Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Huikeet on fiilikset. Sydän takoo kutakuinkin neljä kertaa normaalia nopeammin. Kädet tärisee. Nieleskelen välillä vedet silmissä. Mekapeipe on jo lähtenyt matkaan ja me nähdään seuraavaks kirkon käytävällä.
Itse kävelen täällä pitkin kämppää ja yritän keksiä jotain "normaalia" tekemistä, että aika kuluis.
Onneksi on forum. :wink:

Onnellista päivää! :thumbup:

ps. tarkistithan, ettei kengänpohjissa ole hintalappuja tms. Ne näkyy kuvissa hyvin.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Huikeet on fiilikset. Sydän takoo kutakuinkin neljä kertaa normaalia nopeammin. Kädet tärisee. Nieleskelen välillä vedet silmissä. Mekapeipe on jo lähtenyt matkaan ja me nähdään seuraavaks kirkon käytävällä.
Itse kävelen täällä pitkin kämppää ja yritän keksiä jotain "normaalia" tekemistä, että aika kuluis.
:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Huikeet on fiilikset. Sydän takoo kutakuinkin neljä kertaa normaalia nopeammin. Kädet tärisee. Nieleskelen välillä vedet silmissä. Mekapeipe on jo lähtenyt matkaan ja me nähdään seuraavaks kirkon käytävällä.
Itse kävelen täällä pitkin kämppää ja yritän keksiä jotain "normaalia" tekemistä, että aika kuluis.
Vielä ehtii karkuun.. ;)

No ei.. Tsemppiä! Hyvin se menee! :thumbup:
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Kiitoksia kovasti.

Toimitus alkaa vasta klo 16.00, joten vielä tässä ehtii kävellä kämpän joka nurkan läpi moneen kertaan. Jossain vaiheessa sentään sisko tulee tänne jotain säätämään, joten ei tarvii ihan yksin täällä kämpässä olla.
Itse toimitus tuli kyllä viime yön aikana unissa suoritettua onnistuneesti alusta loppuun niin monta kertaa, että sen pitäis sujua jo. Herätinpä tulevan rouvankin kesken unien, kun mietitytti että oliko se niin että kun ollaan kohdattu kirkon puolivälissä ja kävelty siihen eteen, niin mentiinkö heti polvilleen. Ja hetken päästä uudestaan herätin, kun askarrutti että sanooko pappi jotain "voit suudella morsianta", niinku elokuvissa, vai kuuluuko mun tehdä se oma-aloitteisesti sormuksen pujottamisen jälkeen.

Mutta hyvät on fiilikset jännittämisestä huolimatta.

Sääkin on mitä parhain. Pieni tuuli heiluttelee keltavihreitä koivujen oksia, lehdet leijailee maahan, taivas on liki pilvetön.
Ulkona on syksyisen kaunis, aurinkoinen alakulo.

Onneksi on forum. :wink:

Onnellista päivää! :thumbup:

ps. tarkistithan, ettei kengänpohjissa ole hintalappuja tms. Ne näkyy kuvissa hyvin.
Nyt tarkistin. Ei olis tullut itselle mieleenkään tarkistaa.
Onneks on forum.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Huikeet on fiilikset. Sydän takoo kutakuinkin neljä kertaa normaalia nopeammin. Kädet tärisee. Nieleskelen välillä vedet silmissä. Mekapeipe on jo lähtenyt matkaan ja me nähdään seuraavaks kirkon käytävällä.
Syt se suuri päivä sitte koitaa. Onnea.

Itse kävelen täällä pitkin kämppää ja yritän keksiä jotain "normaalia" tekemistä, että aika kuluis.
Tuossa tilanteessa asiaan kuuluu pieni hermostuneisuus ja rauhattomuus. Sen kestää kun muistaa, että iltasella kaikki virallisempi ja muu miehen luonnon vastainen juhlallisuus on jo täysin ohi.
Ja viimeistään huomenna voi palata turvallisesti lihapiirakan ja lenkkimakkaran pariin kotiin.

Kyä se hyvin mennee! :thumbup:
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Kiitoksia kovasti kaikille.

Rohkaisuryyppyjä en ajatellut ottaa ollenkaan. Ja tanssiahan mä en edelleenkään osaa. Kertaakaan ei harjoiteltu häävalssiakaan. Tarvii improvisoida.

Lähdenkin tästä nyt pujottautumaan pukuun ja valmistautumaan muutenkin. Kohta se on menoa.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Kiitoksia kovasti kaikille.

Rohkaisuryyppyjä en ajatellut ottaa ollenkaan. Ja tanssiahan mä en edelleenkään osaa. Kertaakaan ei harjoiteltu häävalssiakaan. Tarvii improvisoida.

Lähdenkin tästä nyt pujottautumaan pukuun ja valmistautumaan muutenkin. Kohta se on menoa.
Tsemppiä :thumbup:

Noista kengän pohjista tuli mieleen, että olen ollut häissä, jossa kaaso oli pistäny sulhasen kengän pohjiin laput, missä luki APUA :D:D

Oli sulhanen hieman ihmetellyt tirskuntaa, kun olivat polvistuneet :D
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Onneva tuplasti! :thumbup::ahem:


Itsekin kävin kirkossa tänään, erään hyvän kaverin isän hautajaiset. Vanha mies pääsi haudan lepoon pitkän sairauden jälkeen. Tyylikäs, vaikuttava ja sopivan arvokas, mutta samalla hyvin lämminhenkinen muistotilaisuus.
 
Ylös