei voi erehtyä. Olikse naapurikin mukana talkoissa vai luuletko tai sis tiedätkö, että se oikeesti VAKOILEE sua ihan KOKO AJAN?:eek!: Mistä tiesit? Ootsä toi meidän naapuri?
Eikun mä menin sen luo, kun tiesin sillä olevan jemmapullon. Oli tosin kolmeä tähteä, mutta tässä nimenomaisessa tapauksessa en kurkannut lahjahevosta.Selkeet oireet, ei voi erehtyä. Olikse naapurikin mukana talkoissa vai luuletko tai sis tiedätkö, että se oikeesti VAKOILEE sua ihan KOKO AJAN?
mites ne sun treffit meni?Seesteinen, tyytyväinen ja silti toimelias.
Ihan ok, vaikka menin kyllä lukkoon vähän, eli ehkä mä oonki homohinttari!mites ne sun treffit meni?
Tottelevaisuuskoulutusta?Väsyttää.
Töissä on yksi tyyppi jota pitäisi opettaa. Se turhauttaa. Syystä, jos toisestakin.
Ei, paremminkin pitäisi olla päinvastoin, tai ainakin siihen suuntaan. En kuitenkaan yksilöi julkisesti tarkemmin.Tottelevaisuuskoulutusta?
tervetuloa klubiin.Äärrh...nngh!
Olikohan ne 'spankatty'?Loistava. Kävin kakskytä kilsaa peekoota keskuspuistossa. Kirpeä, kaunis ja loistava keli. Jalat ja mies toimi. Veri kiersi ja punaposkisia ihmisiä (tyttöjä!) juoksenteli vastaan.
:ahem: