Soittasin, mutta ku ei tässä juuri pysty puhumaan. Ei kukaan halua tätä mun mongerrusta kuulla :frown: Tai siis "mo'e'uusta uu'a".No saat sä vielä mulle soitella! Emminä tosissaan sua estolistalle laittanu. :dunno:
Soittasin, mutta ku ei tässä juuri pysty puhumaan. Ei kukaan halua tätä mun mongerrusta kuulla :frown: Tai siis "mo'e'uusta uu'a".No saat sä vielä mulle soitella! Emminä tosissaan sua estolistalle laittanu. :dunno:
Mv'ää, ia hyngi nguunguu.Soittasin, mutta ku ei tässä juuri pysty puhumaan. Ei kukaan halua tätä mun mongerrusta kuulla :frown: Tai siis "mo'e'uusta uu'a".
2,4 kg pudotusta viime tiistaista...Alkuviikko menikin kivasti, edelleen oon noudattanut tiukkaa ruokavaliota. Nyt on jotenki kummallinen olo, ihan nuppi jumissa. Kai oon tulossa kipeeks tai jotain, no katotaan kestääkö kantti.
Mulla on varmaan enemmän mistä pudottaa, mutta tosiaan aika paljon on tippunut. Aamun punnituksen mukaan 6kg joten kuuri jatkukoon, edelleen tosta on suurin osa nesteitä mutta toivottavasti siinä olis 'parisataa rammaa' läskiäkin.2,4 kg pudotusta viime tiistaista...
Taitaa kanssa olla vähän kroppa jumissa tai katabolisessa tilassa. Ei kulje treeni...
:thumbup::thumbup:Mulla on varmaan enemmän mistä pudottaa, mutta tosiaan aika paljon on tippunut. Aamun punnituksen mukaan 6kg joten kuuri jatkukoon, edelleen tosta on suurin osa nesteitä mutta toivottavasti siinä olis 'parisataa rammaa' läskiäkin.
Mmh. :doubtful:Tösisä huoraan pitkää päivää. Kattelis huomenna mieluummin iloisia naamoja kuin stressaantuneita.
Vittu. Mulla ei ole paino pudonnu kun 92->88 kg kolmessa viikossa. Sauvakävelyä on tullu tikattua palttiarallaa 100 kilsaa ja perkeleen pisteitä laskettu ja kiristetty joka päivä (paitsi lauantaisin voi vähän lipsua ).Mulla on varmaan enemmän mistä pudottaa, mutta tosiaan aika paljon on tippunut. Aamun punnituksen mukaan 6kg joten kuuri jatkukoon, edelleen tosta on suurin osa nesteitä mutta toivottavasti siinä olis 'parisataa rammaa' läskiäkin.
Olispa meilläkin töissä joku tuollainen yhtä reipas nuori mies! Lopettais ne nelikymppiset akatkin sen ainaisen valituksen.Tösisä huoraan pitkää päivää. Kattelis huomenna mieluummin iloisia naamoja kuin stressaantuneita.
Hyvin tuo on. Tahti jolla Jouluna on enää 80 paikkeillaVittu. Mulla ei ole paino pudonnu kun 92->88 kg kolmessa viikossa. Sauvakävelyä on tullu tikattua palttiarallaa 100 kilsaa ja perkeleen pisteitä laskettu ja kiristetty joka päivä (paitsi lauantaisin voi vähän lipsua ).
On vissiin joku jumivaihe kanssa päällä. Kaipa se siitä sitten taas lähtee putoamaan ku jaksaa vaan jatkaa :dunno:
Vaan tarjoaakohan tuo Dominic noita seuralaispalvelujaan naisille olleskaan.Olispa meilläkin töissä joku tuollainen yhtä reipas nuori mies! Lopettais ne nelikymppiset akatkin sen ainaisen valituksen.
Missä perkeleen sisäoppilaitoksessa sie koulus olet käyny..? :doubtful:Oma mielialani ja tuntemukseni on, että ärsyttää tämä nuha ja väsymys, joka johtuu siitä, että koulussa on pitänyt mennä aina aikaisin nukkumaan ja nyt kun valvoo, väsyttää.
Käyn edelleen. Jos menen keskiyöllä nukkumaan arkisin, en pysty heräämään ajoissa kouluun.Missä perkeleen sisäoppilaitoksessa sie koulus olet käyny..? :doubtful:
Hieno homma :thumbup:Kyllä tämä tästä.