Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
:( Jos ei tuon uunimakkarankaan kanssa tipahda niin jostain vakavammasta taitaa olla kyse. Jaksamista.
Kyse oli varmaankin jostain henkisestä lukosta. Olin ehkä alkanut pelkäämään että olut ei enää maistu ja sitten se ei ole maistunut kyseisestä syystä.

Nyt nimittäin uunimakkaran kera ainakin maistui ihan mainiosti. Olut oli tosin pitkästä aikaa varsin kylmää. Olin kyllä aikaisemmin aika monesti juonut huoneenlämpöistä olusta ruuan kanssa ja silloin kyllä uponnut. Silloin on kyseessä ollut tosin eri olutmerkki kuin mikä tämä nyt kohteena ollut on. Tämäkin merkki on kyllä aikaisemmin maistunut ihan ongelmitta, mutta en nyt jaksa muistaa että olenko tätä miten usein huoneenlämpöisenä juonut. Joka tapauksessa alkoholin maku tuntuu tästä puskevan liiaksi läpi, jostain syystä.

Eli kaiken kaikkiaan olen nyt hieman vähemmän huolestuneempi, täytyy kuitenkin tarkkailla tilannetta. Kaivertaa vielä se, että olen ihan varma että kerran oli pakkasessa tätä olutta todella kylmänä ja silloin oli ongelmia nautinnossa. Saattoi olla joku satunnainen klikki.

Kyllähän nämä pistää miettimään, mitä vain voi tapahtua.
 

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
Liikaa hommaa tuntuis taas olevan. Ois ehkä fiksua tehä vielä tänäänkin jotain pois alta, mutta...
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24278
Sijainti
lappeen Ranta
Kyse oli varmaankin jostain henkisestä lukosta. Olin ehkä alkanut pelkäämään että olut ei enää maistu ja sitten se ei ole maistunut kyseisestä syystä.

Nyt nimittäin uunimakkaran kera ainakin maistui ihan mainiosti. Olut oli tosin pitkästä aikaa varsin kylmää. Olin kyllä aikaisemmin aika monesti juonut huoneenlämpöistä olusta ruuan kanssa ja silloin kyllä uponnut. Silloin on kyseessä ollut tosin eri olutmerkki kuin mikä tämä nyt kohteena ollut on. Tämäkin merkki on kyllä aikaisemmin maistunut ihan ongelmitta, mutta en nyt jaksa muistaa että olenko tätä miten usein huoneenlämpöisenä juonut. Joka tapauksessa alkoholin maku tuntuu tästä puskevan liiaksi läpi, jostain syystä.

Eli kaiken kaikkiaan olen nyt hieman vähemmän huolestuneempi, täytyy kuitenkin tarkkailla tilannetta. Kaivertaa vielä se, että olen ihan varma että kerran oli pakkasessa tätä olutta todella kylmänä ja silloin oli ongelmia nautinnossa. Saattoi olla joku satunnainen klikki.

Kyllähän nämä pistää miettimään, mitä vain voi tapahtua.
Joo. Nää on näitä perustavaa laatua olevia elämää koskevia filosofisia kysymyksiä. Onneksi tosiaan meni sitten sen uunimakkaran kanssa. :thumbup:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Kylläpä osui mielialaan hyvin hetki sitten radiosta kuulunut biisi.
'...Kuka sankariksi nostaa raskaan työnsä raatajan...' :eek:
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Hyvä fiilis, vaikka vähän väsyttääkin. Nuorimmainen valvotti kolmesta eteenpäin :thumbfh: Kohta rautakauppaan tarjouspyyntöä jättämään.
 

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Liittynyt
21.6.2006
Viestit
3348
Sijainti
J:vi
Jotenki vituttaa kyllä nyt, vaikkei oikeastaan mitään konkreettista syytä ookkaan.
Tiedä sitten johtuuko tuosta pirun kelistä, harmasta ja lämpöasteita, kura lentää. Kaipais pikkusen lunta jo, jotta edes vähän kirkastuis maisemat.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Jotenki vituttaa kyllä nyt, vaikkei oikeastaan mitään konkreettista syytä ookkaan.
Tiedä sitten johtuuko tuosta pirun kelistä, harmasta ja lämpöasteita, kura lentää. Kaipais pikkusen lunta jo, jotta edes vähän kirkastuis maisemat.
Täällä on lunta :)
...toistaiseksi.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Ihan ok..
Päivitin eilen kännykän ohjelmiston ja sen seurauksena herätyskello oli resetoitunut. Eli nukuin pommiin.
Hyvänä asiana tässä kuitenkin on se, että sain kunnolla lepoa palloon, kun nukuin melkein 10h kolmena yönä peräkkäin. :D
 
Ylös