KÄRÄJILLE! :mad_old:
No, onneks mä oon väsyneenä aika hyvä laukomaan suoraan, että enköhän mä sit ala kysellä, että oikeestiko te laitoitte mut ajamaan tänne paikan päälle että voisitte esitellä teidän vakuutuksia, vaikka puhelimessa vakuutettiin (huom. sanavalinta), ettei kyseessä ole myyntitilaisuus.
NÄINKÖ VANHOJA ASIAKKAITA KOHDALLAAN, HÄH! TAPAN SUT!
juuri noin niitä kohdellaan!
Tulipa mieleen yksi tarina lupauksen pettämisistä.. Itse lupauduin lahjoittajaksi joskus useampi vuosi sitten eräälle yleishyödylliselle organisaatiolle (jätetty mainitsematta syyllisten suojelemiseksi), kun mulle luvattiin, että tuohon liittyen mua ei jatkossa häiritä puhelinsoitoilla, että saisko lisää. Joskus vuosi-pari sitten soitettiin ja kysyttiin, että voisko tehdä pienen indeksikorotuksen tuohon ja silloin ilmaisin pettymykseni siihen, että ne olivat tehneet siitä alkuperäisestä myyntihenkilöstä valehtelijan. Mutta suostuin muodolliseen korotukseen hyvän asian vuoksi. Kuukausi sitten sain taas soiton samasta aiheesta ja valitin taas, että soittamalla mulle he tekivät työkaveristaan valehtelijan. Homma päätyi pienten sanaharkkojen (enimmäkseen minun puoleltani) jälkeen siihen, että he pistivät mut soittokieltolistalle ja mä lopetin suoraveloitussopimuksen viikon harkinnan jälkeen.
Heidän tapauksessaan kannatti tehdä (katteeton) lupaus, koska muuten eivät olisi saaneet mua tuollaiseen kuukausimaksumuotoiseen tukemiseen mukaan. Mutta katteettomaksi tuon lupauksen teki vasta muut myyjät vuosia myöhemmin. Vähän harmittaa, mutta onpahan yksi puhelinhäirikkö vähemmän.