Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Pietari

HarjunHerra
Liittynyt
4.3.2007
Viestit
7217
Sijainti
Etelä-Savo
Mä en ymmärrä tollaisia tyyppejä jotka kattoo Formula ykkösiä vain suomalaisten takia. Olette luusereita!
Kiitos! Itse en muista aikoja, kun ei ajanut suomalaisia... En kyllä osaa kuvitellakkaan, että tylsä f1 kiinnostaisi jotakin, jos ei ole suomalaisia mukana. :nope:
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Vituttaa Kimin tilanne, ei voi mitään.

Sinänsä ei haittaa lajin seuraamista, F1 kiinnostaa edelleen ja kisat varmasti katsottua tulee, mutta tietty vähän haikeampaahan se on kun ei Suomalaisia kärkikahinoissa näy...

Noh, eipähän tule edes mieleenkään Plustv:n palvelut, onnea heillekin valitsemallaan tiellä :D
(every cloud has a silver lining :rolleyes:)
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Vituttaa Kimin tilanne, ei voi mitään.

Sinänsä ei haittaa lajin seuraamista, F1 kiinnostaa edelleen ja kisat varmasti katsottua tulee, mutta tietty vähän haikeampaahan se on kun ei Suomalaisia kärkikahinoissa näy...

Noh, eipähän tule edes mieleenkään Plustv:n palvelut, onnea heillekin valitsemallaan tiellä :D
(every cloud has a silver lining :rolleyes:)
Paitsi jos Kimi päätyykin rallin mm-sarjaan, niin jengi tilaa plustv-pakettia häntä koipien välissä heti tammikuussa. :D
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Paitsi jos Kimi päätyykin rallin mm-sarjaan, niin jengi tilaa plustv-pakettia häntä koipien välissä heti tammikuussa. :D
Tuskin, ne rallilähetykset on kyllä niin kuivia olleet että ei samanlaista ryntäystä tule...
Lisäksi kun tehdastiimejä on niin vähän niin eihän sitä sekuntikellon vertailua kukaan jaksa tuijottaa tv:stä...
Jyskälässä kyllä varmaankin näkyisi aikamoisena yleisömääränä varmasti jos WRC:n allensa saa...
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13724
Mä en ymmärrä tollaisia tyyppejä jotka kattoo Formula ykkösiä vain suomalaisten takia. Olette luusereita!
Minusta se on varsin loogistakin että oman maan kansalaisten takia jotain lajeja monet seuraavat.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Tuskin, ne rallilähetykset on kyllä niin kuivia olleet että ei samanlaista ryntäystä tule...
Lisäksi kun tehdastiimejä on niin vähän niin eihän sitä sekuntikellon vertailua kukaan jaksa tuijottaa tv:stä...
Jyskälässä kyllä varmaankin näkyisi aikamoisena yleisömääränä varmasti jos WRC:n allensa saa...
Miten mä muistelisin, että rallin televisiointiin olisi tulossa suuriakin parannuksia ensi vuodeksi? Saattaa toki olla untakin..

Minusta se on varsin loogistakin että oman maan kansalaisten takia jotain lajeja monet seuraavat.
Joo, tavallisten pulliaisten keskuudessa toki. Mutta tämä on f1-forum ja kuvittelisin, että meillä kaikilla olisi jotain muutakin kiinnostuksen syitä kuin pelkät suomalaissankarit. Aiotteko siis lopettaa myös f1-forumilla kirjoittelun? Minusta se olisi loogista, jos laji ei enää kiinnostakaan.
 

Jr-

Maximum Attack
Liittynyt
29.3.2000
Viestit
14798
Sijainti
Saviseutu
Mä en ymmärrä tollaisia tyyppejä jotka kattoo Formula ykkösiä vain suomalaisten takia. Olette luusereita!
Voihan sen paketin tilata sitten myöhemmin jos siltä tuntuu. Mun mielestä ainakaan en saanut rahoilleni vastinetta, kerran kahessa viikossa yks kisa. Ei siitä viitti maksaa ~20€/kk. Katon netistä streamista.
 

Aanrii

Well-known member
Liittynyt
25.2.2004
Viestit
1205
Sijainti
Täällä
Mikään päivä ei ole toistaan kummoisempi. Aamulla helvetin väsyneenä vaappua töihin, vääntää täällä se 8h ja sitten mennä niin väsyneenä kotiin, että hyvä että jaksaa edes penkiltä enää nousta.

Kaikki tämä jossain vitun +6 vesisadesumussa ja saatanallisessa pimeydestä. Viikosta toiseen. MITÄ VITTUA?!

Nyt ei mun pää ole oikein vastaanottavaisella kannalla tämän elämänlaadun suhteen.

Saispa hakata halkoja.
Kyllä se siitä, vajaa neljäkymmentä vuotta eläkkeeseen. Jaksaa jaksaa!
 

