Pietari
HarjunHerra
Tämä
Fiilikset ovat nousseet pitkin päivää.Suoraan sanoen karmea.
Tolla voi Pietarikin vetää kännissä!
Kuulostaa sikainfluessalta. Tuo on listattu yhdeksi varmoista oireista.Jotenkin huolestunut. Olut ei ole maistunut enää pitkään aikaan. Ensimmäisellä ongelmakerralla ajattelin, että ihan ohimenevä juttu mutta seuraavilla kerroilla sama homma. Pari kertaa olen kaatanut puolet tölkistä viemäriin. Nyt taas laitoin tölkin jääkaappiin ja ajattelin yrittää siemaista illemmalla uunimakkaran kanssa. Saa nähdä että kuinka käy.
Pitäisikö mennä tsykologille? :frown:
Kuulostaa sikainfluessalta. Tuo on listattu yhdeksi varmoista oireista.Perhana, taas on joku ihottuma tai rupi tms iho-ongelma liikkeellä meidän treeniporukassa. Säännöllisestihän niitä on, mutta rasittavahan se. Jollain ihmeellä oon ite päässyt välttiin aina, mutta ei muuta kun odottelemaan koska ilmaantuu... prkl.
Ois tehny mieli sanoa:Apea olo ja sekavat tunteet..
Pitkään vaivannut asia tuli vihdoin tytsylle esitettyä ja nyt tiet kulkee eri suuntaan. Tai olihan siitä jo puhuttu, vaan kun asiaan ei ratkaisua saatu niin sitten näin.
Mutta kun on noinkin vittumainen juttu, niin toivotanpa kuitenkin vain tsemppiä.Kuulostaa sikainfluessalta. Tuo on listattu yhdeksi varmoista oireista.
Maksaa varmaan sen verran, ettei perseellä pysty istumaan puoleen vuoteen?näääh..
tollanen kiitos:
opettelin ajamaan tuollaisella koska.... ny kyllä te tiedätte.
Joo, eihän mulla tohon Pinarelloon varaa ole lain. 10 000 dollaria tosta pyydetään..Maksaa varmaan sen verran, ettei perseellä pysty istumaan puoleen vuoteen?
Toi 'mun' tuleva Planet x maksaa 999 GBP koottuna ja rahditettuna.
Ekana tuli mieleen että Mika Häkkinen on idoli...opettelin ajamaan tuollaisella koska.... ny kyllä te tiedätte.
meni ekalla oikein:ahem:Ekana tuli mieleen että Mika Häkkinen on idoli...
Minun pitäisi ostaa tytölle tuollainen.opettelin ajamaan tuollaisella koska.... ny kyllä te tiedätte.
Ja oli muuten todella vaikeeta aluksi.
Aina ei voi olla varma, kuinka tosissaan joku on Mutta ei se mitään, Mika oli hyvä kuski. Yksityiselämäjuttunsa ovatkin laskeneet pisteitä vaikka mitä sen väliämeni ekalla oikein:ahem:
Tuollaisella voisi vaikka sammua katuojaan. Ryömii ylös sittenkun herää.Tolla voi Pietarikin vetää kännissä!
Mutta mullapa saattaa olla varaa tohon Planet X:ään.Joo, eihän mulla tohon Pinarelloon varaa ole lain. 10 000 dollaria tosta pyydetään..