Tolerantti

Well-known member
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
4704
Mä en ymmärrä tollaisia tyyppejä jotka kattoo Formula ykkösiä vain suomalaisten takia. Olette luusereita!
Jarna-ansa havaittu!:thumbup:

Tästähän on tavattu vääntää. Kaikkein "parhaimmat" formulafanit vannovat katsovansa, vaikkei suomalaisia olisikaan. Ja hamaan maailman tappiin asti. Valiot eivät nimenomaan katso suomalaisia. Heidän idolinsa ovat joitakuita muita, ja ovat siksi ylemmällä tasolla formulafanina kuin muut. Siis omasta mielestään.

Itse peesaan ylläpuhujia: varmaan katselen edelleen, mutta alemmalla intensiteetillä. Enkä maksa, ainakaan paljoa.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Mä luulen ettei oo katsojille ollenkaan huono juttu että saadaan pieni pätkä suomalaisetonta F1:stä. Sitten kun seuraavan kerran 5-10 vuoden päästä pärähtää uusi suomalaiskasvo varikolle, niin on ihan eri tavalla taas sukat pyörimässä jaloissa.

Tässä on tuota makiaa kuitenkin melko isoilla kottikärryillä nassuihin lapattu. Ämmämmää on pukannu ja voittojakin.

Aikakin jo pitää vähän huilia ja keskittyä hetkeksi muihin juttuihin. :thumbup:
 

Lugera

Well-known member
Liittynyt
21.12.2007
Viestit
1592
Mikään päivä ei ole toistaan kummoisempi. Aamulla helvetin väsyneenä vaappua töihin, vääntää täällä se 8h ja sitten mennä niin väsyneenä kotiin, että hyvä että jaksaa edes penkiltä enää nousta.

Kaikki tämä jossain vitun +6 vesisadesumussa ja saatanallisessa pimeydestä. Viikosta toiseen. MITÄ VITTUA?!

Nyt ei mun pää ole oikein vastaanottavaisella kannalla tämän elämänlaadun suhteen.

Saispa hakata halkoja.
Omat fiilikset lainaavat sinua varsin tehokkaasti. Jaksamisia sinulle syksyn pimeisiin aamuihin ja iltoihin - odotan itsekin aika helvetisti kevättä ja kesää.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Omat fiilikset lainaavat sinua varsin tehokkaasti. Jaksamisia sinulle syksyn pimeisiin aamuihin ja iltoihin - odotan itsekin aika helvetisti kevättä ja kesää.
Mä odotan lähinnä sitä lumen tuomaa valkeutta, nyt ekaks.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Mä odotan lähinnä sitä lumen tuomaa valkeutta, nyt ekaks.
Noh...edes jouluksi ja uudeksivuodeksi. Itellä olo myös väsähtäny, mikä johtuu tuosta pimeydessä vaeltamisesta. Kimi-soppa ei vaikuta tilanteeseen. Eihän se mies kuollut ole, vaikka forumia lukiessa voisi niin päätelläkin.

Auttaisikohan pahempaan kunnon nelivetolääkehoito perjantai-illasta lähtien?
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Mä en ymmärrä tollaisia tyyppejä jotka kattoo Formula ykkösiä vain suomalaisten takia. Olette luusereita!
Saat toki olla ymmärtämättä. Mulle suomalaiskuskien seuraaminen Fykkösissä on ollut aina SE juttu. Keken takia koko 'formulamaailmaan' aikanaan liityin. On aika tylsää seurata GP:tä, jos ei ole ketään, jota kannattaa, ja jonka haluaisi voittavan.

Mulle on aivan sama kuka voittaa kisoja ensikaudella. En osaa kannustaa täydellä sydämellä muita kun suomalaisia, en.

Mutta tämä on f1-forum ja kuvittelisin, että meillä kaikilla olisi jotain muutakin kiinnostuksen syitä kuin pelkät suomalaissankarit. Aiotteko siis lopettaa myös f1-forumilla kirjoittelun? Minusta se olisi loogista, jos laji ei enää kiinnostakaan.
Mää en ainakaan aio lopettaa. F1-osioon en kyllä kirjoittele 2010 kaudella montakaan kommenttia. Ja niin, tuo sun logiikkasi ontuu aika pahasti. Oletan, että itsekin kirjoittelet nykyään enemmän Vapaaseen ja asiapuolen treenitoijckiin, kun F1-puolelle? Saatan olla väärässäkin?

Ja tuskinpa kukaan on sanonut, ettei laji kiinnosta. Kiinnostus on vaan laskenut. Edelleen seuraan itse tuloksia ja kirjoituksia, mutta TV-seuranta hiipuu.

Juu, ja Vapaaseen kirjoittelu on monella hahmolla, tai nimimerkillä sellainen juttu, jota ei yhdistä formuloihin muu, kun tämän forumin nimi.
 

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
Masentaa, ja kohta taas aamukin. Joskus toivoo, että kello pysähtyisi lauantain kohdalle pariksi vuodeksi.
 
Ylös